Luitteko IS:sta toksisesta jääkiekkokulttuurista Suomessa? Jutun mukaan halveeraavat naisia pukuhuoneessa,
usea pelaaja tuomittu r*iskaksest, tuovat kerskaillen juuri ja juuri täysi-ikäisiä tyttöjä juhliin jne. Juttu oli vain tilaajille, pääsikö kukaan lukemaan vielä tarkemmin juttua?
Kommentit (94)
Ongelmahan osaltaan on se, että nämä nuoret naiset faneina tyrkyttäytyy näille kiekkoilijoille ihan sarjatasosta riippumatta. Otetaan esimerkiksi vaikka Iida Vainio. Kaikkien joukkueiden liepeillä näitä pyörii. Sitten kun vedetään porukalla kännit niin helposti sorrutaan sitä seksiäkin harrastamaan. Jälkikäteen kun kaduttaa, on helppo sanoa, että en sittenkään suostunut siihen vaan nuo pakotti. Yleensä nainen todistaa raiskauksen niin, että tekstailee tai kertoo siitä kavereilleen ja tätä pidetään todisteena. Mitenkään ei saada tietenkään selville oliko seksi suostumuksellista vai ei.
Ohjeena nuorille naisille. Pysy erossa viinasta, huumeista ja pelaajamiehistä. Pelaajamiehille ohjeeksi pidä melasi housuissasi ja etsi vakikumppani panokaveriksi.
Oletko saanut tältä palstalta sellaisen kuvan että miehet ylipäätään ,erityisesti nuoret miehet, kovin paljoa naisia arvostaisivat?
Käsi ylös kaikki yllättyneet. Nuorena baarissa käydessä kutsuimme siellä miesten äänekästä, rehvakasta ja sovinistista käytöstä jääkiekkoilijamaiseksi käytökseksi. Usein kyse todella olikin jääkiekkoilijoista, koska tämä oli jääkiekkokaupunki Tampereella.
Yhdysvaltojen ex-presidentin mielestä törkeät puheet kuuluu pukuhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan osaltaan on se, että nämä nuoret naiset faneina tyrkyttäytyy näille kiekkoilijoille ihan sarjatasosta riippumatta. Otetaan esimerkiksi vaikka Iida Vainio. Kaikkien joukkueiden liepeillä näitä pyörii. Sitten kun vedetään porukalla kännit niin helposti sorrutaan sitä seksiäkin harrastamaan. Jälkikäteen kun kaduttaa, on helppo sanoa, että en sittenkään suostunut siihen vaan nuo pakotti. Yleensä nainen todistaa raiskauksen niin, että tekstailee tai kertoo siitä kavereilleen ja tätä pidetään todisteena. Mitenkään ei saada tietenkään selville oliko seksi suostumuksellista vai ei.
Ohjeena nuorille naisille. Pysy erossa viinasta, huumeista ja pelaajamiehistä. Pelaajamiehille ohjeeksi pidä melasi housuissasi ja etsi vakikumppani panokaveriksi.
Nyt ei puhuttu noista naisista vaan jääkiekkokulttuurista, joka siis jutun mukaan toksinen ja halventaa naisia.
Keskustelevat siitä kenen tyttöystävällä on innie eli viivapillu tai outie eli ulkonevat sisemmät häpyhuulet. Homoja ja outie-pillun ystäviä ei jääkiekkopiiri hyväksy.
kyllähän tuo paneskelu kiinnostaa terveitä nuoria sukupuoleen katsomatta. Paha mennä setien ja tätien valistamaan.
No ketä tämä yllättää tai kenen mielestä tämä on joku ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut tältä palstalta sellaisen kuvan että miehet ylipäätään ,erityisesti nuoret miehet, kovin paljoa naisia arvostaisivat?
Jaa kyllä minä olen kasvattanut poikani siten, että nyt parikymppisinä arvostavat naisia. Samoin heidän kaverinsa eli kyllä kunnollisiakin löytyy.
Haukutaanko naisporukoissa miehiä? Toksista.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta naisten halventaminen ja r*iskaukset ei ole ongelma?
Naiset itse tukevat tuota kulttuuria fanittamalla miesten jääkiekkoa. Eivät ymmärrä, että heidän fanitus ei paljon näitä lätkäjätkiä kiinnosta, vain miehet lasketaan oikeiksi faneiksi, raha kyllä kelpaa, esim lipputulot. Yleensäkin kaikki tällaiset toksiset, maskuliiniset kulttuurit on minusta outoja koska niistä huokuu läpi yleensä naisviha.
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse tukevat tuota kulttuuria fanittamalla miesten jääkiekkoa. Eivät ymmärrä, että heidän fanitus ei paljon näitä lätkäjätkiä kiinnosta, vain miehet lasketaan oikeiksi faneiksi, raha kyllä kelpaa, esim lipputulot. Yleensäkin kaikki tällaiset toksiset, maskuliiniset kulttuurit on minusta outoja koska niistä huokuu läpi yleensä naisviha.
Itse luot kirjoituksillasi naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa kyllä minä olen kasvattanut poikani siten, että nyt parikymppisinä arvostavat naisia. Samoin heidän kaverinsa eli kyllä kunnollisiakin löytyy.
Silti voi kotibileissä käydä huonosti. Juodaan, hinkataan aikansa ja harrastetaan seksiä. Kuvitellaan, että kaikki sujui yhteisymmärryksessä ja sitten aikojen päästä tulee poliisi ja ollaankin syytteessä r#aiskaukseta ja elämä ja ura meni viemäristä alas .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei puhuttu noista naisista vaan jääkiekkokulttuurista, joka siis jutun mukaan toksinen ja halventaa naisia.
Nämä naiset ihan vapaaehtoisesti osallistuu tähän kulttuuriin fanittamalla pelaajia ja jääkiekkoa ja menemällä mukaan näiden bileisiin ja hotellihuoneisiin. Ketään sinne ei väkisin raahata. Sama ilmiö esiintyy muuallakin, jossa jotkut nähdään tähtinä ja "sankareina". Musiikki maailmassa näitä taidetaan sanoa groupieiksi. Hiljan oli kohu Rammsteinin elosteluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti voi kotibileissä käydä huonosti. Juodaan, hinkataan aikansa ja harrastetaan seksiä. Kuvitellaan, että kaikki sujui yhteisymmärryksessä ja sitten aikojen päästä tulee poliisi ja ollaankin syytteessä r#aiskaukseta ja elämä ja ura meni viemäristä alas .
Missä tahansa kotibileissä, festareilla tai turkin matkalla voi käydä vanhanaikaisesti. Riittääkö poliisien resurssit asioiden selvittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti senkin JYKin nuoren kiekkoilijan mielestä, joka yrittää parhaillaan puolustautua näiltä syytöksiltä hovioikeudessa ja saada uransa takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma että pojilleni ei voisi käydä noin. He kunnioittavat naisia eivät r*iskaa.
Lukiko kukaan?