Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies on jossain urheilulajissa menehtynyt niin herättääkö se heti naisten kiinnostuksen.

Vierailija
09.05.2024 |

Kun eräs tuttu on menestynyt frisbeegolfissa ja naisia näyttää ympärillä pyörivän.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain jos on miljonääriksi tulossa

Mitäpä iloa siitä on, että lähes miljonääri menehtyy? Varsinkaan jos ei itse jää leskeksi.

Vierailija
22/25 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Monille urheilijoille ura ja treenaaminen on ykkösasioita elämässä, menee parisuhteen edelle.

Monet urheilijat vanhenevat ennenaikaisesti, eli ovat ruppaisia liiallisen hapensaannin ja vapaiden radikaalien takia.

Se pinnallisuus, johon kehonrakennus usein perustuu... Olin joskus töissä kuntoklubiketjussa ja huomasin, että suurin osa liikunnan ohjaajista oli tyhmiä ja narsistisia. Sellaisia hölmöjä urheilijoita. Itsestään kyllä liikoja luulivat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Monille urheilijoille ura ja treenaaminen on ykkösasioita elämässä, menee parisuhteen edelle.

Monet urheilijat vanhenevat ennenaikaisesti, eli ovat ruppaisia liiallisen hapensaannin ja vapaiden radikaalien takia.

Se pinnallisuus, johon kehonrakennus usein perustuu... Olin joskus töissä kuntoklubiketjussa ja huomasin, että suurin osa liikunnan ohjaajista oli tyhmiä ja narsistisia. Sellaisia hölmöjä urheilijoita. Itsestään kyllä liikoja luulivat!

No, eikö silloin ole hyvä, että on menehtynyt? Tuollaiset elossa olevat ärsyttäisivät kovasti.

Vierailija
24/25 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri urheilussa menehtyneet kiinnostaisi sen enempää kuin liikenneonnettomuudessa menehtyneet? Outo ajatus.

Vierailija
25/25 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaiskos kortistoon unehtuneet, toimistoon ummehtuneet tai kenties sittenkin haavaan tulehtuneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan