Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~Enskattaret Torstaina~*~

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas sitten ei terkan kotikäyntiä ollut ollenkaan vaan suoraan mentiin äitiysneuvolaan pojan ollessa 6vrk ikäinen ja sitten lastenneuvolaan kun ikää oli 2,5vk

Vierailija
22/24 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on, niin kerron paikallisen käytännön neuvoloista. Täällä käy äitiysneuvolan täti kotona vauvan ollessa n. 2 viikon ikäinen, joskus aiemminkin jo. Tämän jälkeen seuraava käynti onkin sitten lastenneuvolassa vauvan ollessa n. kuukauden ikäinen, eli ainoastaan yksi kotikäynti. Toki pieniä eroja voi olla myös kaupungin sisällä eri neuvoloissa.

Ja teille loppumetreillä sinnitteleville toivottelen hyviä vointeja, ja koittakaahan nauttia siitä ihanasta isosta masusta vielä, kun se on mahdollista! Vaikea ehkä uskoa siinä tilanteessa, että jo muutaman viikon päästä sitä masua on ihan hillitön ikävä... ;)

Kissankello ja M jo 9,5 kk (vauvaenskoista)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on neuvolassakin taas käyty, painoa tullut 2 viikossa alle puoli kiloa, terkkari jo kyseli et oonko lopettanu syömisen :D Varsinkin kun tosi kipeiden supistusten takia ei voi oikeen liikkua mihinkään ja kuitenkin tullu suklaata ym syötyä, vähän liikaakin... On se hassua et ensin valitetaan et painoa tulee liikaa ja nyt sit kuulemma liian vähän. Enpähän tajunnu kysyä et mikä olis sit se sopiva.

Verenpaine oli hieman koholla (Viimeksi eli viikko sitten 114/64 ja nyt oli 134/78) ja sitä nyt seuraillaan.

Mulla se hemppa ei vaan tahdo lähteä nousuun. Vaikka miten oon syöny rautaa jo monta kuukautta, edelleen näytti 98. Milähän ihmeellä sen sais nostettua?

Sf-mtta oli 34,5 ja siihenkin tullut pari senttiä lisää viikossa. Yläkäyrälle pomppas mut kuulemma ihan normaalia.

Tänään otettiin myös toksoplasmoosin vasta-aineet, noiden akvaarioiden " takia" . Aina ne vaan sitä verta ottaa.......

Iivarin kokoa kyselin terkalta ja sitä onko mahdollista päästä painoarvioon kun mies oli syntyessään tasan 4,5 kg ja mietin onko meille odotettavissa kans jättivauvaa ni en kulemma pääse kun käsin kokeilemalla tuntui terkan mukaan alle kolme kiloiselta. Vaikka eihän noi kuulemma pidä paikkaansa, vai..? Olis kuitenki ollut kiva päästä käymään ni ei sitä kokoa tartteis sit pelätä. Muutenki synnytys jostain syystä pelottaa tosi paljon.

Eipä tässä nyt ihmeempiä, en pysty enää koneella istua ja kommentoida kun selkä on edelleen niin mielettömän kipeä. Ja supistelut kovenee koko ajan, tunnin ajan tullut jo 10 minuutin välein. Suurin osa vaan kestää alle 40 sekuntia ja terkan mukaan ne ei vielä synnyttämään laita, et to 40 sekunnin yli kun menee kaikki supparit 2 tunnin ajan ni voi jo ehkä suunnitella synnyttämistä..... Mut jos tää pieni jaksais vielä muutaman viikon.

Henna & Iivari, 35+6

Vierailija
24/24 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en ehtinyt kirjoitella lainkaan, taiskin olla eka päivän tauko palstailussa;) Olen jotenkin ihan poikki ollut ja tänään oli vielä se tenttikin johon eilen sit koitin lukea.. Mutta nyt taas täällä asemissa!=) Taas tosin poistuin tentistä oksentamaan ja jäi yks tehtävä tekemättä, mut menee kyllä läpi. Oli sen verran helppo case onneksi=)

Poppis, taasko oot sortunut yökukkumiseen?! No, saattaa olla että mä olen kans ens yönä tikkana pystyssä kun tentti ohi ja suht helpottunut olo sen takia. Jaksaa taas valvoa ja nauttia;=)

Aliinalle onnittelut tytöntylleröstä:=)

Titi kyseli lääkärikäynneistä, mullä oli eka lääkäri np-ultran kanssa samaan aikaan eli rv12+6, sit oli rv24-26 tarkastus ja rv36 tarkastus. Eli kolme lääkärikäyntiä!

Mykis, mä en ole miettinyt tota rotavirusjuttua, vaikka lukenut olen paljon mainoksia kun niitä tuntuu joka paikassa olevan. Mut jos neuvolassa suosittelevat niin varmasti käyn ottamassa!

Leenis, just noin lasket viikot eli 29+2 oikein tänään:))

Sitten lähettelen suppareita hanille, sirulle, poppikselle, stj:lle ja hermionelle urakalla *sup sup*. Jatkakaahan nyt iisan ja aliinan vauva-aaltoa!!

Eilen sain taas napattua masukuvan, alkaakin olla vikoja kuvia mun " pömpöstä" . Tässä linkki kuvaan:

http://s129.photobucket.com/albums/p221/Aurora-79/Masukuvia/?action=vie…

Nyt suihkuun ja Idolsia odottelemaan kun kaverin systerikin siellä mukana...

Aurora & Poitsu rv35+5 / rv36+2