Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"ETHÄN TUO OMIA EVÄITÄ LEFFAAN" - Siis vieläkö tämä Finnkinon pelleily jatkuu?

Vierailija
08.05.2024 |

Eikö ne muka saaneet riittävästi vihaista palautetta? Muuten en edes menisi tuon firman teatteriin, mutta sain lahjaksi lippuja. Nyt tuossa lipussa on oikein kuvan kera, että karkit kielletty. Mitä v......

Kommentit (377)

Vierailija
101/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko täällä köyhät kitisee. Totta kai ne karkit ja popparit ostetaan sieltä paikan päältä.

No esim. itselleni siellä ei myydä mitään mitä allergioiden vuoksi voisin syödä. Kävin ennen leffassa useamman kerran kuussa parikymmentä vuotta putkeen. Toin omat herkut, mutta myös lipputuloja viisinumeroisen summan (plus perheen liput siihen päälle). Nyt en ole käynyt enää lainkaan, on ikävä katsella tunnin matkan jälkeen kolmituntista leffaa + mainokset ja trailerit päälle ilman evästä. Samalla menettivät sitten meidän koko perheen käynnit kokonaan. Fiksua.

Vierailija
102/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Bio Rexissä nykyään sama kielto. Aivan syvältä. Varmasti salakuljetan jatkossakin omat karkit leffaan, ei ole varaa ostaa leffateatterin törkyhintaisia karkkeja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko täällä köyhät kitisee. Totta kai ne karkit ja popparit ostetaan sieltä paikan päältä.

No ei tosiaankaan osteta. Valitsen mielesni karkit ja herkut ihan kaupasta.

Saatanan köyhä pummi.

Harva rikastuu käyttämällä rahansa leffoihin ja leffaruokiin. 

Vierailija
104/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tällaista kieltoa ja ylihinnoittelua missään muualla kuin Suomessa? 

Ei käytännössä missään. Yhdysvalloissa jossain pikkupuljuissa saattaa olla, mutta ei millään isolla ketjulla.

Yleensä lämpimien ruoka-annosten ja toki alkoholin tuominen on kielletty, mutta karkit ja muun normaalin leffanaposteltavan saa tuoda mukanaan. 

Vierailija
105/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on, ainakin jenkeissä ollut iät ja ajat ennen suomea. Naureskeltiin asialle vielä joitain vuosia sitten.

Vierailija
106/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippujen hinnat pitää nostaa korkeammaksi jos porukka ostaa eväät muualta. Ovat menettäneet ihan hirveästi rahaa korona-aikana ja pulju taistelee hengestään. Vähän ymmärrystä hei. Katsoisit välillä jotakin muuta kuin omaa napaasi. 

Ei taistele hengestään. Liikevoitto on 3 miljoonaa euroa.

Vierailija
107/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi leffateatteriin pitäisi saada tuoda omat eväät? Ethän kahvilaan tai ravintolaankaan vie omia eväitä.

Ääliö. Vastaava vertaus olisi, että et saa mennä elokuvateatteriin katsomaan omaa elokuvaa. 

Vierailija
108/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut entä jos ei halua syödä karkkia, popparia, limpparia, nachoja, suklaata, patukoita, hattaraa, jäähilejuomaa, sipsiä tai leipätikkuja joita teattterista saa, vaan haluaa sen vuoksi tuoda omat eväät? Ainakin meidän kaupungin leffateatterissa valikoima on suhteellisen rajallinen.

Vierailija
109/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en mene leffaan syömään !

Niinpä, ravintolat ja baarit on ruokailua varten.

Vierailija
110/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnkino kuuluu Odeon Cinemas Groupiin jonka omistavat isot kansainväliset pääomasijoittajat. En tunne mitään sympatiaa jos menettävät tuloja tai Finnkino kaatuu kokonaan. Mulla on kotona 75 tuumainen telkkari, audiojärjestelmä ja mukava sohva. Eikä kukaan kiellä mua syömästä omia karkkejani.

Mitä pyörii tänä viikonloppuna? Paljonko lippu? Meitä tulis 1 aikuinen, 2 eläkeläistä, 1 sylilapsi ja 1 opiskelija (mutta vie 2 paikkaa, mun mies). 

Paljon poppari? Humppakuution voiko ottaa? Mamma haluis vähän törpötellä. Onks vaipanvaihtohuone? Joo ja tekstitys selkokielellä niin pääsee toi meidän tk-eläkeläinen kans.

Vierailija
111/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkastaako siellä muka joku jos salakuljetan sinne oman karkkipussin laukussani? :D

Joo ne läpivalaisee sut siinä ovella. Jos on joku epämäärinen pussi jossain niin kuuluu iso ujellus ja sut nolataa julkisesti kun uskalsit uhmata suuren sijoitusyhtiön sääntöjä.

Vierailija
112/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, en syö leffaa katsellessa.

Vierailija
113/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippujen hinnat pitää nostaa korkeammaksi jos porukka ostaa eväät muualta. Ovat menettäneet ihan hirveästi rahaa korona-aikana ja pulju taistelee hengestään. Vähän ymmärrystä hei. Katsoisit välillä jotakin muuta kuin omaa napaasi. 

Pikemminkin lippujen hinnat alas niin porukkaa alkaa käydä enemmän ja saavat katteet kuntoon.

Vierailija
114/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole sitten kuulleet vapaasta markkinataloudesta, kysynnästä ja tarjonnasta jne?? Myisivät niin hyviä karkkeja, että ihmiset HALUAA ostaa ne sieltä eikä muualta!!!

Vierailija
115/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on, ainakin jenkeissä ollut iät ja ajat ennen suomea. Naureskeltiin asialle vielä joitain vuosia sitten.

Ei ole ollut eikä ole ainakaan missään niistä paikoista, joissa minä olen asunut (New York City, nykyään Upstate New York) tai missä olen vieraillessani käynyt leffoissa. Missä päin sinä asut?

Vierailija
116/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielto jatkuu. Vaan eipä siitä tarvitse välittää. Mä muuten pystyn katsomaan yhden elokuvan aivan hyvin syömättä jotain siinä samalla, jos oikein tiukka paikka tulee. 

Ei voi olla totta. Jos sulla on varaa leffalippuun, sulla on myös varaa ostaa karkit sieltä.

Miksi pitää välttämättä syödä leffassa? Eikö nykyään nuoriso ja nuoret aikuiset pysty olemaan pari tuntia syömättä? Ei sitten ole ihme, että näitä L-ihmisiä lyllertää vastaan mennen tullen.

Vierailija
117/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat omaksuneet lentokenttäansaintalogiikan. Koska omia juomia et vaan saa sinne viedä, niin juomista voi pyytää ihan miten suuria summia tahansa!

Vierailija
118/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen mennyt koko perheelläkin omat karkit laukussa. Kertaakaan ei ole tarkistettu. Jäisi kokonaan menemättä isolla porukalla, jos ei vois olla omia karkkeja. Ei riitä rahat ostaa sieltä herkkuja viidelle. Liput saan sentään kulttuurietuna.

Vierailija
119/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetkö ravintolaankin syömään ja toteat: lohta kermaperunoilla kiitos. Ai mitäkö ruokajuomaksi. Ei kiitos mitään. Mulla on oma valkoviinipullo, jossa on sopivasta puolet jäljellä viime viikonlopun jäljiltä.

Ei juma teitä ihmisiä 🤦

Vierailija
120/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielto jatkuu. Vaan eipä siitä tarvitse välittää. Mä muuten pystyn katsomaan yhden elokuvan aivan hyvin syömättä jotain siinä samalla, jos oikein tiukka paikka tulee. 

Ei voi olla totta. Jos sulla on varaa leffalippuun, sulla on myös varaa ostaa karkit sieltä.

Miksi pitää välttämättä syödä leffassa? Eikö nykyään nuoriso ja nuoret aikuiset pysty olemaan pari tuntia syömättä? Ei sitten ole ihme, että näitä L-ihmisiä lyllertää vastaan mennen tullen.

Nautinnon maksimointi. Miksi se ärsyttää sinua? 

T. Keski-ikäinen normaalipainoinen karkinsyöjä