Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kahviloissa käynti vähentynyt ihmisillä?

Vierailija
07.05.2024 |

Käyn suht usein kahviloissa ja aivan kuin viime aikoina olisi ollut hiljaisempaa. Oletteko huommanneet samaa vai olenkohan käynyt vain hiljaisina aikoina? 

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kahviloissa kuin ulkomailla kun siellä saa kahvilassa pöytiin tarjoilun.Vihaan Suomen itsepalvelukulttuuria ja törkeän kalliita hintoja.

Vierailija
62/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvakseltaan, yksin se vaan tuntuu vähän hassulla, mutta jatkan silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset viitsivät istua kahviloissa? Maksaa kahvista moninkertaisen hinnan siihen, että juo sen kotona? Minua ei kiinnosta katsella, kun muut ihmiset juovat kahvia tai syövät pullaa. En myöskään halua tavata ystäviä kahviloissa muiden ihmisten keskellä, vaan mieluummin kotonani rauhassa. Olen kerran elämässäni käynyt kahvilassa enkä näe tarvetta mennä toista kertaa.

Mä en kestä 🤣

Vierailija
64/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan joku nerokkaasti ehti kertoa että itse tehden saat halvemmalla???

Tämänhän muutama intoutuu ylpeästi kertomaan joka jumalan kahvila-aloituksessa 🤣

Vierailija
65/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei s...tana TAAS näitä "miksi kukaan kävisi koskaan kahvilla missään"! juttuja.

Vierailija
66/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin keväällä sijoittamisen. Samalla loppui kaikki muu törsääminen. Kävin trendikahviloissa missä kovat hinnat.

Vierailija
67/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Espresso Housessa. Otin tiskistä valmiin salaatin, makukahvin ja pullan, maksoi 22,5€. En mene toista kertaa.

Vierailija
68/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään riistäjä kahvila yrittäjä miljonäärille en rahaani vie. Mieluummin ostan itse omaan kotiin Keskolta tai S-ryhmältä, keitän kahvit ja katson ikkunasta kun talitintti takoo jäteöljystä puristettua talipalloa, niitä sai halvalla 3kpl kerralla.

Tv. Sinikka

Vierailija
69/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Espresso Housessa. Otin tiskistä valmiin salaatin, makukahvin ja pullan, maksoi 22,5€. En mene toista kertaa.

Tuolla minäkin kävin. Enää en käy.

Vierailija
70/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla innoilla ole enää järkeä käydä. Samalla rahalla saa päivän ruoat jos viitsii nähdä vähän vaivaa.

Vierailija
71/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nytkin tossa lähikahvilassa olisi tortilla-buffa, mutta en jaksa lähteen. Jotenkin vaan taas tää syksy väsyttää. 

Vierailija
72/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nytkin tossa lähikahvilassa olisi tortilla-buffa, mutta en jaksa lähteen. Jotenkin vaan taas tää syksy väsyttää. 

Mä en jaksa nousta edes ottaa pakastimesta marjoja puuroon ja se aamupala on vieläkin syömättä. 

Vierailija
73/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut viimeksi käydä joskus ulkomaanmatkalla muutama vuosi sitten. Suomessa ei kahvilat kiinnosta. Kallista, ja viihdyn mieluummin itsekseni kotona nauttimassa kahvini ja mitä sen kanssa syönkin.

Vierailija
74/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noilla innoilla ole enää järkeä käydä. Samalla rahalla saa päivän ruoat jos viitsii nähdä vähän vaivaa.

Tulihan se sieltä!

Vierailija
75/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, se on syksy jolloin on vähemmän esim turisteja. 

Vierailija
76/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellähän on ihan sairaan kallista. Yksi leipä maksaa 13 euroa eli kahvin kanssa helposti 16 euroa YHDEN ihmisen ostot.

Ota pelkkä kahvi. Näin minäkin teen.

Vierailija
77/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen nykyisin 100% etätyötä, eli ei tule lähdettyä keskustaan, missä niitä kahviloita olisi. Täällä lähiössä ei ole, ei ainakaan semmoisia missä huvittaisi käydä. Joten kahvilat on jääneet kokonaan multa väliin, eikä oikeastaan niitä ole edes ikävä. Paljon jäänyt turhia kaloreitakin saamatta, kun kahvilat jääneet pois. Ihmekös olen etätöissä laihtunut 8 kg, yrittämättä laihduttaa.

Vierailija
78/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallista + syötävät harvoin ovat ihmeellisiä: teen itse parempaa tai kaupasta saa samanlaatuista halvemmalla.

🤣

Vierailija
79/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajat ovat outoja. Kysytään onko ihmisten kahviloissa käynti vähentynyt. Vastauksissa öyhötetään kuinka ei käy edes kahviloissa. 

Vierailija
80/99 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hyvätuloinen, mutta lopetin kahviloissa istuskelun kokonaan säästösyistä. Kahvin ja leivoksen/leivän hinnalla saa esimerkiksi

- perheelle päivän ruuat

- paljon kuivaelintarvikkeita (varautuminen)

- kokonaisen kahvipaketin

- viinipullon puolison kanssa kotona nautittavaksi

- sukkia tai tarpeellisia pesuaineita jne jne

Nämä kaikki ovat tarpeellisempia kuin kahvilassa "rentoutuminen". Rentoutuminen menisi muuten hukkaan, kun harmittaisi rahanmeno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi