Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ETHÄN TUO OMIA EVÄITÄ LEFFAAN" - Siis vieläkö tämä Finnkinon pelleily jatkuu?

Vierailija
08.05.2024 |

Eikö ne muka saaneet riittävästi vihaista palautetta? Muuten en edes menisi tuon firman teatteriin, mutta sain lahjaksi lippuja. Nyt tuossa lipussa on oikein kuvan kera, että karkit kielletty. Mitä v......

Kommentit (377)

Vierailija
181/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnkino pysyy boikotissa koska eivät suostu pienentämään äänen voimakkuutta teattereissaan. Monessa leffassa äänet ovat niin kovalla että kuulovaurion riski on todellinen.

Vierailija
182/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja puolisoni ollaan ihan leffafriikkejä, rahaa palaa välillä tähän harrastukseen ihan liikaakin.

Viimeinen euro joka kannettiin finnkinolle oli marvelin end gamea varten, se meni jo kipurajan yli niin että heilahti. Leffa oli sysipaska cgi hässäkkä josta ei jäänyt edes muistoja kun aivot ei tartu puhtaaseen cgihin.

Nykyään sillä leffalipun hinnalla kantaa antikvariaatista 3-4 leffaa kotio ja jos siihen lisää mässyt päälle niin se on muovikassillinen elokuvia ja mässyt kaupasta.

Ihan idi0otti touhua, markkinointi kaikille on markkinointia ei kenellekkään.

Tähän kun vielä lisää sen että me rakennettiin oma pieni kotiteatteri vuodessa niillä rahoilla mitä jäi yli kun finnkino meni boikottiin niin nyt rupeaa oleen sit ihan mahdotonta kammeta sitä vanhaa asiakaskuntaa uudestaan liikkeelle, hintoja nostamalla ja mässyillä kostamalla se ei ainakaan onnistu.

Ja ennen kun joku finnkinon vääräleuka ehtii jeesusteleen niin meidän toinen harrastus on kilpailutason fitness, ne mässyt ei ole mikään ehdoton meille vaan se meidän henkilökohtaisten vapauksien rajoittaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä lähinnä olevan Finnkinon naapurissa on (tai ainakin oli ennen korona-aikaa, jolloin olen viimeksi käynyt elokuvissa) iso karkkikauppa, jossa valtava irttarivalikoima ja tietysti halvempi kilohinta kuin teatterissa. Nykyään, kun karkkikauppoja kunnon valikoimalla on aika vähän, siellä vierailu oli olennainen osa leffakäyntiä (maks. kerran vuodessa käytiin leffateatterissa, kun joku nyt tulee kuitenkin jotain läskiä huutelemaan tähänkin). 

Jollei enää saa viedä muualta ostettuja nameja leffaan, ei tarvitse Finnkinon teattereihin mennä ollenkaan. Eikä ole siitä kyse, ettenkö pystyisi olemaan syömättä kun katson elokuvaa. Hyvin pystyn. Kotona Netflixiä katsoessa mulla on aniharvoin mitään mässyä. Leffateatteriin se irttaripussi kuitenkin kuuluu, kun harvoin käy. Ja ne karkit pitää saada ostaa mistä itse haluaa. Se on periaatekysymys.

Nykyisillä leffalipunhinnoilla tulisi sitä paitsi halvemmaksi ajaa vasiten sinne isoon karkkikauppaan ostamaan irttarit ja palata kotiin katsomaan suoratoistoa kuin ostaa kahden ihmisen liput ja mässyt teatterin riistohinnoilla. Plussana se, että saa lojua mukavalla kotisohvalla ja käydä vessassa ym. ilman, että elokuvaa jää pätkä näkemättä tai häiritsee teatterillista kanssaihmisiä sillä kselle könyämisellään. 

Epäilen, ettei tuo kielto Finnkinolle ainakaan lisää tuloja tuo, kun ihmiset joutuvat muutenkin jo kaikesta säästämään. Ja sitten on myös meitä, jotka äänestävät jaloillaan periaatteen vuoksi, vaikkei se pikkuisen kalliimpi irttarien kilohinta kerran vuodessa taloutta kaataisikaan. 

Vierailija
184/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkitarkastus jokaiselle ovella.   Ne skannaa viivakoodit karkkipusseista ja näkee onko ne muualta ostettu ja armotta roskiin, jos ei ole niiltä ostettu. Siellä on kyllä myös sellaiset korit, mihin voi itse heittää muualta ostetut pois vapaaehtoisesti ennen tarkistuspistettä. Purkatkin joutuu sylkemään pois, jos ei voi todistaa että ne on Finnkinosta ostettu.  

No joo, oikeesti ärsyttää nykyisin mennä leffaan, kun vieressä syödään jotain haisevaa kana-ateriaa tai juodaan olutta.  Eikö ihmiset pysty olemaan edes paria tuntua mässyttämättä jotain. Ei kai sitten. Näkyy kyllä tilastoissa.

Vierailija
185/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffamässythän voi olla terveellisiäkin, tosin Finnkino ei sellaisia myy. 

Itse kotonakin leffaa katsoessa dippailen mieluummin vaikkapa porkkanaa ja kukkakaalia kuin syön jotain ällöttävältä haisevaa popcornia ja karkkia. 

Vierailija
186/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja puolisoni ollaan ihan leffafriikkejä, rahaa palaa välillä tähän harrastukseen ihan liikaakin.

Viimeinen euro joka kannettiin finnkinolle oli marvelin end gamea varten, se meni jo kipurajan yli niin että heilahti. Leffa oli sysipaska cgi hässäkkä josta ei jäänyt edes muistoja kun aivot ei tartu puhtaaseen cgihin.

Nykyään sillä leffalipun hinnalla kantaa antikvariaatista 3-4 leffaa kotio ja jos siihen lisää mässyt päälle niin se on muovikassillinen elokuvia ja mässyt kaupasta.

Ihan idi0otti touhua, markkinointi kaikille on markkinointia ei kenellekkään.

Mulla myös jäänyt leffassakäynnit pois, kun uudet elokuvat ovat järjestään niin surkeita. Ne ehtii nähdä kyllä sitten, kun tulevat ulos muuta kautta, jos tarvitsee nähdä ollenkaan. 

Vierailija
187/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tekisi suomalaisille Pohjoismaiden lihavimpana kansana olla ylipäätään mussuttamatta mitään elokuvaa katsoessa. Miksi pitää syödä samalla kun katsoo televisiota tai elokuvaa leffateatterissa?

Vierailija
188/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä kielloista. Minulla on aina suklaarusinoita mukana, kun menen leffaan. Harrastan kansalaistottelemattomuutta. NiiN!

Vierailija
189/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää tekisi suomalaisille Pohjoismaiden lihavimpana kansana olla ylipäätään mussuttamatta mitään elokuvaa katsoessa. Miksi pitää syödä samalla kun katsoo televisiota tai elokuvaa leffateatterissa?

Miks pitää kokoajan puuttua siihen miten muut pitää hauskaa? Se vasta surkeaa ja perustelematonta onkin.

Vierailija
190/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se taida mikään suomalaisten erityispiirre olla. Näkisitpä jenkkien elokuvamässyjen koon.

Vierailija
191/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi ttu oikeesti, mä vahdin kaloreitani kun haukka, mun rasvaprosentti on epäterveellisen alhaalla, noi snäcksit leffan kans on mun tasan ainoa herkku jonka sallin itelleni, millä tun perusteella se on ok kieltää se multa vain siks et sun mielikuvitusviholliset ei mahdu elään tässä maailmassa sun kanssa?

Vierailija
192/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ärsyttävää uuspuritanismia, tommosen jeesustelun oikeuttamana kaikki mikä oli ennen siistiä ja kivaa on nykyään kielletty meodän omaks parhaaks.

Mitähän tarvis tapahtua ennenkun moraalonvartijan pää saatais kiertyyn sen ympärille et ne on se perimmäinen syy miks ihan kaikki on ns pilalla, ne kitisee siitä itsekkin kokoajan mut ei, pakko päästä hyve signaloimaan ja jeesusteleen kunnes mikään ei enää toimi paitsi osinkojen maksu.

Vierailija
193/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta ostetun karkkipussin ja juomapullon saa helposti laukkuun, sitä ei kukaan huomaa ja näin toimin aivan hyvällä omallatunnolla. Ottaisivat päinvastoin muutaman euron lippujen hinnoista pois, niin salit voisivat jopa täyttyä. Täysin osaamatonta ja sopeutumiskyvytöntä touhua.

Vierailija
194/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä miksen minä saa. Mitä siitä kun se häiritsee ympärillä istuvia, mutta kun minulla on oikeus. Kas kun ei vaadita, että kaljaremmi saa tuoda omat juomat mukanaan. 

Vierailija
195/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä miksen minä saa. Mitä siitä kun se häiritsee ympärillä istuvia, mutta kun minulla on oikeus. Kas kun ei vaadita, että kaljaremmi saa tuoda omat juomat mukanaan. 

Niin sä teet nyt sitä mistä kritisoit muita, kuka 'ttu sinä sinä sinä olet kertomaan mitä minä minä minä saan tehdä?

Vierailija
196/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkän ohjelman telkusta jaksatte katsoa syömättä mitään tai juomatta limsaa. Pitääkö uutistenkin katsomiseen varata popconit, karkit ja colat?

Vierailija
197/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sä teet nyt sitä mistä kritisoit muita, kuka 'ttu sinä sinä sinä olet kertomaan mitä minä minä minä saan tehdä?

Mä epäilen et tämän herran logiikka toimii vain yhteen suuntaan.

Vierailija
198/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkän ohjelman telkusta jaksatte katsoa syömättä mitään tai juomatta limsaa. Pitääkö uutistenkin katsomiseen varata popconit, karkit ja colat?

Maksaaks joku sulle siitä että sä toistat tätä samaa rikkinäistä argumenttivirhettä eri muodoissa?

Tässä näkyy finnkinon prioriteetit, ne maksaa mieluummin ammattilaisvalehtelijalle mielipidevaikuttamisesta kun ottaa vastuuta asiakaskokemuksestaan, toivottavasti finnkinon tuhkasta kasvaa jotain parempaa.

Vierailija
199/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnkino pysyy boikotissa koska eivät suostu pienentämään äänen voimakkuutta teattereissaan. Monessa leffassa äänet ovat niin kovalla että kuulovaurion riski on todellinen.

Mulla on korvatulpat aina mukana. Niillä tulee juuri sopiva ääni. Totta kyllä se, että äänet ovat hiljaisemmalla kuin vaikkapa Aasiassa. En tiedä, kuinka välttyvät kuulovaurioilta. Suomessa on vielä melko hiljaista niin ehkä me reagoimme herkemmin. 

Vierailija
200/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nää teatterit tee rahansa juurikin myymällä näitä (ylikalliita) mässyjä? Leffojen tuotot käärii ne elokuvastudiot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän