Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ETHÄN TUO OMIA EVÄITÄ LEFFAAN" - Siis vieläkö tämä Finnkinon pelleily jatkuu?

Vierailija
08.05.2024 |

Eikö ne muka saaneet riittävästi vihaista palautetta? Muuten en edes menisi tuon firman teatteriin, mutta sain lahjaksi lippuja. Nyt tuossa lipussa on oikein kuvan kera, että karkit kielletty. Mitä v......

Kommentit (377)

Vierailija
61/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja karkkinatseilun lisäksi siellä on vartti niitä pakkomainoksia.

Muuttaisi sitten koko toimintaperiaatteen niin, että leffa itsessään on ilmainen, mutta saavat tulot mainoksista ja karkeista. Ei voi ahnehtia kaikkea!

Miksi Finnkinon pitäisi noin muuttaa hinnoitteluaan? Moni firma tarjoaa erilaisia palveluita, joista asiakas voi valita mitä haluaa hyödyntää.

Vierailija
62/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä pystyy valvomaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa, että miten tätä valvotaan. Onko kellään kokemusta? Jos mulla on taskussa/laukussa karkkia, joita alan syödä valojen sammuttua, niin minkä ne tekee? Miksi ihmeessä kukaan noudattaisi tuota kieltoa?

Anturit havaitsee penkeissä että syöt karkkia. Punaset hälytysvalot alkaa vilkkua sinun penkissäsi ja korviin sattuvat äänihälytys tulee penkkisi alta. SItten katossa olevat valoheittimet kohdituvat sinuun. Esityskankaalle tulee sinun kuvasi kun laitat karkkia suuhun tosdistushaniestoan. Sitten 4 järjestyksnvalvojaa raahaa sinut ulos käsistä ja jaloista kiinnipitäen, kun taustalla kaiuttimista kuuluu shame, shame, shame ,shame. Tämä on vain huhupuhette. En ole itse avram

Vierailija
64/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viette varmaan ravintolaankin omat eväät mennessänne.

Leffateatterisali ei ole ravintola. 

Yrityksellä on oikeus määritellä pelisäännöt. 

Kuluttaja on kuningas.

Vierailija
65/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksi saa mässyn kun maksan epassilla. Aivan kuten leffalipunkin ja ei tarvitse itkeä aiheesta. 

Vierailija
66/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turha keskustelu.

1. Finnkinolla on oikeus kieltää eväiden tuonti

2. Jos tämä on iso ongelma asiakkeille, he äänestävät jaloillaan

3. Jos jaloilla äänestäminen on iso ongelma Finnkinolle, kielto poistuu ennemmin tai myöhemmin

4. Niin tai näin niin kitinä jatkuu

Simple as that.

Vierailija
67/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että tästä tulee alapeukkuilotulitus, mutta se ei minua liikauta, sillä olen oikeasti tätä mieltä;

Tiedätte kaikki miksi tuollainen kielto on tehty. Kyllä tiedätte. Katsokaa missä kunnossa teatteri on kun lähdette sieltä. Välinpitämättömät persvaot jättää roskat sinne ja kylvää kaiken lattialle. Koska kyllähän siivoajat on sitä varten, eikö niin? Kusipäät. Toisekseen, mitä haittaa siitä on jos ei saa mässyttää epäterveellistä sontaa leffassa? Parempi vaan. Kaikille.

Höpöhöpö. Jos tuo olisi syy, Finnkino ei myisi syötävää ja juotavaa leffaan. Finnkinon myymät popcornit ovat lisäksi tötteröissään niin, että niitä on hankala syödä tiputtamatta ainakin paria lattialle. Omat evääni ovat paremmin pakattuja.

Vierailija
68/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että tästä tulee alapeukkuilotulitus, mutta se ei minua liikauta, sillä olen oikeasti tätä mieltä;

Tiedätte kaikki miksi tuollainen kielto on tehty. Kyllä tiedätte. Katsokaa missä kunnossa teatteri on kun lähdette sieltä. Välinpitämättömät persvaot jättää roskat sinne ja kylvää kaiken lattialle. Koska kyllähän siivoajat on sitä varten, eikö niin? Kusipäät. Toisekseen, mitä haittaa siitä on jos ei saa mässyttää epäterveellistä sontaa leffassa? Parempi vaan. Kaikille.

Ai eikö Finnkinon myymistä ylihintaisista karkeista, poppareista, sipseistä ja limppareista sitten tule roskia vai?

Älä jaksa. Syy kieltoon on pelkkä ahneus. Siivottava se sali on kuitenkin. 

Vierailija
69/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse edes näe tätä niinkään omien rahojan säästämisen kautta, vaan periaatteellisena ahneuden maksimointi ja vapauden rajoittamiskysymyksenä. Karkkien syöntiä ei oikeastaan ole kielletty missään muualla. Toki se ei saa olla äänekästä, roskaavaa tms. mutta karkkia saa syödä melkeinpä missä vaan muualla paitsi Finnkinon teatterissa.

Ei noissa paikoissa oo syöminen kielletty. Vaan omien eväiden syöminen. Karkkia saa syödä kuten ennenkin. 

Ja nimikin hämää, kun ei ole edes suomalainen enää. Eli oikeasti aivan sama ainakin minulle. 

Vierailija
70/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi leffateatteriin pitäisi saada tuoda omat eväät? Ethän kahvilaan tai ravintolaankaan vie omia eväitä.

Leffateatteri on sama kuin jokin ravintola? On sulla vertaukset  :D  Ei junaankaan sitten saa ottaa omia eväitä, sielähän on ravintolavaunu.

eikä salille tuoda välipalaksi banaania kun aulasta voi ostaa proteiinijuomia ja patukoita.

Vierailija
71/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä et nyt niinkuin ymmärrä? Kyllä sielä leffassa saa mässyttää vapaasti kunhan ostaa ne mässyt sieltä leffateatterista.

Vierailija
72/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää jaloillanne. Finnkino boikottiin! 

Vierailija
73/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaiseksi saa mässyn kun maksan epassilla. Aivan kuten leffalipunkin ja ei tarvitse itkeä aiheesta. 

Mikä hiton epassi? Voiko tavallisella passilla saada myös?

Vierailija
74/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja karkkinatseilun lisäksi siellä on vartti niitä pakkomainoksia.

Muuttaisi sitten koko toimintaperiaatteen niin, että leffa itsessään on ilmainen, mutta saavat tulot mainoksista ja karkeista. Ei voi ahnehtia kaikkea!

Miksi Finnkinon pitäisi noin muuttaa hinnoitteluaan? Moni firma tarjoaa erilaisia palveluita, joista asiakas voi valita mitä haluaa hyödyntää.

No esimerkiksi minä en käy enää leffassa juuri näistä syistä, että siellä on niitä mainoksia ja kun rupesivat vielä näitä karkkikieltoja keksimään, niin meni vähän niinku maku koko jutusta. Kympillä saa kuukaudeksi suoratoiston ja marketista mässyt, niin eipä ole vaikea valita.

Vierailija
75/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi leffateatteriin pitäisi saada tuoda omat eväät? Ethän kahvilaan tai ravintolaankaan vie omia eväitä.

Miksei leffateatteriin saisi tuoda omia eväitä? Saahan bussiin/junaan/huvipuistoon/fudismatsiinkin tuoda omat eväät

Koska palveluntuottaja on tehnyt linjauksensa. Samoin voi toimia muutkin yritykset. 

Vierailija
76/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eväskielto johtuu siitä kun asiakkaat ovat tuoneet saliin alkoholia, hampurilaisia ja pizzan..

Penkit olivat täynnä pizzasta tippunutta rasvaa.

Vierailija
77/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuonut joskus omat popcornitkin. 

Vierailija
78/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai eikö Finnkinon myymistä ylihintaisista karkeista, poppareista, sipseistä ja limppareista sitten tule roskia vai?

Älä jaksa. Syy kieltoon on pelkkä ahneus. Siivottava se sali on kuitenkin. 

Oletko itse pyytänyt pomoltasi palkanalennusta vai oletko ahne? Tietysti Finnkino kuten kaikki yritykset ja ihmiset haluavat tienata. 

Vierailija
79/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse edes näe tätä niinkään omien rahojan säästämisen kautta, vaan periaatteellisena ahneuden maksimointi ja vapauden rajoittamiskysymyksenä. Karkkien syöntiä ei oikeastaan ole kielletty missään muualla. Toki se ei saa olla äänekästä, roskaavaa tms. mutta karkkia saa syödä melkeinpä missä vaan muualla paitsi Finnkinon teatterissa.

Ei noissa paikoissa oo syöminen kielletty. Vaan omien eväiden syöminen. Karkkia saa syödä kuten ennenkin. 

Ja nimikin hämää, kun ei ole edes suomalainen enää. Eli oikeasti aivan sama ainakin minulle. 

Finnlines on italilainen...

Tuli vaan mieleen, että kun on näitä nimisuojia, että esim. shampanjana saa myydä vain sen tietyn alueen kuohuviinejä, niin eikö voisi saman säännön tehdä niin, että FINN-alkuisia nimiä voi käyttää vain suomalaiset firmat?

Vierailija
80/377 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa, että miten tätä valvotaan. Onko kellään kokemusta? Jos mulla on taskussa/laukussa karkkia, joita alan syödä valojen sammuttua, niin minkä ne tekee? Miksi ihmeessä kukaan noudattaisi tuota kieltoa?

Anturit havaitsee penkeissä että syöt karkkia. Punaset hälytysvalot alkaa vilkkua sinun penkissäsi ja korviin sattuvat äänihälytys tulee penkkisi alta. SItten katossa olevat valoheittimet kohdituvat sinuun. Esityskankaalle tulee sinun kuvasi kun laitat karkkia suuhun tosdistushaniestoan. Sitten 4 järjestyksnvalvojaa raahaa sinut ulos käsistä ja jaloista kiinnipitäen, kun taustalla kaiuttimista kuuluu shame, shame, shame ,shame. Tämä on vain huhupuhette. En ole itse avram

Aika törkeää tuollainen nöyryytys. Toista kertaa en menisi enää siihen puljuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi