Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahakkaat miehet, kertokaa rehellisesti. Huolisitko köyhän mutta ihanan naisen?

Vierailija
09.05.2024 |

Mulla on Tinder Gold, ja monesti tulee tykkäyksiä miehiltä, joilla on selkeästi rahaa. Tää käy ilmi pienistä asioista profiilissa. Sellaista rahalla ja omaisuudella kalastelevaa en edes kahdesti katso, mut sitten on ne muuten kaikin puolin kivan oloiset miehet, joilla näyttää olevan rahaa. Heistä jätän tykkäämättä takaisin vain koska olen köyhä, vaikka käyn töissä. 

Mä en kaipaa leveämpää elintasoa, enkä siksi tätä asiaa kysele. Olen aina elänyt vaatimattomasti. En toki kiistä etteikö kiinnostaisi jos palkkani yhtäkkiä tuplaantuisi, en ole tekopyhä. Mut kun noista ns itseni tasoisista miehistä ei ole vielä kenenkään kanssa synkannut alkua pidemmälle, niin tuntuu että olisi pakko laajentaa hakua noihin joilla selkeästi korkeampi elintaso. Ja rahasta ei tosiaankaan ole kysymys. Elämänkumppania tositarkoituksella etsin.

Voi kun joku tajuaisi mitä tarkoitan. Siis koen että en yksinkertaisesti pysty osallistumaan esim matkusteluun kun ei ole rahaa. Niin miehet, jätänkö suosiolla tykkäämättä heistä takaisin, ettei ole ajanhukkaa kenellekään?

Mussa on kyllä paljon ihania ominaisuuksia kumppanina, ja niitä ei tosiaankaan rahalla saa. Rakastava, empaattinen, seksuaalinen, ihan nätti ja kiva kroppa. Mut kun lähtökohta on se, että en edes omista treffailuun sopivia vaatteita kuin kourallisen, ja loput on sellaisia rääsyjä. Tuntuu että olen ihan eri maailmasta niiden miesten kanssa ulkoisesti, vaikka arvot ja kiinnostuksenkohteet muuten mätsäisikin.

N42

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhiä, nuoria ja kauniita ne kaikki minun tyttöystävät ovat olleet. Ja kehitysmaista jottei mukana tule sitä suomimuijien toksista miesviha asennetta.

M44

Vierailija
2/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan hyvin ottaa yhteyttä ja kertoa tilanteesi vaikka tavatessanne. Ei fiksu mies siitä hätkähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vähän raskasta jos mitään ei sitten voida yhdessä tehdä kun toinen "rahaton" ja toisella ok elintaso. Ja jos sitten ei kelpaa kun toinen tarjoaa

Vierailija
4/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla hyvä mies joka pitää sinusta oikeasti ja sinun tulee olla täysin aito kaiken suhteen. Tsemppiä.

Vierailija
5/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vaimoa, joka kyselee tällaisia ja edes kuvittelee, että kumppanin henkisellä tasolla on jotain tekemistä hänen taloudellisen tilanteensa kanssa.

Vierailija
6/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne huolii, mutta ne naiset on reilusti nuorempia

Vierailija
7/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa ottaa käyhän ja vähä-älyisen naisen.  Mutta miesten pitäisi ajatella enemmän itseään ja lopettaa se maailman parantaminen.  Miehellä on oikeus oman tasoiseen naiseen.  Kiitos ei köyhä vassari feministi

Vierailija
8/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se vähän raskasta jos mitään ei sitten voida yhdessä tehdä kun toinen "rahaton" ja toisella ok elintaso. Ja jos sitten ei kelpaa kun toinen tarjoaa

Kelpaisi, kunhan ei odota sitä koko ajan. Intentio on tärkeä. 

Vierailija
9/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hyväpalkkainen, mutta elää vaatimatonta elämää. Ei matkustele tai ostele kalliita vaatteita. Ei kaikki rikkaat miehet ole samanlaisia. 

Vierailija
10/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aini katson ensin naisen lompakkoon, sitten vasta luonteeseen ja ulkonäköön, niinhän kaikki tekee naisten mielestää.

Vierailija
11/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on hyväpalkkainen, mutta elää vaatimatonta elämää. Ei matkustele tai ostele kalliita vaatteita. Ei kaikki rikkaat miehet ole samanlaisia. 

Millainen on hyväpalkkainen?

Vierailija
12/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit 20v nuorempi, kaunis ja timmi. Enkä vastaa nyt varakkaana vaan köyhänä, mutta miehenä siis. Ihan sama naismaku minulla on kuin rikkaallakin miehellä.

Vierailija
13/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähintainen asunto ja autot teillä molemmilla?

Vierailija
14/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on klassinen tilanne, jossa toinen on varakas ja toinen köyhä, jotta riippuvuussuhde syntyisi sitten vaikka noin, jos ei muuten.

Vierailija
15/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyväpalkkainen?

Sama mun mies. Tienaa 7200e kuussa ja on hyviä sijoituksia. Raha näkyy lähinnä siten, että kun hankkii jotain niin se on laadukasta ja tarkoituksenmukaista. Ja toki asunto on hyvä, mut ei mitenkään öky.

Vierailija
16/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit 20v nuorempi, kaunis ja timmi. Enkä vastaa nyt varakkaana vaan köyhänä, mutta miehenä siis. Ihan sama naismaku minulla on kuin rikkaallakin miehellä.

Aloittajan pitää tutkia siis yli kuuskymppisten profiileja?

Vierailija
17/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi elättämään työkykyistä mutta työhalutonta. Naisillehan kelpaa vain valikoiva taas-arvo, poimitaan rusinat pullasta. 

Vierailija
18/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin rahakas, haluaisin mieluummin köyhän naisen.

Vierailija
19/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhiä, nuoria ja kauniita ne kaikki minun tyttöystävät ovat olleet. Ja kehitysmaista jottei mukana tule sitä suomimuijien toksista miesviha asennetta.

M44

Miksei ne enää ole sun tyttöystäviä, löysivät vihdoin ikäistänsä seuraa ja perustivat onnellisen perheen?

Vierailija
20/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ala naista elättämään. Enkä matkoja makselrmaan.  Enkä kuukausirahaa antamaan.

Hyviä ihania naisia on pilvin pimein.  Naisia, jotka ovat itsenäisiä ja omillaan toimeentulevia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi