Ateisti, miksi vietät Kristuksen taivaaseenastumisen päivää?
Se on tänään ja mitä todennäköisimmin olet vapaalla. Miksi? Ethän salli edes sitä että koulussa lapsesi laulaa jonkun laulun jossa on yksi sana Luojan?
Kommentit (329)
Kiihkohihhuli, miksi vietit vappua?
Kirkkoon kuulumattomilla tulisi kristillisten pyhäpäivien olla työpäiviä. Me muut maksaame kirkollisverolla oikeuden vapaaseen.
Jumalattomien pitää päästä palkallisena vapaapäivänä shoppailemaan.
5/5
Mielestäni helatorstain viettäminen vapaalla on hiljainen hyväksyntä sille että Kristus astui taivaisiin.
Vedettiin eilen kirkasta oi kristus meille -bileet ja nyt on kunnon darra.
Vierailija kirjoitti:
Kirkkoon kuulumattomilla tulisi kristillisten pyhäpäivien olla työpäiviä. Me muut maksaame kirkollisverolla oikeuden vapaaseen.
Vietän EU-päivää, kirkko ei maksa mun palkkaani.
Mitään ei kuulu vieläkään. Ja haluan nimenomaan verrata tätä siihen että jossain laulussa on sana Luojan ja se kielletään!
ap
Voi sinua, ap. Ja voi kaikkia kaltaisiasi. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vastaapa!
Typeriin kysymyksiin ja avauksiin ei kannata vastata!
Ap:lla ei ole lääkitys kohdillaan.
Kiinnostaisi kuulla todellakin, että miksei koulussa ole sopivaa laulaa suvivirttä, mutta kristilliset Vapaapäivät on sopivaa viettää?
En vietä. Olen töissä. Huomenna sitten vapaata😁
Vierailija kirjoitti:
Ein aida ihan noin mennä. Miksi yrittäjät sitten joutuvat maksamaan kirkollisveroa, vaikka eivät kuuluisi kirkkoon?
Pakko viettää vapaata ja lähteä kylille koska jos Ei heilaa helatorstaina, niin ei kokkoa kesällä.
En vietä. Minulla on ihan normi päivä. En edes tiedä mitä vietettävää tässä on ja miksi tämä päivä on merkitty kaleteriin pyhäksi. Näkyy siellä kuitenkin olevan tänään myös Eurooppa päivä joten sitä voin juhlistaa illalla kun katson Euroviisujen toista semifinaalia ja annam ääneni Europapalle.
En pidä uskonnon tyrkyttämisestä minulle tai kenellekään kun se ollut niin vahvana Suomessa. Vietän työvuorolistan mukaista vapaapäivää. En ylistä mitään luojaa mutta sinä ap saat sen tehdä rauhassa ja iloita ylösnousemuksesta.
Mikäs juhlapoliisi sä olet? Mä juhlistan Ascension-saaren löytämistä puolen päivän grogiryypyllä ja kello viiden teellä.
Vastaapa!