Henkilöstä ei löydy mitään tietoja
Tapasin mielenkiintoisen oloisen ihmisen Tinderissä. Hänestä ei löydy mitään tietoja mistään. Ei ole somessa, nimi on tiedossa mutta googlekaan ei kerro mitään. Alkaa hälytyskellot soida. Sanoo ettei halua käyttää somea, mutta epäilyttää kyllä.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
jätä se heti ja lähetä minulle. Voin ottaa hänet hoiviini heti.
Osoite riihimäen vankila. Vapautuu 2037. Saat pitää.
ei ole ensimmäinen kerta kun ihmettelet että miksi jonkun tietoja ei löydy googlaamalla.
Ei löydy minultakaan sometilejä.
Ytj:stä löytyvät tietoni, mutta yhdysnimellä, jota en tavallisesti arjessa käytä tyyliin Kari v.s. Karimatti.
Jokunen lehtiartikkeli löytyy, mutta ne hukkuvat kaimojeni osumiin, nimeni on niin yleinen.
T: nimim. Assburger
Jo minut googlettaa niin, ei minustakaan löydy. Tai yksi saman niminen Ruotsissa .
some en käytä !
Veli on töissä puolustusvoimissa, hänestä ei löydy netistä mitään muuta kuin jotain opiskeluaikaisia urheilujuttuja. Ei ole mikään peruskapiainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole tärkeässä asemassa töissä eikä somessa niin ei löydykkään
supo jne,,niin ei löydy,,turvallisuus,vakoilu jne
minulla on puhelinnumero jota en ole salannut. Tosin puhelinnumeroani ei tarvitse mahdollisen tapailukumppanin alkaa selvittämään, kun oltaisiin numeroita vaihdettu että voitaisiin pitää yhteyttä.
On ammattikuntien edustajia, joille suositellaan välttämään somessa olemista omalla nimellä ja kasvoilla mahdollisen maalittamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Veli on töissä puolustusvoimissa, hänestä ei löydy netistä mitään muuta kuin jotain opiskeluaikaisia urheilujuttuja. Ei ole mikään peruskapiainen.
Ylennykset löytyy.
Mulla on onneks niin geneerinen nimi, että meitä löytyy useita. Noista ei voi tietää, kuka on oikeasti minä.
Minusta ei jostain syystä löydy enää googlella mitään, parikymmentä vuotta sitten löytyi kaikenlaista. Linkkaripforiili löytyy jos tietää missä olen töissä, muuten voi olla haastava kahlata saman nimisten joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järjissään oleva ei jaa itsestään mitään tietoja nettiin. Ei tulisi itsellä mieleenkään mahdollistaa kenen tahansa kahjon saada mitään tietoa minusta. Kerton itse niille keille parhaaksi näen. Olen töissä it-alalla.
Juuri näin. Mulla on puhelinnumerokin salainen. Kaikki mahdollisimman yksityiseksi vaan, hulluja riittää minkä sai nuorempana ihan henkilökohtaisestikin huomata.
Itsestäni löytyy firmat jotka omistan mutta ei muuta. Sekä toki tieto gradusta.
Minustakaan ei löydy googlaamalla mitään. En käytä somea enkä muutenkaan jaa tietoja itsestäni pitkin nettiä.
Ei vissii ole kovin kouluja käynyt? Amk tasosta alkaen löytyy vanhojakin opinnäytetöitä netistä.
jätä se heti ja lähetä minulle. Voin ottaa hänet hoiviini heti.