Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikävä tilanne....

Vierailija
24.01.2007 |

Mulla on 3 kissaa, vanhoja (n. 16 v). Nyt olen rakastunut mieheen joka on lalerginen kissoille. :( Itsekkin olen allerginen, mutta mulla on vaan pieni nuha jonka kanssa voin kissojen kanssa elää... Yhteenmuutosta ei voi puhuakkaan jos mulla on kissat, mutta niistä luopuminen on TODELLA vaikeaa. Tappaa nyt noin tyhmän syyn takia hyvät kissat?? :,(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan seurustelette ettekä muuta saman katon alle. Tapailkaa muualla kuin sinun luonasi.

Mies voi hankkia siedätyspiikkejä kissoille..

Ei katteja kannata tappaa. Jos suhde kaatuukin, niin et koskaan anna anteeksi sitä itsellesi, että tapoit pitkäaikaiset ystäväsi. Eri asia on, jos katit on jo vanhuudensairaita ja muutenkin piikille menossa...

Vierailija
2/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä tosissasi harkitset tappaa omat lemmikkisi??

ettekö nyt voi odottaa sen aikaa että kissasi saavat elää elämänsä loppuun rauhassa. kadut varmasti jos tapat ne nyt.

teillä on paljon mahdollisuuksia jatkaa seurustelua niin kauan muualla kuin kotonasi kun kissaparat elävät.

todella tyhmää jos annat miehen painostaa sinua tapattamaan kissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en halua tapattaa kissojani.

ap

Vierailija
4/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" haluun sen miehen" paljasti sen, että epäilet siis miehen kyllästyvän tai häipyvän jos ette muuta äkkiä yhteen? miksi sellaisen miehen kanssa haluat yhteen muuttaa joka sinun pitää jotenkin saalistaa itsellesi uhraamalla kissasi.

Vierailija
5/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäaikaista uskollista ystävää. Olisi kernaasti nähnyt koirulin piikillä ja melkein sai minutkin haluamaan sitä. Oli siis mustasukkainen koiralle eikä kai kestänyt sitä tietoa, että koiran " isi" oli mun hyvin pitkäaikainen rakkauteni, exäni.

En kyllä piikittäisi kissoja ukon vuoksi. Lemmikit pysyvät ja rakastavat, miehet kulkevat kololta kololle. Kissasi ovat ansainneet arvokkaan vanhuuden ja rakkautta loppuun asti - onko uusi miesystäväsi ansainnut vielä mitään?

Vierailija
6/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla on 3 kissaa, vanhoja (n. 16 v). Nyt olen rakastunut mieheen joka on lalerginen kissoille. :( Itsekkin olen allerginen, mutta mulla on vaan pieni nuha jonka kanssa voin kissojen kanssa elää... Yhteenmuutosta ei voi puhuakkaan jos mulla on kissat, mutta niistä luopuminen on TODELLA vaikeaa. Tappaa nyt noin tyhmän syyn takia hyvät kissat?? :,(

Vierailija
7/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietko sitten miehenkin piikille, jos tapaat uuden kiinnostavamman?

Vierailija
8/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vanhoja vielä.. Annat niille rauhallisen lopun omalla ajallaan.

Vierailija
9/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi kuvitella eteeni sellaista tilannetta missä olisi niin hoppu että pitäisi tapattaa omat vanhat lemmikit pois tieltä.

Vierailija
10/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosimme 2v päästä ja tuntuu tosi pahalta, tapoin koirani miehen takia

Vierailija
11/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin jo kihloihin menoa jne. Kyllä on aika hankala päivittäin tapailla jossakin muualla, koska eiväthän kissat voi aina yksinkään kotona olla. Ja allerginen ei oikein voi saman katon alla oleskella.

Vierailija
12/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää sitten muita ratkaisuja, jos elämä käy sietämättömäksi.

Vierailija
13/13 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on jo karran kotia vaihtaneet, kaksi vanhinta tuli meille siis 5 vuotiaina. Nuorin otettiin pentuna. =( Kyllä tässä nyt jotain muita ratkaisuja täytyy keksiä....

ap