Olen hirveä nainen, mikä mua vaivaa!?
Tapailemani mies oli viime yönä mun luona. Oli kiihkeää seksiä illalla ja aamulla. Sit päivällä törmäsin eksääni, asiat jotenkin lähti lapasesta ja yhtäkkiä huomasin antavani hänelle persettä! 😳 Nyt tässä mietiskelen, että mitähän vittua.. Mikä mua vaivaa?? Ei todellakaan kuulu tapoihin, ei mitään kontrollia!? Aaaargh...
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
No sehän oli vaan tapailumies, ei sillon olla kuulemma vielä sitoutuneita.
No, on tää varmaan jo hitusen enemmän kuin tapailua... Mut ei oo mistään seurusteluun viittaavasta vielä puhuttu. Ihan hirveä fiilis!
Ap
Annoitko siis ihan "persettä" persettä?
Vierailija kirjoitti:
Annoin
Annoitko siis pillua vai persettä?
Millaiseen pilluun tapailumies sai upottaa kasvonsa? Huulettomaan innieen vai runsaaseen häppäripilluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin
Kiihottaa
Tapailumiehelle pillua, eksälle persettä..
Oonko mä sekoamassa? Yksinkertaisesti inhoan tällaista moraalittomuutta ihmisissä, mut en vaan mahtanut itelleni mitään!
Ap
Sinulla on heikko impulssikontrolli.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on heikko impulssikontrolli.
Mulla nimenomaan ei ole ollut, siks nyt suoraan sanottuna pelottaa että mitä hittoa tää on.
Ap
Itse kantapään kautta oppinut, että kannattaa kertoa heti kaikki. Varsinkin jos oikeasti tykkäät siitä tapailumiehestä, kerro mitä teit ja sano että kadut sitä.
Miksi asiallinen Gloryholekysymykseni Poistettiin palstalta?
Tapailumiehelle pillua, nykyiselle exälle persettä, niin tulevalle exällesi olisi pitänyt antaa vielä suuta. Ajattele, että nykyisen ja tulevan exäsi siemenesi olisivat törmänneet jossain suolistossasi.
Siksi terrorisioin tätä palstaa nyt kun vituttaa noi modet jotka mielivaltaisesti poistavat asiallisia keskusteluketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Siksi terrorisioin tätä palstaa nyt kun vituttaa noi modet jotka mielivaltaisesti poistavat asiallisia keskusteluketjuja.
Millainen vulva olisi sun mielestäsi nautinnollisin penetroitava Glory Holessa?
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä sekoamassa? Yksinkertaisesti inhoan tällaista moraalittomuutta ihmisissä, mut en vaan mahtanut itelleni mitään!
Ap
Mistä ex tupsahti vai näitkö baarin vessassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä ex tupsahti vai näitkö baarin vessassa?
Ihan ruokakaupassa. Juteltiin ja käveltiin hetki samaa matkaa, sit jäätiin hetkeksi ilmeisesti vanhasta tottumuksesta halailemaan. Haistoin tutun tuoksun kaulalta ja tolkku lähti päästä. Ei siinä sanoja tarvittu kun kumpikin tiesi että nyt mennään..
En oo viitsinyt oikein mitään edes tapailumiehen kanssa höpistä nyt illan aikana, kun tuntuu etten voi yhtään hymiötä hänelle lähettää kun sekin olisi valheellista 😟
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse kantapään kautta oppinut, että kannattaa kertoa heti kaikki. Varsinkin jos oikeasti tykkäät siitä tapailumiehestä, kerro mitä teit ja sano että kadut sitä.
Joo ja siinä samalla hyvästit sille tapailumiehelle.
Voihan olla ja hyvin todennäköisesti onkin, että tapilumiehellä useampikin sänkykaveri. Hyvin yleistä miehillä toimia niin. Joten huoli pois.
Kasva aikuiseksi ja mieti parisuhdetta kun olet sellaiseen kypsä.
Ihan surkea keksitty tarina tämäkin oli.🙄
No sehän oli vaan tapailumies, ei sillon olla kuulemma vielä sitoutuneita.