Jos mies on jossain urheilulajissa menehtynyt niin herättääkö se heti naisten kiinnostuksen.
Kun eräs tuttu on menestynyt frisbeegolfissa ja naisia näyttää ympärillä pyörivän.
Kommentit (25)
Ei. Monille urheilijoille ura ja treenaaminen on ykkösasioita elämässä, menee parisuhteen edelle.
Monet urheilijat vanhenevat ennenaikaisesti, eli ovat ruppaisia liiallisen hapensaannin ja vapaiden radikaalien takia.
Se pinnallisuus, johon kehonrakennus usein perustuu... Olin joskus töissä kuntoklubiketjussa ja huomasin, että suurin osa liikunnan ohjaajista oli tyhmiä ja narsistisia. Sellaisia hölmöjä urheilijoita. Itsestään kyllä liikoja luulivat!
Vierailija kirjoitti:
Ei. Monille urheilijoille ura ja treenaaminen on ykkösasioita elämässä, menee parisuhteen edelle.
Monet urheilijat vanhenevat ennenaikaisesti, eli ovat ruppaisia liiallisen hapensaannin ja vapaiden radikaalien takia.
Se pinnallisuus, johon kehonrakennus usein perustuu... Olin joskus töissä kuntoklubiketjussa ja huomasin, että suurin osa liikunnan ohjaajista oli tyhmiä ja narsistisia. Sellaisia hölmöjä urheilijoita. Itsestään kyllä liikoja luulivat!
No, eikö silloin ole hyvä, että on menehtynyt? Tuollaiset elossa olevat ärsyttäisivät kovasti.
Miksi juuri urheilussa menehtyneet kiinnostaisi sen enempää kuin liikenneonnettomuudessa menehtyneet? Outo ajatus.
Kiinnostaiskos kortistoon unehtuneet, toimistoon ummehtuneet tai kenties sittenkin haavaan tulehtuneet?
Mitäpä iloa siitä on, että lähes miljonääri menehtyy? Varsinkaan jos ei itse jää leskeksi.