Miksi jotkut naiset inhoavat partaa ja pitkää tukkaa miehillä?
Itse preferoin aina näitä. Hienot tatuoinnit plussaa.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en naisena ymmärrä naisia jotka ei tykkää parroista. Eivätkä parrat ole mitään epähygieniisia, mistä tuokin myytti johtuu.
Pistää ja raapii.
Sänki pistää, parta on mukava ja pehmeä.
Ei kaikki parrakkaat ja pitkähiuksiset näytä samalta. Hoitamaton/huonosti muotoiltu tai ns. risuparta ja huonokuntoinen/ohut pitkä tukka näyttää tosi epäviehättävältä. Sitten taas kantajalleen sopiva hoidettu parta ja pitkät hiukset on hot.
Kohta joku tekee ketjun missä kysyy miksi jotkut naiset vihaavat kaljuja.
Ei voi olla mitään kuumempaa, kuin pitkät hiukset ja parta miehellä, ihana viikinki-look. 😍 Omalla miehellä on, ja ai että joka päivä katselen häntä että huhhuh. 🥰 Ihan parasta kun saa upottaa sormet toisen hiuksiin (varsinkin petipuuhien aikana). En ikinä vaihtaisi mihinkään muuhun, muutenkin mieheni on paras mahdollinen.
N32
Pitkät hiukset on liian feminiiniset. Parta ei vaan jotenkaan miellytä. Se vanhentaa ja tykkään ettei leukalinja jää parran alle piiloon.
Pistin kerran ig storyyn äänestyksen: mikä tyyli sopii minulle parhaiten. Siinä oli neljä kuvaa itsestäni, samassa kulmassa otettuna, samanlaisella ilmeellä ja kampauksella. Ensimmäisessä olin sheivattuna, seuraavassa sänki, kolmannessa lyhyt kokoparta, kolmannessa tuuhea (mutta groomattu) parta.
Vastaajista -joita oli vajaat 20- kaksi äänesti sängen puolesta ja kaikki loput lyhyttä partaa. Epätieteellinen otos, vain omia seuraajiani, vastaajista osa miehiä. Koski ainoastaan minun pärstääni. Jäi kuitenkin mielikuva, ettei partaa inhoavia naisia kovin suurissa määrin ole.
Ainoa kelle ne sopii, on Jason Momoa. En tykkää pitkistä hiuksista miehellä, lyhyt on tyylikkäämpi. Enkä kyllä parrastakaan, en halua pussailla toisen turpajouhia
pitkät hiukset jees, mutta partaa ei ikinä. en tajua, miksi niin moni mies rumentaa itsensä parralla. en edes katso parrakkaita miehiä kadulla toiseen kertaan, kun ällöttää ne parrat.
tässä syiät, miksi en pidä parroista:
- parrakkaat miehet näyttävät lähinnä vanhuksilta ja joulupukeilta
- epähygieeninen, ällöttävä
- uhkaava, aggressiivinen vaikutelma
- en tykkää karvoista ylipäätään. varsinkaan naamassa
sen sijaan tykkään näteistä, sileistä, feminiinisistä miehistä ja pojista ihan kuten tykkäsin nuorenakin. ei silloinkaan kiinnostanut joku parrakas pappa tai vanhus. mihin se vanhetessa muuttuisi?
Parta on muotia ja mikäs siinä, jos haluaa näyttää vanhalta ja epäsiistiltä. Helposti saa 10v ikää lisää parran avulla. Siistit parrat ovat harvassa, mutta en pidä niistäkään.
Pitkä tukka on symppis, koska olen tavannut niin paljon kivoja pitkätukkaisia miehiä. Mutta totuuden nimessä sekään ei useimmiten ole kovin hyvännäköinen. Harvalla on paksut, puhtaat ja hyväkuntoiset hiukset.
Mutta eipä mun mielipiteellä mitään väliäkään ole, minua ei niiden ole tarkoituskaan miellyttää 😅
Muistakaa sitten myös että 'sininen on poikien väri ja punainen sopii vain naisille ja tytöille' ....( jne.)
Ei ole hyvää selitystä, mutta ne ei vain mielytä silmää.
"Miksi jotkut'?..." ja ;"millainen ihminen? ".. (eli joopa joo,taas )
Pidän komeista miehistä, ja komea mies on paras ilman partaa. Jos kasvot pitää peittää parralla, siitä tiedän ettei mies ole riittävän hyvännäköinen. Parta on muutenkin mielestäni ruma, pahimpia ovat sellaiset ns. pukinparrat.
Pitkä tukka menee, jos se on sellainen sopivan lyhyt ja hyväkuntoinen, luonnollisen värinen ja tyylikäs surffaritukka, jota mies pitää yleensä nutturalla tai ponnarilla. Sellainen pitkä ja suora heviletti on kaamea, sori.
Vierailija kirjoitti:
pitkät hiukset jees, mutta partaa ei ikinä. en tajua, miksi niin moni mies rumentaa itsensä parralla. en edes katso parrakkaita miehiä kadulla toiseen kertaan, kun ällöttää ne parrat.
tässä syiät, miksi en pidä parroista:
- parrakkaat miehet näyttävät lähinnä vanhuksilta ja joulupukeilta
- epähygieeninen, ällöttävä
- uhkaava, aggressiivinen vaikutelma
- en tykkää karvoista ylipäätään. varsinkaan naamassa
sen sijaan tykkään näteistä, sileistä, feminiinisistä miehistä ja pojista ihan kuten tykkäsin nuorenakin. ei silloinkaan kiinnostanut joku parrakas pappa tai vanhus. mihin se vanhetessa muuttuisi?
Niin, mitäpä sinä vanhetessasikaan muuttuisit mihinkään siitä mitä ja millainen joskus olit ?
Pitkä tukka on kiva, jos se sopii kantajalleen ja on hyvännäköinen. Ei mitään kaljuuntuvan Juice-tukkaa (sori Juice).
Parta voi näyttää hyvältä, jos on lyhyehkö ja siisti. Pitkä parta on kyllä siinä ja siinä, ja mitenkäs suuseksi naiselle onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä tukka on kiva, jos se sopii kantajalleen ja on hyvännäköinen. Ei mitään kaljuuntuvan Juice-tukkaa (sori Juice).
Parta voi näyttää hyvältä, jos on lyhyehkö ja siisti. Pitkä parta on kyllä siinä ja siinä, ja mitenkäs suuseksi naiselle onnistuu.
Kokemukseni mukaan oikein hyvin. En ole törmännyt naiseen, joka edellyttää suuseksiltä leuan työntämistä vaginaan.
Hillitty ja siisti parta näyttää erittäin hyvältä ja pukee monia miehiä. Pitkät hiukset ovat myös upeat, mutta niihin pätee ihan sama juttu kuin pitkiin hiuksiin naisillakin; niiden tulee olla hyväkuntoiset, puhtaat ja ainakin melko tuuheat näyttääkseen hyviltä.
Ihmisillä vain on erilainen maku. Itse rakastan miehillä pitkiä hiuksia ja eri pituisia partoja, tatskat taas mulle merkki itsekeskeisyydestä ja rahan tuhlaamisesta omaan napaan yms turhuuksiin. Mutta ei se multa ole pois, että joku niitä haluaa ja osa toki hienoja.
Pistää ja raapii.