Ihmiset ihmettelee kun minulla ei ole televisiota
Onko muka niin outo juttu ettei omista televisiota?
Kommentit (46)
Mielestäni siinä ei ole mitään outoa, mutta todellakin se on monille ihmetyksen aihe. Kukaan ei ihmettele jos ei ole polkupyörää, koiraa, venettä tai kirjahyllyä, mutta jos tv puuttuu niin se on vuosikausien ihmettelyn aihe.
Mulla yhteen aikaan 90-luvulla ei ollut telkkaria mutta se johtui siitä että en halunnut maksaa TV-lupaa. Katsoin telkaria vanhempieni ja tyttökaverin luona.
Pojallani (opiskelija, z-sukupolvea) ei ole telkkaria koska hänen mielestään ohjelmat ovat huonoja ja telkkari vie tilaa kämpässä. Hän katsoo ennemmin elokuvia ym tietokoneelta.
Asun pk-seudulla ja täällä ainakin on ihan normaalia ettei televisiota ole, kun elämässä on muutakin sisältöä.
Ei minullakaan ole ollut televisiota vuosikymmeniin. Luovuin siitä kun huomasin etten enää tarvitse sitä. Uutiset näkee älylaitteelta.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni siinä ei ole mitään outoa, mutta todellakin se on monille ihmetyksen aihe. Kukaan ei ihmettele jos ei ole polkupyörää, koiraa, venettä tai kirjahyllyä, mutta jos tv puuttuu niin se on vuosikausien ihmettelyn aihe.
Mun mielestä koti jossa ei ole yhtään kirjahyllyä on sieluton, epäkäytännöllinen ja kamala.
Sama oli mulla. Telkkaria ja tietsikkaa en halunnut, koska tiesin että ne tuhoaa elämästä tekemisen. Noin 25-vuotiaana hankin kuitenkin tietskarin. Pelejä tuli silloin pelattua tuhansia tunteja... Jäi metsävaellukset ja kädentaidot hieman pienemmälle.
Kyllä pitää olla aika dinosaurus jos jotain televisiota kattoo, internetistähän nykyään löytyy kaikki
Mulla on sukulaisen raahaama litteä "musta taulu" joka seisoo nurkassa käyttämättä, en tiedä mihin saan sen. En ole vuosiin katsonut sitä. Mainoksia ei voi poistaa siitä. Liian isoja ruutuja. En halua olla aivopesun uhri, netissäkin on samaa. Haluan valita mitä katson. Ei ole varaa ostella mitään suoratoistopalveluja.
ylellä jo huoli kukahan ihan oikeasti katsoo TULEE PAKKO KIRJAUTUMINEN. VOI HEILLE TULLA YLLÄTYKSENÄ ETTEI MONIKAAN NO YLEN TIETÄEN ITSE ILMOITTAVAT TIETENKIN ETTÄ 7 MILJOONAA SUOMALAISTA KATSOO PÄIVITTÄIN EIHÄN MUUTEN VOISI TV VEROA PERUSTELLA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä koti jossa ei ole yhtään kirjahyllyä on sieluton, epäkäytännöllinen ja kamala.
Nykyisiin vuokrakämppiin ei mahdu kirjahyllyä tai muutakaan. Meillä kaikki kirjat on lapsen sängyn alla ja oman ja toisen teinin, joka nukkuu meidän työtätekevien vanhempien kanssa samassa huoneessa säästösyistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla aika dinosaurus jos jotain televisiota kattoo, internetistähän nykyään löytyy kaikki
Television kautta voi katsoa muutakin, kuin tv-ohjelmia. Minusta on hauskempi katsoa teräväpiirtokuvaa 52 tuumaisena, kuin 21 tuumaisena jonkin tietokoneen näytöltä.
Televisio on kyllä pikkuhiljaa katoamassa televisio sukupolven siirtyessä toisiin ulottuvuuksiin. Kaikki on netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuhlata kalliita neliöitä säilyttääkseen kirjoja, jotka luetaan kerran ja joita saa lainata ilmaiseksi kirjastosta?
Yhden leffan olen siitä tällä viikolla katsonut, pärjäisin aika hyvin ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Televisio on kyllä pikkuhiljaa katoamassa televisio sukupolven siirtyessä toisiin ulottuvuuksiin. Kaikki on netissä.
Luultavasti on. Mutta nettiäkin voi katsoa television kautta.
Siis eihän me nuoret ainakaan mitään telkkaria käytetä, meillä on puhelimet ja muut näytöt
N20
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä veneen puuttuminen olohuoneessa herättää aina ihmetystä
En ole ikinä hankkinut telkkaria ja mulle on yksi lysti mitä joku siitä ajattelee.
Jokainen sisustaa kotinsa sellaiseksi kuin itse tahtoo ja hankkii tavaroita joita kaipaa. Se on niin yksinkertaista.