"ETHÄN TUO OMIA EVÄITÄ LEFFAAN" - Siis vieläkö tämä Finnkinon pelleily jatkuu?
Eikö ne muka saaneet riittävästi vihaista palautetta? Muuten en edes menisi tuon firman teatteriin, mutta sain lahjaksi lippuja. Nyt tuossa lipussa on oikein kuvan kera, että karkit kielletty. Mitä v......
Kommentit (377)
Minä en edes tajua, miten joku raaskii käydä leffoissa nykyään, niin kalliita on jo pelkät liput.
Enkä ole köyhä. Ehkä juuri siksi en ole, etten tuhlaa ylihintaisiin asioihin, jotka eivät ole välttämättömiä.
Leffalippujen hinnat vaan nousee mutta leffojen laatu ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielto jatkuu. Vaan eipä siitä tarvitse välittää. Mä muuten pystyn katsomaan yhden elokuvan aivan hyvin syömättä jotain siinä samalla, jos oikein tiukka paikka tulee.
Ei voi olla totta. Jos sulla on varaa leffalippuun, sulla on myös varaa ostaa karkit sieltä.
Tottakai on. Mutta kyse on siitä, onko se järkevää.
Tänään juuri katselin Finnkinon näytöksiä, niin peruslipun hinta oli 19,90:OOO
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes tajua, miten joku raaskii käydä leffoissa nykyään, niin kalliita on jo pelkät liput.
Enkä ole köyhä. Ehkä juuri siksi en ole, etten tuhlaa ylihintaisiin asioihin, jotka eivät ole välttämättömiä.
Pääsen kulttuuriedulla leffaan vaikka 30 kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tarkastaako siellä muka joku jos salakuljetan sinne oman karkkipussin laukussani? :D
Ei tarkista. Ainoa tapa miten jäät kiinni on jos joku elämää vihaava toinen asiakas näkee sinun syövän omia herkkuja ja ilmoittaa henkilökunnalle.
Ja mitäs sitten tapahtuu? Muu salillinen ihmisiä haluaa katsella elokuvaa, mutta poliisit kuljettavat sinua varjot kankaalle heijastuen? Tuskin.
Onneksi meillä on Biorex, voittaa Finkinon mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Leffalippujen hinnat vaan nousee mutta leffojen laatu ei.
Tämä jälkimmäinen itselleni merkittävin syy siihen, miksi nykyisin käyn harvoin. Suuri osa leffoista on hajuttomia ja mauttomia, tai jo moneen kertaan nähtyä supersankariviihdettä. Tai jatko-osaa. Tai reboottia.
Viime vuonna tuli nähtyä Oppenheimer, se oli loistava. Sekin muualla kuin Finnkinon salissa.
Hyvin onnistuu ainakin Kuopiossa takin taskussa tuoda. Kunhan ei liikaa pullota.
Mulla on leffassa aina mukana omat maksamakkaravoikkarit
Helsingissä halvempiakin vaihtoehtoja, esim. Orion, mihin saa viedä omat eväät
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään niistä Finnkinon snäckseistä, jotka ovat vähän kuin sipsejä. Ja fanta strawberry- ja cokis-slusheista. Ostan sellaiset, kun leffassa käyn. Niitä kun ei voi ostaa oikein muualta. Jos haluan karkkia lisäksi, ostan sen ihan kaupasta ja vien taskussa leffaan. Ei ne mitään tarkista siellä kuitenkaan.
Juuri näin sen pitäisikin mennä, eli tarjotaan jotain sellaista erikoista, jota ihmiset haluaa ostaa juuri sieltä, eikä jotain typeriä kieltoja määräämällä.
Mutta kun asiakaspalveluasennetta ei ole kauhalla jaettu Finnkinon pomoille, niin ei voi ilmeisesti paljoa vaatiakaan...
Vierailija kirjoitti:
Lippujen hinnat pitää nostaa korkeammaksi jos porukka ostaa eväät muualta. Ovat menettäneet ihan hirveästi rahaa korona-aikana ja pulju taistelee hengestään. Vähän ymmärrystä hei. Katsoisit välillä jotakin muuta kuin omaa napaasi.
Esimerkiksi tilikautena 12/2022, Finnkino Oy teki 71 973 000 EUR liikevaihtoa ja sen tulos oli 8 362 000 EUR. Yrityksen nettotulosprosentti oli 11,62%...
Juu, huonosti menee.
Suosikaa suomalaista, mitä finnkino ei ole.
Ihme paskaa. Omilla lapsilla on anafylaksiariskin allergioita, joten esim. irtokarkit eivät tule kyseeseen, enkä jaksa jännittää, mitä karkkipusseja ja pillimehuja paikan päältä löytyy, ja ruveta siinä lennossa syynäämään tuoteselosteita. Lastenelokuvia käydään siksi katsomassa muualla, voi ottaa tutut ja turvallisiksi todetut herkut mukaan ilman ylimääräistä säätöä. Aikuisten keskenkin välttelen Finnkinoa ihan periaatteesta. Terveys ja turvallisuus etusijalle.
Ap ja muut tallukat vie varmaan omat eväät hesen paperipussissa konsertteihin ja teatteriinkin. 😂
Mulla on aina leffassa pizza ja 6 bisseä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en tajua, miten joku ei raaski elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsen kulttuuriedulla leffaan vaikka 30 kertaa vuodessa.
Toistaiseksi joo. Eiköhän työnantajatkin ala säästämään, jolloin edut pienenee.
Ei se köyhyyttä ole, vain järkevää rahankäyttöä. No joo, jos kerran vuodessa käy leffassa niin kokonaisuuden kannalta aivan sama se karkkien hinta. Mutta noin pääsääntöisesti ja usein käyden ei vain viitsi maksaa ylihintaa tuotteesta, jonka saa muualta halvemmalla. Sillä tavalla nimittäin äkkiä on köyhä.