Analysoikaa nää treffit kokeneet ystäväni
Treffasin just miehen ekaa kertaa. Ei mitään syvällistä eikä pitkää viestittelyä ollut. Kahvilassa. Maksettiin molemmat omat juomat. Kun nähtiin niin heti tosi pitkä ja rento halaus.
Istuttiin kahvilan sohvalle vierekkäin ja halailu alkoi heti, juttelun lomassa sohvalla. Pari tuntia siinä meni. Lopuksi suukko ja halaus.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Niin siis istuin miehen kainalossa ja halailtiin vierekkäin. Ei sellaista homohalailua ei vaikuttanut pätkääkään homolta ja ne tunnen. Hän silitteli mua sitten siinä sohvalla ja mä häntä. Molemmat sanoi kerran pari että tuntuupas hyvältä. Näytettiin varmaan oikealta vastarakastuneelta parilta vaikka ei tunnettu. Että analyysia edelleen kaipaan kun nuo homohommat voi unohtaa
Ei homommaksi voi homma enää mennä. Seuraavaksi mies ehdottaakin jo, että työntäisit d.i.l.d.o.n hänen väljään anukseensa.
Perustreffit kahvilassa ?! No kuinka moni on päätynyt tohon mihin ap ekoilla treffeillä ja vielä kahvilan sohvalla ? Ymmärsinkö oikein että tuo koskettelu alkoi heti ? Ja juttelitte niitä näitä samalla ? En oo kuullu tollaisia deittejä en edes homoilta
Hiukan tuli pelimies fiilis. Oma mieheni ei istunut ensimmäisillä treffeillä samalle sohvalle kanssani, vaan pysyi kunnioittavasti soveliaan kaukana. Kukin tyylillään. Ehkä nykyisin ollaan erilaisia.
Kuulostaa kivalta, vaikka itse en ole halailijatyyppiä. Ehkä treffien lopuksi halit? Mene ihmeessä uudelleen treffeille.
Kovasti täällä jengillä pyörii päässä homot ja pelimiehet. Merkillistä.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan tuli pelimies fiilis. Oma mieheni ei istunut ensimmäisillä treffeillä samalle sohvalle kanssani, vaan pysyi kunnioittavasti soveliaan kaukana. Kukin tyylillään. Ehkä nykyisin ollaan erilaisia.
Hänen takamuksensa oli todennäköisesti tuolloin kipeä edellispäivän "kädenväännön" seurauksena.
No en mä ainakaan haluaisi, että joku tuntematon on heti noin paljon iholla.
Eli et ollut miehen mielestä edes yhden kahvikupin arvoinen. Saita äijä, ei herramiestä pisaraakaan. Ja kuka suukottelee ekoilla treffeillä? Ei jatkoon.
Erikoiselta kuullostaa. Pelimiesfibat, ja sinulla ilmeisesti valtava läheisyydenkaipuu. Toki miehelläkin voi olla kyse vain siitä. En kuitenkaan vielä rakentelisi kovasti pilvilinnoja.
Vierailija kirjoitti:
Erikoiselta kuullostaa. Pelimiesfibat, ja sinulla ilmeisesti valtava läheisyydenkaipuu. Toki miehelläkin voi olla kyse vain siitä. En kuitenkaan vielä rakentelisi kovasti pilvilinnoja.
No ei tarvi aina olla pelimies, vaan juurikin kaipuu toisen ihmisen lähelle. Ihan itse mäkin halusin mieheen kiinni, enkä mä mikään pelinainen ole. Synkkasi vaan niin hyvin niin tuntui ainoalta oikealta toimintatavalta.
T. Tuo ravintolassa pussaillut
Vierailija kirjoitti
... reikä se on rinkelilläkin...
En saa naurua loppumaan. 😂
Mies otti ne ensi askeleet läheisyyteen. Käsi polvelle ja sen silittelyä ihan heti, kun istuttiin sohvalle. Siitä siirryttiin sitten ihan vierekkäin halailemaan ja hän sanoi että kiva kun valitsit sohvan etkä pöytää. Pari tuntia siinä oltiin lähekkäin ja juteltiin. Tosi tiukasti halailtiin ja mies sanoi monta kertaa että onpa kiva ja tuntuupa hyvälle. Pussattiin nopeasti vain lopuksi ennen kuin erottiin tai ehkä kerran lyhyesti myös sohvalla. En tiedä. Jos oli pelimies niin sitten oli.
Hyvin tavalliset onnistuneet treffit. Tosin minulla on yleensä suutelua enemmänkin ja myös kielareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
... reikä se on rinkelilläkin...
En saa naurua loppumaan. 😂
Iskikö homoilukohtaus?
Vierailija kirjoitti:
Mies otti ne ensi askeleet läheisyyteen. Käsi polvelle ja sen silittelyä ihan heti, kun istuttiin sohvalle. Siitä siirryttiin sitten ihan vierekkäin halailemaan ja hän sanoi että kiva kun valitsit sohvan etkä pöytää. Pari tuntia siinä oltiin lähekkäin ja juteltiin. Tosi tiukasti halailtiin ja mies sanoi monta kertaa että onpa kiva ja tuntuupa hyvälle. Pussattiin nopeasti vain lopuksi ennen kuin erottiin tai ehkä kerran lyhyesti myös sohvalla. En tiedä. Jos oli pelimies niin sitten oli.
Ei pelimies vaan homomies.
Komppaan! Ihanaa, anna mennä! 🙂 Mä tapasin myös juuri ravintolassa ekaa kertaa tinderistä löytyneen miehen, ja se meni ihan kunnon pussailuksi. Kivassa loossipöydässä istuttiin ensin vastakkain, ensihalauksesta ja hymystä tuli heti niin hyvä fiilis että siirryin hetken päästä hänen viereen🤓
N46