Minimalistinen ihonhoito. Kokemuksia?
Ja mitä tuotteita käytät? Onko ihon kunto parempi?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Palasaippua, Nivea ja kuorinta suolalla. Ihoni on hyvässä kunnossa. Talvisin jos kuivuu, niin käytän öisin vaseliinia.
Saippua? Kuivattaa ihan hulluna.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palasaippua, Nivea ja kuorinta suolalla. Ihoni on hyvässä kunnossa. Talvisin jos kuivuu, niin käytän öisin vaseliinia.
Ap
Eipä juuri. Puhdistaa hyvin.
Normaali saippuapesu. Jos meikkaan niin meikinpuhdistusaine. Ihoni ei ole ongelmallinen, ikää lähes 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eipä juuri. Puhdistaa hyvin.
Ja tähän ole päätynyt kokemuksen kautta. Erilaiset puhdistustuotteet aiheuttivat pelkästään ihoärsytystä ja näppylöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitten se ei sovi sinulle. Saippuoitakin on erilaisia. Välillä iho saattaa olla hieman pintakuiva, jos tuntuu niin kevyt kuorinta ja rasvaus voi auttaa. Tosin joskus pintakuivuus on hyvin pientä ja ohimenevää. Sivu.
Apteekin tuotteet, sekaihon puhdistus ja öljytön perusvoide. Ihotautilääkärin mukaan iho voi sitä paremmin, mitä vähemmän siihen laittaa kemikaaleja.
Se on ihanaa. Puhdistusgeeli, kasvovesi, kosteusvoide. Ei meikkiä. Rakastan puhtaan ihon tunnetta.
Vauvashampoo ja Daily Essentials Sensitive Day Cream -päivävoide ja hengissä ollaan.
Koska en meikkaa,en ylipese putsaa ihoani.Pesen kasvoni kuin kehoni Liv -pala saipualla ja rasvani on kokokeholle naamaa myöten muovinen sininen Nivea pullo.Ei iho ongelmia ja olen sentään ajat sitten vaihdevuodet ohitanut .Kestät myös meri vesi hoitaa ihoani.
Nainen vanhenee nopeammin kuin uusia purnukoita keksitään, joten osta silläkin rahalla enemmin vaikka piriä.
Vierailija kirjoitti:
Apteekin tuotteet, sekaihon puhdistus ja öljytön perusvoide. Ihotautilääkärin mukaan iho voi sitä paremmin, mitä vähemmän siihen laittaa kemikaaleja.
Apteekin tuotteiden käyttäminen ei kyllä vähennä kemikaalimäärää, ovat lähes kokonaan synteettisiä ja sisältävät kaikenlaista turhaa muovista lähtien.
Jos haluaa käyttää mahdollisimman vähän kemikaaleja, niin pitää valita joku luonnonkosmetiikan simppeli puhdistustuote, ruusuvesi ja ihoöljy.
laadukas aurinkosuojavoide huhtikuusta elokuuhun ja vesipesu aamuin illoin
kuorintavoide silloin tällöin
meikkaan muutaman kerran vuodessa
iho voi hyvin
Vierailija kirjoitti:
laadukas aurinkosuojavoide huhtikuusta elokuuhun ja vesipesu aamuin illoin
kuorintavoide silloin tällöin
meikkaan muutaman kerran vuodessa
iho voi hyvin
Ei aurinkovoide lähde vedellä
En pese kasvoja koskaan. Käytän kuorintavoidetta muutaman kuukauden välein. Laitan ihooni jotain apteekin kosteusvoidetta suihkun jälkeen, kun muuten ihoa kiristää ikävästi. Meikkaan vain harvoin. Iho on hyväkuntoinen ja rypytön. Toki olen jkv. ylipainoinen(en kasvoista), mikä yleisesti ottaen varmasti hieman silottaa. Olen 56-vuotias.
Olen koko ikäni ollut laiska hoitamaan kasvojani. Päivävoidetta korkeintaan ja sekin vaihtelevasti. Käyn pari kertaa vuodessa kasvohoidossa. Silloin päivitetään tilanne päivävoiteenn suhteen, jos talvi on kuivattanut nahkaani liikaa. Minulla on luonnostaan hyvä, terve iho, niin se pärjää kyllä.
Kasvojen pesu puhdistusmaidolla (herkälle iholle).
Kosteusvoiteena: alle xyliderm, päälle aqualan L (xylidermin päälle tulee laittaa jotain toista kosteusvoidetta jotta imeytyy).
Aurinkosuoja La roche posay invisible fluid 50+.
Minulla herkkä ja melko kuiva iho, kuitenkin satunnaisia näppyjä ja mustapäitä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen vanhenee nopeammin kuin uusia purnukoita keksitään, joten osta silläkin rahalla enemmin vaikka piriä.
Itseinholla rahastava kauneusteollisuus keksii kyllä uusia mainoslauseita. Suurimmassa osassa niistä purkeissa on samaa mömmöä. (ja vettä)
Sperma suuhun ja nielet. 🌻
Sperma ulkoisesti iholle. 🌻
Ihminen on sitä mitä se syö ja elintavat näkyy naamasta vaikka kuinka hinkkaisit sitä joka päivä.