Lähtikö Netta vankilaan?
Ikä täsmää, tarina täsmää.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa200661-a5ac-4d98-a94a-d963df2bb61a
Kommentit (21)
Ei kai noita nykyään 29-vuotiaita K-kauppojen kavaltajia montaa ole.
Ihana pikkutuhmuri. Vastaisikohan hän, jos kirjoittaisin vankilaan.
En muista että oisin nähnyt Nettaa ikinä tuolla kaupassa. Ollut lähikauppa kuitenki jo vuodesta 2019. Käytän kyllä usein itsepalvelua, mut muut kaupan työntekijät tuli tutuks. Ois varmaan nettokin.
Vierailija kirjoitti:
En muista että oisin nähnyt Nettaa ikinä tuolla kaupassa. Ollut lähikauppa kuitenki jo vuodesta 2019. Käytän kyllä usein itsepalvelua, mut muut kaupan työntekijät tuli tutuks. Ois varmaan nettokin.
Mutta mietin kyllä kun kuulin ja näin netasta ekaa kertaa että onpa tutun näkönen. Mutta oisin kyllä varmasti yhistäny lähikauppaan..
Suomalaiset naiset ovat just tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ex avokki oli tuollainen. Ensin en tajunnut, mutta jossain vaiheessa allin ihmettelemään miksi multa hävisi kokoajan käteistä rahaa mun rahalippaasta. No selvishän se. Onneksi tajusin niin ajoissa ettei ollut ehtinyt viemään kuin noin paritonnia. Ikinä ei ole suomalaisiin naisiin luottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ex avokki oli tuollainen. Ensin en tajunnut, mutta jossain vaiheessa allin ihmettelemään miksi multa hävisi kokoajan käteistä rahaa mun rahalippaasta. No selvishän se. Onneksi tajusin niin ajoissa ettei ollut ehtinyt viemään kuin noin paritonnia. Ikinä ei ole suomalaisiin naisiin luottamista.
Varsinkin yh:t on hyvinkin pitkälti rahan perässä.
Tätä nykyä 29-vuotias nainen. . . Netta on 35-vuotias.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010041986.html
NETTA KUKKONEN on tuomittu myös kavalluksesta neljän kuukauden ehdolliseen vankeuteen Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa vuonna 2021.Tuomion mukaan Kukkonen työskenteli K-Marketissa, jonka kassasta hän kavalsi noin 5500 euroa.
Kun taas tässä uutisessa:
Parikymppinen nainen kavalsi ruokakaupan kassasta kymmenen kuukauden aikana yhteensä yli 20000 euroa. Nainen jatkoi rikollista toimintaansa toukokuusta 2020 maaliskuuhun 2021, eli irtisanomiseensa asti. Käräjäoikeus piti oikeudenmukaisena yhteisenä rangaistuksena 9 kuukauden ehdotonta vankeutta.
Eli kavalletut summat ovat eri, tuomio on hyvin erilainen. Ei ole sama tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Netta on 29.
2 tonttua kuukaudessa. Kivasti tuplasi liksansa. Ahneen loppu.
Vierailija kirjoitti:
35 on aika iäkäs. Olisihan ne tuossa maininneet vanhemmasta naisihmisestä jos noin vanhasta olisi ollut kyse.
Seiskan tuoreen jutun mukaan ovat ökyreissussa Kaurakuninkaan kanssa, juoneet juhlajuomaa koneessa ja sitten simahtaneet toistensa päälle.
Mihin se tarvitsi noin hitosti fyrkkaa? 2000€ käpälään kassasta ja about 1500- 2000€ palkkana? Tolla menolla 40-50 tonnia vuodessa suoraan lapaseen??
Vierailija kirjoitti:
Seiskan tuoreen jutun mukaan ovat ökyreissussa Kaurakuninkaan kanssa, juoneet juhlajuomaa koneessa ja sitten simahtaneet toistensa päälle.
Haluaisin myös sammua Netan päälle. Ihana tuhmuri.
Of topic, mutta työntäisitkö munaskukkelin kukkoseen? Jos niin kukkosen ykköseen vaiko kukkosen kakkaseen kakkoseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös sammua Netan päälle. Ihana tuhmuri.
Mulla olis Netan kanssa sammumaton jano. 🍺🍻
Lähti.