Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset inhoavat partaa ja pitkää tukkaa miehillä?

Vierailija
06.05.2024 |

Itse preferoin aina näitä. Hienot tatuoinnit plussaa.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kummastakaan. Lyhyt tukka on siisti ja huoliteltu. Miehet eivät useinkaan jaksa huolehtia pitkistä hiuksista. Parrakasta suuta taas en haluaisi vierailemaan jalkoväliini. Ajatuskin yököttää.

Vierailija
22/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En inhoa, mutta en myöskään koe vetoa. Tykkään maskuliinisista miehistä. Tatuoinnit ok, mutta ei ole kyllä koskaan tatuoitua miestä minulla ollut, vaikka rokkaripiireissä paljon pyörin nuorempana. 

Partahan on just tosi maskuliininen?

Tarkennus tähän eli pitkä tukka ehkä jollain lailla vielä menisikin (pitkätukat usein mukavia, ainakin ne, joita itse olen tavannut), mutta parta on kyllä paha, koska se on epähygieeninen. Siinä on räkää, ruokaa ja ties mitä.... Parta käy kyllä monille, mutta mun miehellä ei ole partaa. Pidän suudelmista.

... Ja mitä maskuliinisuuteen tulee, niin minusta maskuliinisuus lähtee asenteesta ennen kaikkea, ulkoisessa mielessä minusta seksikästä maskuliinisuutta on kalju tai todella lyhyet sänkihiukset eikä partaa.

Mutta eipä tuosta haittaa ole, vaikkei kaikki naiset pitäisi pitkiä hiuksia ja partaa seksikkäinä, koska riittävän moni on päinvastaista mieltä. Monenlaisia ulkonäköjä pidetään seksikkäinä. Jopa niinkin erikoisia asioita kuin sitä, että mies pukeutuisi naisen vaatteisiin voi joku pitää puoleensavetävänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka on ihana oli se sitten miehellä tai naisella. Parrasta en itse pidä, saati viiksistä, koska ne raapii ja kutittaa suudellessa ja muussa läheisemmässä kanssakäymisessä. No, parta vielä menee, jos se on vaan sellainen ihan pieni ja trimmattu ja kyllä se joillekin miehille sopii.

Vierailija
24/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää rakastan pitkää tukkaa miehillä mutta parta on epähygieeninen ja tatuoinneista tulee rikollinen mieleen.

Mun miehen parta tuoksuu aina hyvälle. Tykkään nuuhkia sitä. Kai tämäkin joku obsessio

Tosimiehen parta tuoksuu aina piparille.

Vierailija
25/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parta on kiva jos se on lyhyt. Pitkät hiukset on sellaisten hintelien kitaristipoikien juttu. Mun makuuni on enemmän lihaksikas ja kalju. Miehen pitää näyttää komealta, hieman pelottavalta ja maskuliiniselta. Kaikki "hippiviittaukset" miehen ulkonäössä on turn off itselleni.

Soturit, vapaat miehet ja vallanpitäjät ovat eri aikoina poikkeuksetta olleet parrakkaita ja pitkätukkaisia. Vaikka eri aikoina karvoja jouduttiin ajelemaan syöpäläisongelmien vuoksi, käyttivät ylhäisemmät miehet pitkiä peruukkeja silti.

Kaljut ja siilit ovat uniformun, riistetyn identiteetin merkkejä. Ne ovat aina olleet orjien ja sotilaiden, siis käskyläisten ja alistettujen, tyypillisiä tunnuksia.

Hippiaate on moderni ja hyvin marginaalinen. Toki sieltäkin taustalta löytyy joidenkin henkisten gurujen ja näiden seuraajien vapauden korostuminen ulkoisen habituksen kautta, mutta se oli enemmänkin muoto-ilmiö, kun perinteisesti noihin henkisen puolen munkki-asketismikuvioihin on useimmiten liitetty myös ajeltu karvoitus osoituksena alistumisesta jollekin korkeammille voimille. 

Vierailija
26/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en naisena ymmärrä naisia jotka ei tykkää parroista. Eivätkä parrat ole mitään epähygieniisia, mistä tuokin myytti johtuu.

Muutama vuosi sitten uutisoitiin iltapäivälehdissä tutkimus, jossa parta todettiin erittäin epähygieeniseksi. Varmaan juttu löytyy googlaamalla. Ja mieti nyt itsekin, kun ollaan ulkona pakkasella ja nenä vuotaa.... tai mies aivastaa. Luuletko että mies menee heti pesemään partansa? Yäk :)  Mulla ei ole ikinä ollut parrakasta miestä, en pystyisi suutelemaan kuin suihkun jälkeen.

Vierailija
27/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanon jos et tykkää olet pienitissinen frigidi konservatiivi neitsyt joka ei saa munaa miehiltä.

Tämä valtavan hyvä argumentti. :D

Vierailija
28/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parta on kiva jos se on lyhyt. Pitkät hiukset on sellaisten hintelien kitaristipoikien juttu. Mun makuuni on enemmän lihaksikas ja kalju. Miehen pitää näyttää komealta, hieman pelottavalta ja maskuliiniselta. Kaikki "hippiviittaukset" miehen ulkonäössä on turn off itselleni.

Soturit, vapaat miehet ja vallanpitäjät ovat eri aikoina poikkeuksetta olleet parrakkaita ja pitkätukkaisia. Vaikka eri aikoina karvoja jouduttiin ajelemaan syöpäläisongelmien vuoksi, käyttivät ylhäisemmät miehet pitkiä peruukkeja silti.

Kaljut ja siilit ovat uniformun, riistetyn identiteetin merkkejä. Ne ovat aina olleet orjien ja sotilaiden, siis käskyläisten ja alistettujen, tyypillisiä tunnuksia.

Hippiaate on moderni ja hyvin marginaalinen. Toki sieltäkin taustalta löytyy joidenkin henkisten gurujen ja näiden seuraajien vapauden korostuminen ulkoisen habituksen kautta, mutta se oli ene

... Äläpäs liioittele. Eivät Rooman keisarit olleet pitkätukkia ja partaisia. Eri

Vierailija
29/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana pitkät hiukset oli ihan ehdoton juttu, mutta parrat ei vielä viehättäneet, kun vaikutti liian aikuiselta. Nykyään se parta viehättää ihan hirveästi.

Lyhythiuksinen ja parraton mies ei kiinnitä melkein ikinä mitään huomiota, jompi kumpi noista on oltava. 

Vierailija
30/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä pitkätukka jätkät on mielestäni  hin...jä.

Vierailija
31/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hippiaate on moderni ja hyvin marginaalinen. Toki sieltäkin taustalta löytyy joidenkin henkisten gurujen ja näiden seuraajien vapauden korostuminen ulkoisen habituksen kautta, mutta se oli ene

Roomalaisilla ei ollut partaa, eikä pitkää tukkaa. Ei ollut tapana ja vallanpitäjiä sielläkin oli.

Vierailija
32/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En inhoa, mutta en myöskään koe vetoa. Tykkään maskuliinisista miehistä. Tatuoinnit ok, mutta ei ole kyllä koskaan tatuoitua miestä minulla ollut, vaikka rokkaripiireissä paljon pyörin nuorempana. 

Partahan on just tosi maskuliininen?

Tarkennus tähän eli pitkä tukka ehkä jollain lailla vielä menisikin (pitkätukat usein mukavia, ainakin ne, joita itse olen tavannut), mutta parta on kyllä paha, koska se on epähygieeninen. Siinä on räkää, ruokaa ja ties mitä.... Parta käy kyllä monille, mutta mun miehellä ei ole partaa. Pidän suudelmista.

Erikoista, että mulla on ollut parta 20 vuotta, mutta ei siinä ikinä ole ruokaa tai räkää. Ei ainakaan sen enempää kuin parrattomien rinnuksilla. Ehkä tuntemasi parrakkaat eivät vaan

No ei siinä varmaan räkäpalloja roiku, mutta kyllähän siihen menee räkää, kun aivastat. Tunnen kyllä parrakkaita miehiä eikä minua haittaa heidän tai sinun partasi epähygieenisyys yhtään, kunhan ei tarvitse koskea siihen partaan. Voi olla ihan kivankin näköinen, joten ihan jees. En vain omalla miehellä halua partaa olevan eikä hän ole partamiehiä, joten hyvä näin.

Vierailija
33/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on monennäköisiä ihmisiä.

Koita vaan kestää se tosiasia.

Vierailija
34/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat pedofiilejä

Vierailija
35/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pitkiä hiuksia miehellä, mutta parta on ei.

Vierailija
36/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Roomalaisilla ei ollut partaa, eikä pitkää tukkaa. Ei ollut tapana ja vallanpitäjiä sielläkin oli."

Varmaan myös ilmastolla jotain osuutta asiaan. Kuka siellä helteessä olisi jaksanut pitkän tukan ja parran kanssa olla...

Vierailija
37/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roomalaisilla ei ollut partaa, eikä pitkää tukkaa. Ei ollut tapana ja vallanpitäjiä sielläkin oli.

No Rooma sitten lopulta tuhoutuikin kaikenlaiseen moraalittomaan elosteluun ja yleiseen vetelyyteen.  

Vierailija
38/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitkästä tukasta miehellä, mutta ilman partaa. Parta menee ennemmin kaljun pään aisaparina, mutta en lähtökohtaisesti tykkää parrasta. Jos miehellä on parta, sen pitää olla lyhyt ja hyvin muotoiltu.

Pitkä tukka ja parta-kombo yhdistyy mielessäni Raamatun tarinoihin.

Vierailija
39/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä pitkätukka jätkät on mielestäni  hin...jä.

Et ole mies vaan hiiri. 

Vierailija
40/80 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä kummastakaan. Lyhyt tukka on siisti ja huoliteltu. Miehet eivät useinkaan jaksa huolehtia pitkistä hiuksista. Parrakasta suuta taas en haluaisi vierailemaan jalkoväliini. Ajatuskin yököttää.

Naisystävän mukaan parta kutittaa sieltä parhaasta paikasta ja onkin usein aivan märkä mehuista :~~

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme