Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luitteko IS:sta toksisesta jääkiekkokulttuurista Suomessa? Jutun mukaan halveeraavat naisia pukuhuoneessa,

Vierailija
09.05.2024 |

usea pelaaja tuomittu r*iskaksest, tuovat kerskaillen juuri ja juuri täysi-ikäisiä tyttöjä juhliin jne. Juttu oli vain tilaajille, pääsikö kukaan lukemaan vielä tarkemmin juttua?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse tukevat tuota kulttuuria fanittamalla miesten jääkiekkoa. Eivät ymmärrä, että heidän fanitus ei paljon näitä lätkäjätkiä kiinnosta, vain miehet lasketaan oikeiksi faneiksi, raha kyllä kelpaa, esim lipputulot. Yleensäkin kaikki tällaiset toksiset, maskuliiniset kulttuurit on minusta outoja koska niistä huokuu läpi yleensä naisviha. 

Itse luot kirjoituksillasi naisvihaa.

Jos hän tekee niin, niin silloinhan sinä luot miesvihaa ja myönnät sen itse. 

Vierailija
62/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jääkiekkoilijoita kasvateta siihen, että olisivat vain naisten yläpuolella. Heidät kasvatetaan siihen, että ovat muka kaikkien yläpuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia.

Ja kyllähän naistenkin pukuhuoneessa juttu lentää, että sikäli.

Vierailija
64/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko saanut tältä palstalta sellaisen kuvan että miehet ylipäätään  ,erityisesti nuoret miehet, kovin paljoa naisia arvostaisivat?

Jaa kyllä minä olen kasvattanut poikani siten, että nyt parikymppisinä arvostavat naisia. Samoin heidän kaverinsa eli kyllä kunnollisiakin löytyy.

Naiiviuden suomenennätys! Onneksi olkoon voittajalle! Mikä on sinisilmäisyytesi salaisuus?

Vierailija
65/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jääkiekkoilijoita kasvateta siihen, että olisivat vain naisten yläpuolella. Heidät kasvatetaan siihen, että ovat muka kaikkien yläpuolella.

Tästä syystä itse katson lätkäpeleistä ainoastaan studio-osuudet kun se joidenkin asiantuntijoiden itseriittoisuus on kerrassaan viihdyttävää.

Vierailija
66/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset itse tyrkyttävät itseään näille joilla on rahaa. Haluavat päästä rikkaisiin naimisiin ja saada Chanel laukun. Mielestäni tämä on täysin näiden naisten vika, jos tyrkyttävät itseään näille jääkiekko pojille. 

Nuorena olin kaunis ja miehet olivat minusta kiinnostuneita, ei kuitenkaan tullut mieleenkään lähteä tyrkyttämään itseäni johonkin baariin, missä tiesin näitä rikkaita jääkiekko miehiä juhlivan. 

Se on ihan oma valinta, jos pää on niin tyhjä ja on rahanahne, sitä saa mitä tilaa. Sitten keksitään kaikenmaailman raiskaus syytöksiä, että saadaan rahaa. Nuorista naisista on tullut ahneita valehtelijoita, joilla ei ole mitään moraalia.

Nainen 1969

Vierailija
67/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset itse tyrkyttävät itseään näille joilla on rahaa. Haluavat päästä rikkaisiin naimisiin ja saada Chanel laukun. Mielestäni tämä on täysin näiden naisten vika, jos tyrkyttävät itseään näille jääkiekko pojille. 

Nuorena olin kaunis ja miehet olivat minusta kiinnostuneita, ei kuitenkaan tullut mieleenkään lähteä tyrkyttämään itseäni johonkin baariin, missä tiesin näitä rikkaita jääkiekko miehiä juhlivan. 

Se on ihan oma valinta, jos pää on niin tyhjä ja on rahanahne, sitä saa mitä tilaa. Sitten keksitään kaikenmaailman raiskaus syytöksiä, että saadaan rahaa. Nuorista naisista on tullut ahneita valehtelijoita, joilla ei ole mitään moraalia.

Nainen 1969

No juniorit eivät ole rahakkaita eikä suurimmasta osasta edes tule. Ja jos sinne on raahattu nuoria naisia, niin kyllä syy on jossain muualla kuin niissä tytöissä.

Vierailija
68/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siellä naisten pukukopeissakaan virsiä veisataan ja katekismusta luetaan.Se on vaan että mikä totuus on sopivaa totuutta näin woketuksen kulta-aikoina

Vierailija
69/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea laji muutenkin. Mätkivät toisiaan kentällä typerän voiton takia. Missään muussa urheilulajissa ei ohimennen täräytetä esim ohijuoksevaa selkään.

Vierailija
70/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan osaltaan on se, että nämä nuoret naiset faneina tyrkyttäytyy näille kiekkoilijoille ihan sarjatasosta riippumatta. Otetaan esimerkiksi vaikka Iida Vainio. Kaikkien joukkueiden liepeillä näitä pyörii. Sitten kun vedetään porukalla kännit niin helposti sorrutaan sitä seksiäkin harrastamaan. Jälkikäteen kun kaduttaa, on helppo sanoa, että en sittenkään suostunut siihen vaan nuo pakotti. Yleensä nainen todistaa raiskauksen niin, että tekstailee tai kertoo siitä kavereilleen ja tätä pidetään todisteena. Mitenkään ei saada tietenkään selville oliko seksi suostumuksellista vai ei.

Ohjeena nuorille naisille. Pysy erossa viinasta, huumeista ja pelaajamiehistä. Pelaajamiehille ohjeeksi pidä melasi housuissasi ja  etsi vakikumppani panokaveriksi.

Nyt ei puhuttu noista naisista vaan jääkiekkokulttuurista, joka siis jutun mukaan toksinen ja halventaa naisia.

"Kanadan jääkiekkoliitolla on ollut vuosien ajan erityinen rahasto, josta se on maksanut korvauksia lajin parissa tapahtuneiden seksirikosten ja ahdistelujen uhreille."

Ei kai tuollaisia erillisiä rahastoja tarvittaisi, jos miehet kohtelisivat naisia kunnioittavasti.

Vierailija
71/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän te tiedätte minkälaisia nuoret lätkäjätkät on. Testosteroni jyllää ja tytöt mielessä 😎

Vierailija
72/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 1969

Juuri näin. Kaikki muistaa kuinka nuori Sara Sieppi juoksi 18v Mikael Granlundin perässä silloin kun mm-kisat oli Suomessa. 

Vierailija
73/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän te tiedätte minkälaisia nuoret lätkäjätkät on. Testosteroni jyllää ja tytöt mielessä 😎

Sekö tarkoittaa, että tyttöjä voi kohdella kuin roskaa?

Vierailija
74/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut Noora Rädyn kirjan naisjääkiekkoilijoista, mutta en viitsi kirjoittaa asiasta enempää.

Vierailija
75/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen, että milloin raiskaus syytöksen saanut osoittautuu nauhurin käyttäjäksi ja pelastautuu tällä?

T.nauhuria käyttävä

Sitten oli se axl, joka sai tuomion siitä nauhuristaan. Yrittäkää nyt ymmärtää, vain hyvä käytös auttaa tähän.

Axel ei joutunut oikeuteen sen nauhurin vuoksi vaan siksi että esitteli niitä nauhoituksia sivullisille 

Vierailija
76/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista pahinta on, jos poika kasvatetaan siihen, että hän on sukupuolensa vuoksi tyttöjen yläpuolella. Jääkiekkokulttuuri on tuota. Naiset nähdään esineinä, arvostellaan ulkonäköä todella törkeästi, ollaan seksistisiä jne. 

Paitsi niissä joukkueissa ,joissa pelaa myös tyttöjä. 

Vierailija
77/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole ongelma, mitä jääkiekkoilijat puhuvat pukuhuoneessa.

Vierailija
78/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanadassahan oli se kohu kun joukkue oli ryhmär*iskanneet naisia ja jääkiekko liitto oli hyssytellyt asian ja pelotelleet ja uhkailleet uhria hiljaiseksi. Sairasta niin sairasta eikä kukaan nainen ansaitse sellaista pukeutui miten hyvänsä

Toisaalta näin ja toisaalta myös niin, että myös naisella on vastuu pukeutumisestaan  ja käyttäytymisestään.  Ei kannata pukeutua niin, että tyrkyttää tissiä ja prcettään ja sitten lähteä jätkäporukan bileisiin ja vetää kännejä siellä. Raiskaus on aina tuomittavaa, mutta kyllä jossain tapauksissa itsensä sille voi myös altistaa.

Vierailija
79/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 1969

No juniorit eivät ole rahakkaita eikä suurimmasta osasta edes tule. Ja jos sinne on raahattu nuoria naisia, niin kyllä syy on jossain muualla kuin niissä tytöis

Ei niitä nuoria naisia tarvitse raahata - kyllä ne itse haluaa vain halukkaasti lähtee mukaan kun pyytää ja tarjoaa.

Vierailija
80/94 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä. Nämä ovat keskittyneet vain jääkiekkoon. Koulutus ja käytöstavat eivät noissa porukoissa loista. Keskenkasvuisia itsekeskeisiä miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän