"ETHÄN TUO OMIA EVÄITÄ LEFFAAN" - Siis vieläkö tämä Finnkinon pelleily jatkuu?
Eikö ne muka saaneet riittävästi vihaista palautetta? Muuten en edes menisi tuon firman teatteriin, mutta sain lahjaksi lippuja. Nyt tuossa lipussa on oikein kuvan kera, että karkit kielletty. Mitä v......
Kommentit (377)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes tajua, miten joku raaskii käydä leffoissa nykyään, niin kalliita on jo pelkät liput.
Enkä ole köyhä. Ehkä juuri siksi en ole, etten tuhlaa ylihintaisiin asioihin, jotka eivät ole välttämättömiä.
Pääsen kulttuuriedulla leffaan vaikka 30 kertaa vuodessa.
Eikö verottoman edun maksimiarvo ole 400e?
Mulla on aina meetvurstileivät ja termarissa kahvia mukana. Ei voi finnkino sille mitään!
Kyllä minä vien omat, jos haluan karkkia syödä. Popcornit voin ostaa teatterista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse edes näe tätä niinkään omien rahojan säästämisen kautta, vaan periaatteellisena ahneuden maksimointi ja vapauden rajoittamiskysymyksenä. Karkkien syöntiä ei oikeastaan ole kielletty missään muualla. Toki se ei saa olla äänekästä, roskaavaa tms. mutta karkkia saa syödä melkeinpä missä vaan muualla paitsi Finnkinon teatterissa.
Saahan sielläkin syödä, mutta vain heidän törkeän kalliilla myymiään.
Jos itse olisit yrittäjä ja pyörittäisit leffateatteria, myisitkö karkkia alennusmyynnillä siellä?
Eikö perskokkareella ole äiti laittanut rahaa tilille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes tajua, miten joku raaskii käydä leffoissa nykyään, niin kalliita on jo pelkät liput.
Enkä ole köyhä. Ehkä juuri siksi en ole, etten tuhlaa ylihintaisiin asioihin, jotka eivät ole välttämättömiä.
Minä taas en tajua, miten joku ei raaski elää.
Elää? Onko sun elämä leffateatterissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en tajua, miten joku ei raaski elää.
Ehkäpä kaikki ei vaan elä samalla tavoin. Joku satsaa mieluummin hyvään asumiseen, matkailuun ja mukavaan elämään sen sijaan, että ostelisi lyhytaikaisia mutta ylihintaisia turhuuksia. Parempaa elämää se onkin...
Ei siellä kukaan laukkuihin katso, omat eväät mukaan niinkuin tähänkin asti :) Ja liputhan ostetaan kulttuuriedulla, ei tulisi mieleenkään maksaa itse leffalipuista kun parkkipaikastakin joutuu maksamaan ja hyvällä tuurilla leffassa on vielä äänet niin kovalla että kokemuksesta nauttimisesta ei tule mitään.
Minusta elokuvateatterissa käyminen ei nyt ihmeellinen elämys ole, että siitä maksaisin Finnkinon hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse edes näe tätä niinkään omien rahojan säästämisen kautta, vaan periaatteellisena ahneuden maksimointi ja vapauden rajoittamiskysymyksenä. Karkkien syöntiä ei oikeastaan ole kielletty missään muualla. Toki se ei saa olla äänekästä, roskaavaa tms. mutta karkkia saa syödä melkeinpä missä vaan muualla paitsi Finnkinon teatterissa.
Jos itse olisit yrittäjä ja pyörittäisit leffateatteria, myisitkö karkkia alennusmyynnillä siellä?
Myisitkö itse pienellä voitolla vai ryöstöhinnoilla, jotka karkottavat asiakkaita?
Omat karkit vaan mukaan, ja leffateatteri kannattaa valita toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että tästä tulee alapeukkuilotulitus, mutta se ei minua liikauta, sillä olen oikeasti tätä mieltä;
Tiedätte kaikki miksi tuollainen kielto on tehty. Kyllä tiedätte. Katsokaa missä kunnossa teatteri on kun lähdette sieltä. Välinpitämättömät persvaot jättää roskat sinne ja kylvää kaiken lattialle. Koska kyllähän siivoajat on sitä varten, eikö niin? Kusipäät. Toisekseen, mitä haittaa siitä on jos ei saa mässyttää epäterveellistä sontaa leffassa? Parempi vaan. Kaikille.
Höpöhöpö. Jos tuo olisi syy, Finnkino ei myisi syötävää ja juotavaa leffaan. Finnkinon myymät popcornit ovat lisäksi tötteröissään niin, että niitä on hankala syödä tiputtamatta ainakin paria lattialle. Omat evääni ovat paremmin pakattuja.
En ole tuon kommentin kirjoittaja, mutta näen tässä kyllä selkeän logiikan. Toki en tiedä onko se oikea syy mutta kuitenkin.
Logiikka on se, että finnkinon ylihintaiseen mässyyn on ikäänkuin sisällytetty siivousmaksu. Mun mielestä ihan loogista. Ja sen sanomatta jättäminen on myös ihan loogista, koska jos sen sanoo, se lisää sotkua. Ja syömisen kieltäminen aiheuttaa sen, että omien mässyjen syöjät ovat tarkempia roskiensa ym. Kanssa kun yrittävät syödä mahdollisimman huomaamattomasti. Ja osa noudattaa kuitenkin sääntöjä ja ostelee niitä kalliimpia karkkeja vaikka sitä ei valvottaisi.
En minäkään asiaa fanita, mutta jos vähän miettii, niin asiassa on muitakin puolia kuin minä ja mun karkit. Ja jos homma jää siitä kiinni, niin kyllä se jollain aikavälillä muuttuu.
Onneksi oman kaupungin leffateatteriin saa viedä muualta ostamat karkit. Finnkinon touhu on älytöntä.
Aina olen vienyt ja aina tulen viemään. Tosin jokuseen vuoteen ei ole ollut rahaa käydä leffassa.
Kyllä ihminen pystyy olemaan kaksi tuntia syömättä, kun elokuvaa on katsomassa. Vai käyvätkö ihmiset yölläkin jatkuvasti syömässä jotain popcorneja tai shipsejä.
Noilla hinnoilla en enää mene finnkinoon, paitsi jos joku muu maksaa. Ongelma on juuri se, että pääomasijoittajille menee siivu hinnasta. Jostain syystä ei-finnkinon teattereissa lippu on 8-12 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myisitkö itse pienellä voitolla vai ryöstöhinnoilla, jotka karkottavat asiakkaita?
Oulussa on finnkino ja yksityinen leffateatteri. Se yksityinen myy karkkia yms lähes samaan hintaan kuin viereinen k-market ja halvemmalla kuin lähellä oleva candytown. Leffaliputkin finnkinoa halvempia. Näyttää bisnes pyörivän yksityiselläkin ihan hyvin.
Tähänkin ongelmaan on sellainen helppo ratkaisu, että ei käy siellä Finnkinon leffateatterissa. Myykööt ylihintaista paskaansa niille, jotka sitä haluavat ostaa. Itse olen viimeksi käynyt varmaan yli 10 vuotta sitten. Käytän rahani mieluummin suoratoistopalveluihin ja syön omalla sohvallani mitä huvittaa.
Minä ja puolisoni ollaan ihan leffafriikkejä, rahaa palaa välillä tähän harrastukseen ihan liikaakin.
Viimeinen euro joka kannettiin finnkinolle oli marvelin end gamea varten, se meni jo kipurajan yli niin että heilahti. Leffa oli sysipaska cgi hässäkkä josta ei jäänyt edes muistoja kun aivot ei tartu puhtaaseen cgihin.
Nykyään sillä leffalipun hinnalla kantaa antikvariaatista 3-4 leffaa kotio ja jos siihen lisää mässyt päälle niin se on muovikassillinen elokuvia ja mässyt kaupasta.
Ihan idi0otti touhua, markkinointi kaikille on markkinointia ei kenellekkään.
Itse otan aina pari litran tölkkiä piimöö ja kattilallisen läskisoosia.