Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analysoikaa nää treffit kokeneet ystäväni

Vierailija
06.05.2024 |

Treffasin just miehen ekaa kertaa. Ei mitään syvällistä eikä pitkää viestittelyä ollut. Kahvilassa. Maksettiin molemmat omat juomat. Kun nähtiin niin heti tosi pitkä ja rento halaus. 

Istuttiin kahvilan sohvalle vierekkäin ja halailu alkoi heti, juttelun lomassa sohvalla. Pari tuntia siinä meni. Lopuksi suukko ja halaus. 

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuli ikävä ja tulee nyt mun luo. T. Ap 

ja olen oikea ap ja tää on totta. 

Vierailija
62/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää kirjoitustaidottomuutta, ei muuta. Jos olet aikuinen, pitäisi sinun kyetä elämään omaa elämääsi (itseanalyysein).

Looginen ensitulkinta: "Analysoikaa nämä treffit, jotka ystäväni ovat kokeneet".

Tarkoitit kaiketi kuitenkin: "Kokeneet ystäväni, analysoikaa nämä treffini".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peniksesi siis alkoi kiinnostamaan homomiestä.

Vierailija
64/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iiik! Pääset taas halailemaan! Hauskaa iltaa!

Vierailija
65/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä voi mitään analysoida, kun ap ei ollenkaan kertonut, mistä he juttelivat?

Vierailija
66/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Ja pääsemme vertailemaan peniksiämme.

- ap

Vierailija
67/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Inzeleillä on vain homot ja penikset mielessä. Ette siis ole oikeasti inzeleitä, vain kaapissa.

Vierailija
68/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Inzeleillä on vain homot ja penikset mielessä. Ette siis ole oikeasti inzeleitä, vain kaapissa.

No mielestäni olen jo aika hyvin tuonut esille oman ja treffikumppanini homouden. Emme ole kaapissa.

- ap

Vierailija
69/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tänne sekoilun keskelle saada jotain järkevää.

1. Aivan liian pian lähenteli sinua. Ei mitään kunnioitusta sinua kohtaan. 

2. Aivan liian pian sallit lähentelyn. Oletko sinä aivan epätoivoinen?

3. Miehen olisi pitänyt vaatia saada maksaa se sinun kahvisi. Tämähän on roolipeliä. Tanssia.

4. Sinun olisi puolestaan pitänyt osata ensin tingata että haluat maksaa itse omasi tai hänenkin - mutta (koska pidit hänestä oikeasti) sitten naisellisesti taipua ja antaa hänen maksaa. Viedä.

5. Ikävä ja uusi tapaaminen heti = Mies pitää sinua helppona nakkina. On pelimies kuten lähentelystä arvasi ja käyttää nyt kaikki havaitsemansa pelipaikat.

6. Sinua tulee sattumaan, jos lähdet tämän lipevän kesäesan matkaan. Tämä on selvä panomies, ei sinun elämäsi rakkaustarina, ikävä kyllä.

7. Pidä parempaa huolta itsestäsi ensi kerralla. Älä ole naiivi. Äläkä tyhmä.

Vierailija
70/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

No mielestäni olen jo aika hyvin tuonut esille oman ja treffikumppanini homouden. Emme ole kaapissa.

- ap

Vain inzelin mielestä on hassunhauskaa esittää toista kirjoittajaa. Mutta jos olet tottunut elämään katkeruudessa, niin mikäs siinä, jos tuo helpottaa elämää.

Vierailija
71/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

Vain inzelin mielestä on hassunhauskaa esittää toista kirjoittajaa. Mutta jos olet tottunut elämään katkeruudessa, niin mikäs siinä, jos tuo helpottaa elämää.

Mitä tarkoitat?

- ap

Vierailija
72/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3. Miehen olisi pitänyt vaatia saada maksaa se sinun kahvisi. Tämähän on roolipeliä. Tanssia.

4. Sinun olisi puolestaan pitänyt osata ensin tingata että haluat maksaa itse omasi tai hänenkin - mutta (koska pidit hänestä oikeasti) sitten naisellisesti taipua ja antaa hänen maksaa. Viedä.

5. Ikävä ja uusi tapaaminen heti = Mies pitää sinua helppona nakkina. On pelimies kuten lähentelystä arvasi ja käyttää nyt kaikki havaitsemansa pelipaikat.

6. Sinua tulee sattumaan, jos lähdet tämän lipevän kesäesan matkaan. Tämä on selvä panomies, ei sinun elämäsi rakkaustarina, ikävä kyllä.

No sinun viestisi vasta sekoilua olikin. Saatko jotain tyydytystä pommittamalla tänne tuollaista pelimiespaskaa?

Vierailija
73/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko söpö?

Persu??

Vierailija
74/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinun viestisi vasta sekoilua olikin. Saatko jotain tyydytystä pommittamalla tänne tuollaista pelimiespaskaa?

Miksi ap raivoat noin paljon?

Vierailija
75/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kornilta? Vaihtoehtoja on minusta kaksi. Joko tapasit jonkun kenen kanssa kohtasi ihan kunnolla. Tai tapasit pelimiehen joka hallitsee homman ja tuli heti iholle. Jotenkin tuo nyt kolahti kuitenkin joka tapauksessa jos päädyitte julkisella paikalla kuhertelemaan ensitreffeillä ihan saman tien ?! 

Kun ymmärsin että se jännitys oli poissa heti ja suutelitte myös ? Eli tahdon nyt vain sanoa että en mä muuta keksi kuin että kolahtipa huolella vaikka olisi ollut pelimies 

Komppaan! Ihanaa, anna mennä! 🙂 Mä tapasin myös juuri ravintolassa ekaa kertaa tinderistä löytyneen miehen, ja se meni ihan kunnon pussailuksi. Kivassa loossipöydässä istuttiin ensin vastakkain, ensihalauksesta ja hymystä tuli heti niin hyvä fiilis että siirryin hetken päästä hänen viereen🤓

N46

MItä ihmettä? Siis nykyään halataan heti kun tinderistä joku saadaan paikalle. Kas kun ei tuuleteta, että kattokaa kaverit, ei tullut tällä kertaa ohareita.

Vierailija
76/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kornilta? Vaihtoehtoja on minusta kaksi. Joko tapasit jonkun kenen kanssa kohtasi ihan kunnolla. Tai tapasit pelimiehen joka hallitsee homman ja tuli heti iholle. Jotenkin tuo nyt kolahti kuitenkin joka tapauksessa jos päädyitte julkisella paikalla kuhertelemaan ensitreffeillä ihan saman tien ?! 

Kun ymmärsin että se jännitys oli poissa heti ja suutelitte myös ? Eli tahdon nyt vain sanoa että en mä muuta keksi kuin että kolahtipa huolella vaikka olisi ollut pelimies 

Komppaan! Ihanaa, anna mennä! 🙂 Mä tapasin myös juuri ravintolassa ekaa kertaa tinderistä löytyneen miehen, ja se meni ihan kunnon pussailuksi. Kivassa loossipöydässä istuttiin ensin vastakkain, ensihalauksesta ja hymystä tuli heti niin hyvä fiilis että siirryin hetken päästä hänen viereen🤓

N46

MItä ihmettä? Siis nykyään halataan heti kun tinderistä joku saadaan paikalle. Kas kun ei tuuleteta, että kattokaa kaverit, ei tullut tällä kertaa ohareita.

Itsesuojeluvaisto on kadonnut ihmisiltä lähes täysin. Ei todellakaan ole normaalia, että tuntemattomien kanssa aletaan heti pussailemaan ja halailemaan. Tai sitten he ovat päihtyneitä koko ajan.

Vierailija
77/83 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kahvilassa päihtyneenä ollaan treffeillä. Ei mikään pelimies noin käyttäydy automaattisesti. On tuo outoa kyllä että heti syöksytään toisen kimppuun. Se viestii kyllä ihan täysin ja pakosti jostain aika kovasta kemiasta ja vetovoimasta ja on outoa joka tapauksessa. Ei välttämättä pahalla outoa mutta outoa. Ja ihan älyttömän outoa on myös että treffataan heti parin tunnin kuluttua uudestaan. 

Vierailija
78/83 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että ap on löytänyt aivan ihanan uuden gay best friendin. 

Vierailija
79/83 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kahvilassa päihtyneenä ollaan treffeillä. Ei mikään pelimies noin käyttäydy automaattisesti. On tuo outoa kyllä että heti syöksytään toisen kimppuun. Se viestii kyllä ihan täysin ja pakosti jostain aika kovasta kemiasta ja vetovoimasta ja on outoa joka tapauksessa. Ei välttämättä pahalla outoa mutta outoa. Ja ihan älyttömän outoa on myös että treffataan heti parin tunnin kuluttua uudestaan. 

Onhan sillä pelimiehellä voinut olla povarissa piilopullo. Minttuviinaa käynyt välillä vessassa hörppäämässä, sen tuoksu on kuin suuvesi, eikä ap huomaa mitään. Pihinä miehenä ei voi ehdottaa treffejä ravintolaan, niin menee halpaan kahvilaan ja ottaa omat viinat mukaan. Pelimies 😎👍

Vierailija
80/83 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailua tuntemattoman kanssa kahvilassa? Oudolta kuulostaa.