Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikö ihme vaimoani vaivaa, mikään ei ole koskaan hyvin.

Vierailija
08.05.2024 |

Alkuvuosi on ollut raskasta aikaa molemmille, mulla on ollut pitkiä työpäiviä että olemme saaneet talouden kuntoon koska vaimo on kotona lapsien kanssa.

Olen töiden jälkeen auttanut kotitöissä ja lastenhoidossa niin paljon kun pystyn ja sanonut vaimolle että ei aina tarvi koti olla tip top (eikä se kyllä olekkaan) Viikonloppuisin olen ottanut päävastuun lapsista.

Viime perjantaina vaimo vain ilmoitti että nyt hän tarvii lomaa, että hän on ainoa joka viikolla täällä siivoaa ja on lasten kanssa (no varmaan kun minä olen töissä 7-17) ja hoidan kaupassa käynnit ja ruuanlaiton niin ei siinä montaa tuntia aikaa jää sotkea eikä siivota, varsinkin kun lapsiakin pitää huomioida. 

No hän lähti ystäviensä kanssa kylpyläreissuun niin ajattelin että menen äitini luokse auttamaan häntä asiassa jota on pyytänyt jo kauan ja lapset näkevät samalla isoäitiään. Niin mitä tekee vaimo, saa kauheat hepulit että minä en koskaan hoida lapsia yksin (niinkuin hän arkisin) ja suuttui. 

En ymmärrä, hän yhtäkkiä varoittamatta itse ilmoittaa että lähtee viikonlopuksi reissuun ja suuttuu kun minäkin lähden lasten kanssa mummolaan.

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa sulla on oikeus mennä mummolaan, mutta  eikö sua itseäsi lainkaan huolestuta, että millainen suhde sulle kehittyy lastesi kanssa, jos aina työnnät ne jonkun muun hoidettavaksi? Niinku että opitteko tuntemaan toisianne, jos et ikinä vietä niiden kanssa aikaa keskenänne? Ja ajatteleeko ne lapset lopulta, että olet vaan turha häiriötekijä perheessä, vähä niinku sä näytät ajattelevan niistä? 

kyllä mun sun sijassa mietityttäis, ja yrittäisin nimenomaan kehittää yhteistä aikaa lasten kanssa.

Oliko aloituksessa mainittu, että lapset pukataan mummon hoidettavaksi? Jos ei, niin mistä sait tuon "tiedon"?

Vierailija
22/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä mutkassa ulos vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa sulla on oikeus mennä mummolaan, mutta  eikö sua itseäsi lainkaan huolestuta, että millainen suhde sulle kehittyy lastesi kanssa, jos aina työnnät ne jonkun muun hoidettavaksi? Niinku että opitteko tuntemaan toisianne, jos et ikinä vietä niiden kanssa aikaa keskenänne? Ja ajatteleeko ne lapset lopulta, että olet vaan turha häiriötekijä perheessä, vähä niinku sä näytät ajattelevan niistä? 

kyllä mun sun sijassa mietityttäis, ja yrittäisin nimenomaan kehittää yhteistä aikaa lasten kanssa.

Nythän ei ole varmuutta aikoiko ap työntää lapset mummon vastuulle. Jos aikoi, se on ehdottoman väärin ja suuttuisin minäkin. Mutta jos aikoi itse hoitaa lapset ja käydä mummoa tapaamassa, asia on ok ja vaimo raivoaa tyhjästä.

Vierailija
24/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillinen suomimamma. Elämäntehtävä on uhriutuminen ja nalkutus

Vierailija
25/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja maalaili kyllä itsestään aika kauniin kuvan ja vaimostaan antoi negatiivisen kuvan. Itse en ihmettele, että aloittajan vaimo on ärtyisä. Kotona oleminen lasten kanssa on pitkäpiimäistä ja yksinäistä työtä, josta ei kiitosta heru, kuten aloituksesta voimme päätellä. Mies pääsee muiden aikuisten ihmisten seuraan päivittäin ja saa liikkua ulkona itsekseen miettimättä onko vaippakassi mukana ja milloin muksu tarvitsee ruokaa, päiväunet jne. Ihmettelen naisia, jotka jaksavat kotona olemista hymyssä suin. Kuinka muka aikuisen ihmisen älylliset ambitiot täyttyisivät siinä, että hokee hiekkalaatikolla älä tule paha kakku, tule hyvä kakku? Vaikka lapset ovat rakkaita, ei pidä olettaa, että pelkkä rakkaus lapsiin muuttaa arjen heidän kanssaan helpoksi ja ihanaksi.

Vierailija
26/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitiys on hanurista.

Vierailija
27/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vaimo suuttuu"

Tämmönen vaimosatu tällä kertaa. Onneksi sulla on vain mielikuvitusvaimo. Ja taitaa olla mielikuvitustyökin.

Vierailija
28/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on naiseus ja nykpäivän sovinistinen feminismi. Hän ajattelee, että sinun on tehtävä kaikki - työt ja koti.

Vierailija
29/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimpa olla koti isä. Dataisin päivät pitkät ja leikkisin lapsen kanssa legoilla, katottas leffoja yhdessä. Voiko helpompaa elämää olla.

Vierailija
30/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja maalaili kyllä itsestään aika kauniin kuvan ja vaimostaan antoi negatiivisen kuvan. Itse en ihmettele, että aloittajan vaimo on ärtyisä. Kotona oleminen lasten kanssa on pitkäpiimäistä ja yksinäistä työtä, josta ei kiitosta heru, kuten aloituksesta voimme päätellä. Mies pääsee muiden aikuisten ihmisten seuraan päivittäin ja saa liikkua ulkona itsekseen miettimättä onko vaippakassi mukana ja milloin muksu tarvitsee ruokaa, päiväunet jne. Ihmettelen naisia, jotka jaksavat kotona olemista hymyssä suin. Kuinka muka aikuisen ihmisen älylliset ambitiot täyttyisivät siinä, että hokee hiekkalaatikolla älä tule paha kakku, tule hyvä kakku? Vaikka lapset ovat rakkaita, ei pidä olettaa, että pelkkä rakkaus lapsiin muuttaa arjen heidän kanssaan helpoksi ja ihanaksi.

No voi että kyllä on rankkaa kun joutuu ihan kotona olemaan ja hiekkakakkuja tekemään. Voi että.

Vierailija
31/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisimpa olla koti isä. Dataisin päivät pitkät ja leikkisin lapsen kanssa legoilla, katottas leffoja yhdessä. Voiko helpompaa elämää olla.

Juuri tuollaista miehet kuvittelevat koti-isyyden olevan. Hah hah... :D

Vierailija
32/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vain yksinkertainen? Miksi olet hänen kanssaan??

Vierailija
33/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se juuri olisi. Naiset vaan keksii kaikkea turhia kotitöitä itselleen. Ai että mä nauttisin.

Vierailija
34/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi että kyllä on rankkaa kun joutuu ihan kotona olemaan ja hiekkakakkuja tekemään. Voi että.

Kokeilepa huviksesi muutama vuosi.

Vierailija
35/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se juuri olisi. Naiset vaan keksii kaikkea turhia kotitöitä itselleen. Ai että mä nauttisin.

Niin, ihan turhaahan se olisi lapselle ruokaa antaa, vaippoja ja vaatteita vaihtaa tai pestä, kaupassa käydä tai ulkoilla. Sen kuin istuu vaan sohvalla pelaamassa ja katsomassa leffoja. Daa!!

Vierailija
36/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta siihen kuuluu? Astioiden ja pyykinpesu koneella?

Vierailija
37/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta siihen kuuluu? Astioiden ja pyykinpesu koneella?

No jos et todellakaan keksi, niin älä tee lapsia.

Vierailija
38/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh..

Mies ei vie lapsia mummolaan -> ongelma

Mies vie lapset mummolaan -> ongelma

Vierailija
39/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko idiootti?

Vierailija
40/142 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ihan turhaahan se olisi lapselle ruokaa antaa, vaippoja ja vaatteita vaihtaa tai pestä, kaupassa käydä tai ulkoilla. Sen kuin istuu vaan sohvalla pelaamassa ja katsomassa leffoja. Daa!!

Kerran viikossa pyykkikone laulamaan, mun pyykkäri pesee ihan itse ne vaatteet ja piippaa kun valmista. Ruokaa voi laittaa koko viikoksi kerralla eikä noihin mene kuin huimat 15min. Kauppa reissu 30min. Mitättömiä noi muutkin jutut. Mut kukin tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme