Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analysoikaa nää treffit kokeneet ystäväni

Vierailija
06.05.2024 |

Treffasin just miehen ekaa kertaa. Ei mitään syvällistä eikä pitkää viestittelyä ollut. Kahvilassa. Maksettiin molemmat omat juomat. Kun nähtiin niin heti tosi pitkä ja rento halaus. 

Istuttiin kahvilan sohvalle vierekkäin ja halailu alkoi heti, juttelun lomassa sohvalla. Pari tuntia siinä meni. Lopuksi suukko ja halaus. 

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tavalliset onnistuneet treffit. Tosin minulla on yleensä suutelua enemmänkin ja myös kielareita.

Kas kun ette ole toistenne kulleissa kiinni. Te epäheterot olette outoja.

Vierailija
42/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta, tosin miehenä en olisi sallinut sinun maksavan omia ostoksiasi.

Tämäpä! Herrasmies olisi maksanut juomasi eli hän selkeästi haluaa vain läheisyyttä ja seksiä sinulta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Niin siis istuin miehen kainalossa ja halailtiin vierekkäin. Ei sellaista homohalailua ei vaikuttanut pätkääkään homolta ja ne tunnen. Hän silitteli mua sitten siinä sohvalla ja mä häntä. Molemmat sanoi kerran pari että tuntuupas hyvältä. Näytettiin varmaan oikealta vastarakastuneelta parilta vaikka ei tunnettu. Että analyysia edelleen kaipaan kun nuo homohommat voi unohtaa 

Hmm... mun homotinsaattori antoi 97.3 homppeliyksikköä tästä tekstin pätkästä, kyllä se vähän nyt näyttäis siltä että homoa oli, tiede sanoo niin.

T: Arvostettu ja kunnioitettu tieteilymies

Vierailija
44/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti

... reikä se on rinkelilläkin... 

En saa naurua loppumaan. 😂

Iskikö homoilukohtaus?

No ei. Joskus vaan osuu hyvin nauruhermoon. 

Vierailija
45/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua 😂 Onneksi se oli treffeillä sun, eikä mun, kanssa 😂 Mä olisin pilannut sen sohvalla hipsuttelut heti alkuunsa 😂 Kuulostaa niin pöljältä toi teidän halailu-homma ja kaffetta päälle 😂

Vierailija
46/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta, tosin miehenä en olisi sallinut sinun maksavan omia ostoksiasi.

Mutta sallin kyllä toisten miesten astua minut jo minuutin tuttavuuden jälkeen.

Vierailija
47/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit kertomatta, että mies tööttäsi utarettasi testaten sen kiinteyden ja koon. Hihittelit tälle punastellen, koska punastelet paljon. Mies nauroi mielessään, että jos naisi tuota paloautoa, koko huone hohkaisi punaista valoa. Redrum. Myöhemmin tyrkytit itseäsi vielä enemmän kahvista kuin humaltuen ja miehen sormet löysivät housujesi haaraosaston. Hän hiveli pulleaa pimpsaasi housujen päältä, kostuit ja päästit haisevan pierunkin, jonka toivoit jäävän pöksyjesi sisään piiloon, mikä tietenkin oli turha toivo. Te jätätte aina kertomatta olennaisia asioita.

Vierailija
48/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holvikaari vissiin puuttui

Vierailija
49/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntematon tulisi suoraan iholle ja kättä reidelle niin ei ole ensimmäistä kertaa hommissa, tottuneen pelimiehen liikkuja. Seuraavalla kerralla jo vittua vailla kun lämmittely onnistui noinkin hyvin. Painaa kerran pari ja seuraavaan.

Vierailija
50/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätit kertomatta, että mies tööttäsi utarettasi testaten sen kiinteyden ja koon. Hihittelit tälle punastellen, koska punastelet paljon. Mies nauroi mielessään, että jos naisi tuota paloautoa, koko huone hohkaisi punaista valoa. Redrum. Myöhemmin tyrkytit itseäsi vielä enemmän kahvista kuin humaltuen ja miehen sormet löysivät housujesi haaraosaston. Hän hiveli pulleaa pimpsaasi housujen päältä, kostuit ja päästit haisevan pierunkin, jonka toivoit jäävän pöksyjesi sisään piiloon, mikä tietenkin oli turha toivo. Te jätätte aina kertomatta olennaisia asioita.

Jokainen mies tekee tunnusteluja jos eukko on antavainen luonne.

Vierailija
51/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies tämä sinun treffi mies.

Minkä ikäisiä muuten olette Ap? Mulla tulee mieleen teinit.... Poika haluaa eroon poikuudestaan. 

Vierailija
52/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ei kannata ottaa fyysistä kontaktia ensimmäisillä treffeillä. Se saa sinut kiintymään mieheen ja estää ajattelemasta loogisesti. 

Tiesitkö, että jotkut saattaa lähteä treffeille juurikin kiintyäkseen, noin niinkun parisuhdemielessä.

Vierailija
53/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis minä olen nainen ja teffasin miehen. Tuntemattoman, mutta heti oli jotenkin hyvä olla ja treffit menivät noin. 

No ketomasi perusteella vaikutti hyvältä. Näin veikkaan, me muut emme oikeastaan voida sanoa siihen mitään. Jos teillä synkkaa niin onnittelut. 

Vierailija
54/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on lähinnä vaikea ymmärtää miksi tilanne ei mennyt pussailuksi ja ehkä jopa yhteiseen petiin. Sanoisin, että pelimies olisi tuosta kyllä kaatanut jo.

Vierailija
55/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut laatuanalyysit pissikselle kelvata. Oletko muuten lihava, jos olet niin laihduta.

Vierailija
56/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Niin siis istuin miehen kainalossa ja halailtiin vierekkäin. Ei sellaista homohalailua ei vaikuttanut pätkääkään homolta ja ne tunnen. Hän silitteli mua sitten siinä sohvalla ja mä häntä. Molemmat sanoi kerran pari että tuntuupas hyvältä. Näytettiin varmaan oikealta vastarakastuneelta parilta vaikka ei tunnettu. Että analyysia edelleen kaipaan kun nuo homohommat voi unohtaa 

Eihän tältä palstalta voi odottaa järkeviä vastauksia. Inzelit ulisee kateuttaan, kun joku heistä pääsi treffeille.

Vierailija
57/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvältähän tuo kuulostaa etenkin jos heti alkuun pystyitte olemaan rentoja toistenne kanssa ja kemiaakin ilmeisesti oli.

Vierailija
58/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tältä palstalta voi odottaa järkeviä vastauksia. Inzelit ulisee kateuttaan, kun joku heistä pääsi treffeille.

Olet siis kokenut homouden kutsun.

Vierailija
59/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvältähän tuo kuulostaa etenkin jos heti alkuun pystyitte olemaan rentoja toistenne kanssa ja kemiaakin ilmeisesti oli.

Totta. Miestä ei haitannut edes se, että jalkovälissäni roikkuu kivekset ja siitin.

- ap

Vierailija
60/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te outoja