Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luitteko IS:sta toksisesta jääkiekkokulttuurista Suomessa? Jutun mukaan halveeraavat naisia pukuhuoneessa,

Vierailija
09.05.2024 |

usea pelaaja tuomittu r*iskaksest, tuovat kerskaillen juuri ja juuri täysi-ikäisiä tyttöjä juhliin jne. Juttu oli vain tilaajille, pääsikö kukaan lukemaan vielä tarkemmin juttua?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko kukaan?

Vierailija
2/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan osaltaan on se, että nämä nuoret naiset faneina tyrkyttäytyy näille kiekkoilijoille ihan sarjatasosta riippumatta. Otetaan esimerkiksi vaikka Iida Vainio. Kaikkien joukkueiden liepeillä näitä pyörii. Sitten kun vedetään porukalla kännit niin helposti sorrutaan sitä seksiäkin harrastamaan. Jälkikäteen kun kaduttaa, on helppo sanoa, että en sittenkään suostunut siihen vaan nuo pakotti. Yleensä nainen todistaa raiskauksen niin, että tekstailee tai kertoo siitä kavereilleen ja tätä pidetään todisteena. Mitenkään ei saada tietenkään selville oliko seksi suostumuksellista vai ei.

Ohjeena nuorille naisille. Pysy erossa viinasta, huumeista ja pelaajamiehistä. Pelaajamiehille ohjeeksi pidä melasi housuissasi ja  etsi vakikumppani panokaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut tältä palstalta sellaisen kuvan että miehet ylipäätään  ,erityisesti nuoret miehet, kovin paljoa naisia arvostaisivat?

Vierailija
4/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostus pitääkin ansaita.

Vierailija
5/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ylös kaikki yllättyneet. Nuorena baarissa käydessä kutsuimme siellä miesten äänekästä, rehvakasta ja sovinistista käytöstä jääkiekkoilijamaiseksi käytökseksi. Usein kyse todella olikin jääkiekkoilijoista, koska tämä oli jääkiekkokaupunki Tampereella.

Vierailija
6/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltojen ex-presidentin mielestä törkeät puheet kuuluu pukuhuoneeseen.

Vierailija
7/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan osaltaan on se, että nämä nuoret naiset faneina tyrkyttäytyy näille kiekkoilijoille ihan sarjatasosta riippumatta. Otetaan esimerkiksi vaikka Iida Vainio. Kaikkien joukkueiden liepeillä näitä pyörii. Sitten kun vedetään porukalla kännit niin helposti sorrutaan sitä seksiäkin harrastamaan. Jälkikäteen kun kaduttaa, on helppo sanoa, että en sittenkään suostunut siihen vaan nuo pakotti. Yleensä nainen todistaa raiskauksen niin, että tekstailee tai kertoo siitä kavereilleen ja tätä pidetään todisteena. Mitenkään ei saada tietenkään selville oliko seksi suostumuksellista vai ei.

Ohjeena nuorille naisille. Pysy erossa viinasta, huumeista ja pelaajamiehistä. Pelaajamiehille ohjeeksi pidä melasi housuissasi ja  etsi vakikumppani panokaveriksi.

Nyt ei puhuttu noista naisista vaan jääkiekkokulttuurista, joka siis jutun mukaan toksinen ja halventaa naisia.

Vierailija
8/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelevat siitä kenen tyttöystävällä on innie eli viivapillu tai outie eli ulkonevat sisemmät häpyhuulet. Homoja ja outie-pillun ystäviä ei jääkiekkopiiri hyväksy. 

Vierailija
9/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tuo paneskelu kiinnostaa terveitä nuoria sukupuoleen katsomatta. Paha mennä setien ja tätien valistamaan.

Vierailija
10/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketä tämä yllättää tai kenen mielestä tämä on joku ongelma?

Vierailija
11/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko saanut tältä palstalta sellaisen kuvan että miehet ylipäätään  ,erityisesti nuoret miehet, kovin paljoa naisia arvostaisivat?

Jaa kyllä minä olen kasvattanut poikani siten, että nyt parikymppisinä arvostavat naisia. Samoin heidän kaverinsa eli kyllä kunnollisiakin löytyy.

Vierailija
12/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutaanko naisporukoissa miehiä? Toksista. 

Vierailija
13/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta naisten halventaminen ja r*iskaukset ei ole ongelma?

Vierailija
14/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itse tukevat tuota kulttuuria fanittamalla miesten jääkiekkoa. Eivät ymmärrä, että heidän fanitus ei paljon näitä lätkäjätkiä kiinnosta, vain miehet lasketaan oikeiksi faneiksi, raha kyllä kelpaa, esim lipputulot. Yleensäkin kaikki tällaiset toksiset, maskuliiniset kulttuurit on minusta outoja koska niistä huokuu läpi yleensä naisviha. 

Vierailija
15/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse tukevat tuota kulttuuria fanittamalla miesten jääkiekkoa. Eivät ymmärrä, että heidän fanitus ei paljon näitä lätkäjätkiä kiinnosta, vain miehet lasketaan oikeiksi faneiksi, raha kyllä kelpaa, esim lipputulot. Yleensäkin kaikki tällaiset toksiset, maskuliiniset kulttuurit on minusta outoja koska niistä huokuu läpi yleensä naisviha. 

Itse luot kirjoituksillasi naisvihaa.

Vierailija
16/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa kyllä minä olen kasvattanut poikani siten, että nyt parikymppisinä arvostavat naisia. Samoin heidän kaverinsa eli kyllä kunnollisiakin löytyy.

Silti voi kotibileissä käydä huonosti. Juodaan, hinkataan aikansa ja harrastetaan seksiä. Kuvitellaan, että kaikki sujui yhteisymmärryksessä ja sitten aikojen päästä tulee poliisi ja ollaankin syytteessä r#aiskaukseta ja elämä ja ura meni viemäristä alas .

Vierailija
17/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei puhuttu noista naisista vaan jääkiekkokulttuurista, joka siis jutun mukaan toksinen ja halventaa naisia.

Nämä naiset ihan vapaaehtoisesti osallistuu tähän kulttuuriin fanittamalla pelaajia ja jääkiekkoa ja menemällä mukaan näiden bileisiin ja hotellihuoneisiin. Ketään sinne ei väkisin raahata. Sama ilmiö esiintyy muuallakin, jossa jotkut nähdään tähtinä ja "sankareina". Musiikki maailmassa näitä taidetaan sanoa groupieiksi. Hiljan oli kohu Rammsteinin elosteluista.

Vierailija
18/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti voi kotibileissä käydä huonosti. Juodaan, hinkataan aikansa ja harrastetaan seksiä. Kuvitellaan, että kaikki sujui yhteisymmärryksessä ja sitten aikojen päästä tulee poliisi ja ollaankin syytteessä r#aiskaukseta ja elämä ja ura meni viemäristä alas .

Missä tahansa kotibileissä, festareilla tai turkin matkalla voi käydä vanhanaikaisesti. Riittääkö poliisien resurssit asioiden selvittämiseen.

Vierailija
19/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti senkin JYKin nuoren kiekkoilijan mielestä, joka yrittää parhaillaan  puolustautua näiltä syytöksiltä  hovioikeudessa ja saada uransa takaisin?

Vierailija
20/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% varma että pojilleni ei voisi käydä noin. He kunnioittavat naisia eivät r*iskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi