Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, joita ei saa kiinni?

Vierailija
07.05.2024 |

Minä tunnen yhden, joka ei ole kymmeniin vuosiin vastannut puhelimeen. Ei koske vain minua, vaan olen kuullut tästä valitusta myös muilta ihmisiltä.

Miten joku voi elää niin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen itse välillä sellainen

Onhan sillekin paikkansa, ei aleta niuhottamaan kaikesta. Vastaa pliis!!

Olen hämäläinen, joskus otan aikani. 

Vierailija
22/29 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä työpaikkaa kerran tarjottiin, olisi pitänyt olla muutaman tunnin perehdytyksen jälkeen yksin koko talossa ja esimies olisi ollut "vain puhelinsoiton päässä", mutta jokainenhan tietää ettei puhelimella saa ketään kiinni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei saa kiinni. En ole antanut numeroani kenellekkään 10 vuoteen. Eipä ole kukaan kysellyt numeroani edes. Ei minulla ole edes kavereita kenelle soittais enkä juuri käytä puhelintakaan. Kerran käytin puhelinta parisen viikkoa sitten kun naapuri ulkomaalainen oli hukannut avaimensa eikä se puhunut suomea joten soitin sen puolesta  huoltofirmaan että tulevat avamaan oven naapurille.

T: kiltti ja kunnollinen mies

Vierailija
24/29 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen itse välillä sellainen

Onhan sillekin paikkansa, ei aleta niuhottamaan kaikesta. Vastaa pliis!!

Olen hämäläinen, joskus otan aikani. 

Toivon mukaan osaat myös joustaakin välillä ja ajatella muidenkin tunteita tai tilanteita. Huumorintajua hieman lisää. Kyllä se siitä.

Vierailija
25/29 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei saa kiinni. En ole antanut numeroani kenellekkään 10 vuoteen. Eipä ole kukaan kysellyt numeroani edes. Ei minulla ole edes kavereita kenelle soittais enkä juuri käytä puhelintakaan. Kerran käytin puhelinta parisen viikkoa sitten kun naapuri ulkomaalainen oli hukannut avaimensa eikä se puhunut suomea joten soitin sen puolesta  huoltofirmaan että tulevat avamaan oven naapurille.

Et ole yksin yksinäinen ihminen. Miettikäähän moniko ihminen elää yksin eikä kukaan tiedä hänestä yhtään mitään? 

Vierailija
26/29 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen mökillä, lojuu puhelin luultavasti jossain laukun pohjalla. Näen kyllä myöhemmin jos joku on yrittänyt tavoitella. Jos asia on ollut tärkeää, henkilö todennäköisimmin laittaa soittamisen jäkeen viestin asiasta, tai pyytää soittamaan takaisin. Muuten en välttämättä soita takaisin. Sähköposteihin vastaan vain työaikaan, ja mihinkään en vastaa yöaikaan (paitsi perheenjäsenille).

En vastaa myöskään, jos on vaikka kädet taikinassa, jos olen ravintolassa, kahvilla ystävän kanssa, tmv. missä on epäkohteliasta puhua tai chatata puhelimeen. Soitan takaisin myöhemmin.

Viesteihin vastaan kun ehdin tai muistan. En elä luuri kädessä.

Vierailija
27/29 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa kovin moni muukaan on antanut numeroaan kenellekään viimeisen kymmenen vuoden aikana. Ehkä työpaikalle annetaan, ja mihin nyt kuuluukaan, taloyhtiöön, koululuokan vanhempiin, harrastusryhmään, joissa on nykyään lähes pakollisena kuulua whatsappiin. Niissäkin on yleensä äänessä vain pari henkilöä, joiden on pakko joka ikinen aivopieru sinne näpytellä, muut ehkä peukuttavat. Tutut ja puolitutut saa tarvittaessa kiinni messengerillä, jos kuuluu fb:hen. Ja en itse tykkää soitella kenellekään, mieluummin vaihdan kuulumiset kasvotusten.

t. ihan tavallinen nainen, kiltti, kunnollinen, muttei uhriutuva

Vierailija
28/29 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ollessa pieniä kuulin usein kommentteja, ettei minua saa kiinni. Oli niin paljon tekemistä kolmen vilkkaan alle kouluikäisen kanssa, etten usein edes kerennyt puhelimeen vastaamaan. Imetys, syöttäminen, suihkussa käymiset ja nukkumaan meno oli tärkeämpiä kuin puhelimeen vastaaminen. Usein en jaksanut illalla edes puhua lasten nukahdettua, jos satuin valveilla olemaan. En siis soitellut takaisin. 

Vierailija
29/29 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thomas Munkelt ja Greg Foster. Nuori Lasse Viren.

Meinasin kirjoittaa Usain Bolt, mutta tässähän näitä vastaavia jo tulikin :) :) :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan