Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analysoikaa nää treffit kokeneet ystäväni

Vierailija
06.05.2024 |

Treffasin just miehen ekaa kertaa. Ei mitään syvällistä eikä pitkää viestittelyä ollut. Kahvilassa. Maksettiin molemmat omat juomat. Kun nähtiin niin heti tosi pitkä ja rento halaus. 

Istuttiin kahvilan sohvalle vierekkäin ja halailu alkoi heti, juttelun lomassa sohvalla. Pari tuntia siinä meni. Lopuksi suukko ja halaus. 

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kornilta? Vaihtoehtoja on minusta kaksi. Joko tapasit jonkun kenen kanssa kohtasi ihan kunnolla. Tai tapasit pelimiehen joka hallitsee homman ja tuli heti iholle. Jotenkin tuo nyt kolahti kuitenkin joka tapauksessa jos päädyitte julkisella paikalla kuhertelemaan ensitreffeillä ihan saman tien ?! 

Kun ymmärsin että se jännitys oli poissa heti ja suutelitte myös ? Eli tahdon nyt vain sanoa että en mä muuta keksi kuin että kolahtipa huolella vaikka olisi ollut pelimies 

Komppaan! Ihanaa, anna mennä! 🙂 Mä tapasin myös juuri ravintolassa ekaa kertaa tinderistä löytyneen miehen, ja se meni ihan kunnon pussailuksi. Kivassa loossipöydässä istuttiin ensin vastakkain, ensihalauksesta ja hymystä tuli heti niin hyvä fiilis että siirryin hetken päästä hänen viereen🤓

N46

Vierailija
22/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Niin siis istuin miehen kainalossa ja halailtiin vierekkäin. Ei sellaista homohalailua ei vaikuttanut pätkääkään homolta ja ne tunnen. Hän silitteli mua sitten siinä sohvalla ja mä häntä. Molemmat sanoi kerran pari että tuntuupas hyvältä. Näytettiin varmaan oikealta vastarakastuneelta parilta vaikka ei tunnettu. Että analyysia edelleen kaipaan kun nuo homohommat voi unohtaa 

Ei homommaksi voi homma enää mennä. Seuraavaksi mies ehdottaakin jo, että työntäisit d.i.l.d.o.n hänen väljään anukseensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustreffit kahvilassa ?! No kuinka moni on päätynyt tohon mihin ap ekoilla treffeillä ja vielä kahvilan sohvalla ? Ymmärsinkö oikein että tuo koskettelu alkoi heti ? Ja juttelitte niitä näitä samalla ? En oo kuullu tollaisia deittejä en edes homoilta  

Vierailija
24/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan tuli pelimies fiilis. Oma mieheni ei istunut ensimmäisillä treffeillä samalle sohvalle kanssani, vaan pysyi kunnioittavasti soveliaan kaukana. Kukin tyylillään. Ehkä nykyisin ollaan erilaisia.

Vierailija
25/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta, vaikka itse en ole halailijatyyppiä. Ehkä treffien lopuksi halit? Mene ihmeessä uudelleen treffeille.

Vierailija
26/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti täällä jengillä pyörii päässä homot ja pelimiehet. Merkillistä.

Vierailija
27/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan tuli pelimies fiilis. Oma mieheni ei istunut ensimmäisillä treffeillä samalle sohvalle kanssani, vaan pysyi kunnioittavasti soveliaan kaukana. Kukin tyylillään. Ehkä nykyisin ollaan erilaisia.

Hänen takamuksensa oli todennäköisesti tuolloin kipeä edellispäivän "kädenväännön" seurauksena.

Vierailija
28/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap on pelinainen.

Vierailija
29/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ainakaan haluaisi, että joku tuntematon on heti noin paljon iholla. 

Vierailija
30/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ollut miehen mielestä edes yhden kahvikupin arvoinen. Saita äijä, ei herramiestä pisaraakaan. Ja kuka suukottelee ekoilla treffeillä? Ei jatkoon.

Vierailija
31/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiselta kuullostaa. Pelimiesfibat, ja sinulla ilmeisesti valtava läheisyydenkaipuu. Toki miehelläkin voi olla kyse vain siitä. En kuitenkaan vielä rakentelisi kovasti pilvilinnoja.

Vierailija
32/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoiselta kuullostaa. Pelimiesfibat, ja sinulla ilmeisesti valtava läheisyydenkaipuu. Toki miehelläkin voi olla kyse vain siitä. En kuitenkaan vielä rakentelisi kovasti pilvilinnoja.

No ei tarvi aina olla pelimies, vaan juurikin kaipuu toisen ihmisen lähelle. Ihan itse mäkin halusin mieheen kiinni, enkä mä mikään pelinainen ole. Synkkasi vaan niin hyvin niin tuntui ainoalta oikealta toimintatavalta.

T. Tuo ravintolassa pussaillut

Vierailija
33/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on täynnä ihan outoja vastauksia

Vierailija
34/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vastaajako täällä vastailee koko ajan 

Vierailija
35/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti

... reikä se on rinkelilläkin... 

En saa naurua loppumaan. 😂

Vierailija
36/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies otti ne ensi askeleet läheisyyteen. Käsi polvelle ja sen silittelyä ihan heti, kun istuttiin sohvalle. Siitä siirryttiin sitten ihan vierekkäin halailemaan ja hän sanoi että kiva kun valitsit sohvan etkä pöytää. Pari tuntia siinä oltiin lähekkäin ja juteltiin. Tosi tiukasti halailtiin ja mies sanoi monta kertaa että onpa kiva ja tuntuupa hyvälle.  Pussattiin nopeasti vain lopuksi ennen kuin erottiin tai ehkä kerran lyhyesti myös sohvalla. En tiedä. Jos oli pelimies niin sitten oli. 

Vierailija
37/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa pussaillut ei muuten ole ap, t oikea ap. 

Vierailija
38/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tavalliset onnistuneet treffit. Tosin minulla on yleensä suutelua enemmänkin ja myös kielareita.

Vierailija
39/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti

... reikä se on rinkelilläkin... 

En saa naurua loppumaan. 😂

Iskikö homoilukohtaus?

Vierailija
40/83 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies otti ne ensi askeleet läheisyyteen. Käsi polvelle ja sen silittelyä ihan heti, kun istuttiin sohvalle. Siitä siirryttiin sitten ihan vierekkäin halailemaan ja hän sanoi että kiva kun valitsit sohvan etkä pöytää. Pari tuntia siinä oltiin lähekkäin ja juteltiin. Tosi tiukasti halailtiin ja mies sanoi monta kertaa että onpa kiva ja tuntuupa hyvälle.  Pussattiin nopeasti vain lopuksi ennen kuin erottiin tai ehkä kerran lyhyesti myös sohvalla. En tiedä. Jos oli pelimies niin sitten oli.

Ei pelimies vaan homomies.