Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

galluppi: miten kohonnut bensan ja ruoanhinta vaikuttaa teidän perheessä käytännössä?

Vierailija
17.05.2008 |

meillä siten , että lapselle ostan täysipainoista ruokaa, mutta itse syön puuroa tai lapsen jämät. Bensan hinnan kiinnikuromiseksi olen irtisaninut kaikki lehtitilaukset ja kohta netinkin. Sitten kun sekään ei riitä, on pakko muutttaa pienempään asuntoon ja pois maalta, niin säästää edes bensoissa

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi hetki sitten mies jäi vanhempainvapaalle ja minä palasin töihin. Miehen työmatka oli 30km yhteen suuntaan... mun on 6km. Eli autoilu on vähentynyt ihan mielettömästi jo siksikin.

Ruoan hinta vaikuttaa meille niin, että kaupasta ei tunnuta ikinä selviävän alle 40 euron... ruokaa on silti oltava, niin meille kuin lapsellekin. Yhä edelleen ostetaan vain kotimaisia kasviksia, kotimaista lihaa ja kotimaista kalaa. Eli ruokakorin sisältö ei ole muuttunut... hinta kylläkin.

Vaatteita yms isompaa ei sitten kauheasti ostellakaan, välttämättömät tietty, ei me rikkinäisissä kuljeta.Ollaan sovittu, että kaikesta muusta voi tinkiä, mutta ruoasta ei...

Vierailija
22/22 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalla asuvina meille tulee 120 km työmatka päivää kohti, joten matkakulut syö leijonanosan palkasta. Kohta ei ole oikeasti varaa mennä töihin!!! Turhat ajot on karsittu jo aikaa sitten pois, jo ajanpuutteenkin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi