Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ETHÄN TUO OMIA EVÄITÄ LEFFAAN" - Siis vieläkö tämä Finnkinon pelleily jatkuu?

Vierailija
08.05.2024 |

Eikö ne muka saaneet riittävästi vihaista palautetta? Muuten en edes menisi tuon firman teatteriin, mutta sain lahjaksi lippuja. Nyt tuossa lipussa on oikein kuvan kera, että karkit kielletty. Mitä v......

Kommentit (377)

Vierailija
201/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkän ohjelman telkusta jaksatte katsoa syömättä mitään tai juomatta limsaa. Pitääkö uutistenkin katsomiseen varata popconit, karkit ja colat?

Maksaaks joku sulle siitä että sä toistat tätä samaa rikkinäistä argumenttivirhettä eri muodoissa?

Tässä näkyy finnkinon prioriteetit, ne maksaa mieluummin ammattilaisvalehtelijalle mielipidevaikuttamisesta kun ottaa vastuuta asiakaskokemuksestaan, toivottavasti finnkinon tuhkasta kasvaa jotain parempaa.

Mikä tuossa on virheellistä? En itse ainakaan oikeasti syö mitään elokuvissa. Joo, vettä tai muuta juomaa kyllä mulla on. 

Vierailija
202/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finnkino pysyy boikotissa koska eivät suostu pienentämään äänen voimakkuutta teattereissaan. Monessa leffassa äänet ovat niin kovalla että kuulovaurion riski on todellinen.

Mulla on korvatulpat aina mukana. Niillä tulee juuri sopiva ääni. Totta kyllä se, että äänet ovat hiljaisemmalla kuin vaikkapa Aasiassa. En tiedä, kuinka välttyvät kuulovaurioilta. Suomessa on vielä melko hiljaista niin ehkä me reagoimme herkemmin. 

Käyvätkö Aasiassakin katsojista suurimman osan suut sokerit huulilta pudoten kun katsovat leffaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas! Eihän mihinkään elokuvateatteriin saa viedä omia eväitä. Ei Bio Rexiinkään saa. En ole edes ollut leffateatterissa, jonne saisi kuskata omat karkit ja pk-seudulla asunut jo 18 vuotta.

Vierailija
204/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finnkino pysyy boikotissa koska eivät suostu pienentämään äänen voimakkuutta teattereissaan. Monessa leffassa äänet ovat niin kovalla että kuulovaurion riski on todellinen.

Mulla on korvatulpat aina mukana. Niillä tulee juuri sopiva ääni. Totta kyllä se, että äänet ovat hiljaisemmalla kuin vaikkapa Aasiassa. En tiedä, kuinka välttyvät kuulovaurioilta. Suomessa on vielä melko hiljaista niin ehkä me reagoimme herkemmin. 

Käyvätkö Aasiassakin katsojista suurimman osan suut sokerit huulilta pudoten kun katsovat leffaa?

Tätä en tiedä. Otin kantaa äänitasoon. Leffassa muutenkin katselen sitä elokuvaa enkä muiden syömisiä. 

Vierailija
205/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes tajua, miten joku raaskii käydä leffoissa nykyään, niin kalliita on jo pelkät liput. 

Enkä ole köyhä. Ehkä juuri siksi en ole, etten tuhlaa ylihintaisiin asioihin, jotka eivät ole välttämättömiä. 

Pääsen kulttuuriedulla leffaan vaikka 30 kertaa vuodessa.

Eikö verottoman edun maksimiarvo ole 400e?

Kyllä on. En ole sama kirjoittaja, mutta ostan yleensä 3 krt. 10 sarjalippua elokuviin. Taitaa maksaa 360€. Käyn mieluummin Bio Rexissä 

Vierailija
206/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä miksen minä saa. Mitä siitä kun se häiritsee ympärillä istuvia, mutta kun minulla on oikeus. Kas kun ei vaadita, että kaljaremmi saa tuoda omat juomat mukanaan. 

Niin sä teet nyt sitä mistä kritisoit muita, kuka 'ttu sinä sinä sinä olet kertomaan mitä minä minä minä saan tehdä?

Luepas ny paskakasa ajatuksella mun viesti. Sun viestis ei liity muuten mun viestiin kuin että todistat sen oikeaksi. Taidat olla aika raskas tapaus.

Vierailija
207/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oman kaupungin leffateatteriin saa viedä muualta ostamat karkit. Finnkinon touhu on älytöntä. 

Kerrotko, mikä kaupunki ja mikä leffateatteto. Tuo kuulostaa ihan keksityltä, kun kaikissa leffateattereissa yleensä lukee kissan kokoisilla kirjaimilla viimeistään kassalla tai salissa, että omien eväiden tuominen kielletty. Tässä on ihan alkoholilainsäädäntö, joka määrää valvomaan, millaisia juomia elokuvateatterin sisällä nautitaan. Se oli 90-luvulla, kun teinit otti limupulloon miestä väkevämpää mukaan, mutta vuosiin ei ole omia pullojakaan sallittu eikä aleta tarkistaa mitä kenenkin pullossa on.

Vierailija
208/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kalsareihini karkkipussin. Siiähän tutkivat!

Vierailija
209/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oman kaupungin leffateatteriin saa viedä muualta ostamat karkit. Finnkinon touhu on älytöntä. 

Kerrotko, mikä kaupunki ja mikä leffateatteto. Tuo kuulostaa ihan keksityltä, kun kaikissa leffateattereissa yleensä lukee kissan kokoisilla kirjaimilla viimeistään kassalla tai salissa, että omien eväiden tuominen kielletty. Tässä on ihan alkoholilainsäädäntö, joka määrää valvomaan, millaisia juomia elokuvateatterin sisällä nautitaan. Se oli 90-luvulla, kun teinit otti limupulloon miestä väkevämpää mukaan, mutta vuosiin ei ole omia pullojakaan sallittu eikä aleta tarkistaa mitä kenenkin pullossa on.

Eli alkoholilainsäädännön takia omien karkkien syönti on kiellettyä? Mietihån nyt vielä. 

Vierailija
210/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli alkoholilainsäädännön takia omien karkkien syönti on kiellettyä? Mietihån nyt vielä. 

Mieti itse vielä! Kenenkään laukkuja ei aleta tutkia, mitä siellä on sisällä. Kaikki omat eväät on kiellettyjä. Jos et tuon vertaa tiedä, niin voit vapaasti kysyä lähimmästä elokuvateatterista. Ja kyllä: muutos liittyi tiukentuneeseen alkoholilakiin ja elokuvateattereille tulleeseen valvontavelvoitteeseen, ettei teatterissa nautita omia juomia, jotka voivat sisältää alkoholia.

Vierailija
211/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi leffateatteriin pitäisi saada tuoda omat eväät? Ethän kahvilaan tai ravintolaankaan vie omia eväitä.

Leffateatteri on sama kuin jokin ravintola? On sulla vertaukset  :D  Ei junaankaan sitten saa ottaa omia eväitä, sielähän on ravintolavaunu.

Leffateatteri on yritys, jolla on oikeus määritellä tavat toimia. VR on sallinut omien eväiden syömisen junassa. Finnkino ei. 

Eipä tarvi sitten ihmetellä, miksi ei ole asiakkaita, jos asenne on tuo, että me tehdään näin koska me voidaan.

Tämä. Kohta pääsee teatteriin halvemmalla kuin kuppaiseen leffaan, ja sitten pitäisi vielä ostaa ylihintaista, vanhentunutta m

Vanhentunutta??

Vierailija
212/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oululaiset hoi!

Elokuvateatteri Stariin saa tuoda omia eväitä, vaikka myyvät myös tiskillä omia herkkuja. 

Vierailija
213/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko Biorex tähän ketjuun?

Vierailija
214/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti itse vielä!

Kyse karkeista. Ei juomista. 

Vierailija
215/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkastaako siellä muka joku jos salakuljetan sinne oman karkkipussin laukussani? :D

Mietin itsekin, että miten tuo kielto muka käytännössä toteutetaan. Esim. kaupan kassa saa kyllä pyytää näyttämään laukun sisällön, mutta pakko ei ole suostua. Virkavalta vasta saa vaatia. Eli eiväthän he siellä Finnkinolla voi pakottaa minua näyttämään mitä laukussani on. 

Vierailija
216/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuljeta vaikka taskussa. Ne ei tarkista koskaan.

Vierailija
217/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viimeksi metukkaleivät eväänä. Sekä juotavaa ja namuja lähikaupasta. 

Miten se voitaisiin estää? 

Vierailija
218/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheaa, mikä ongelma aloittajalla. Toivottavasti saat nukuttua tuossa totaalipainajaisen keskellä, mikä elämääsi riepottelee. 

Vierailija
219/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää tekisi suomalaisille Pohjoismaiden lihavimpana kansana olla ylipäätään mussuttamatta mitään elokuvaa katsoessa. Miksi pitää syödä samalla kun katsoo televisiota tai elokuvaa leffateatterissa?

Eipä se taida mikään suomalaisten erityispiirre olla. Näkisitpä jenkkien elokuvamässyjen koon.

Jep. Otin kerran nykissä pienen limsan ja pienet popparit. Limsa oli 1,5 litraa ja popparit joku 40 x 40 cm loota. 😅

Vierailija
220/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas! Eihän mihinkään elokuvateatteriin saa viedä omia eväitä. Ei Bio Rexiinkään saa. En ole edes ollut leffateatterissa, jonne saisi kuskata omat karkit ja pk-seudulla asunut jo 18 vuotta.

Vaasassa ainakin saa biorexiin ottaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä