Muuta biisin nimestä yksi kirjain, mistä laulu nyt kertoo.
Joutsentaulu - Laulussa kerrotaan taiteilijasta, joka on saanut inspiraation maalauksiinsa ylväistä joutsenista.
Kommentit (3539)
Kummat silmät, ruskea tukka
Muuten kiinnostava deittiehdokas, mutta jotain vilunkia hänessä oli aistittavissa.
Ostakaa jakkaraa
Huonekaluliikkeen mainoslaulu kymmenennestä alennusmyynnistä vuoden sisällä ja kaikki tietenkin -70% huikeista lähtöhinnoista.
k i i t o s Ap kun avasit tämän hulvattoman ketjun
Oma: Elämälle siitos
Genetiikan laboratoriossa laulellaan, kun yhdistellään koeputkissä siittiöitä ja munasoluja
Lukko Nooa
Nyt on avain tulevaisuuteen auki, abloy kalpenee tämän uutuuslukon vallatessa markkinat
Mennään viljaa markkinoille (myymään...)
Souda souda minisorsa
Pienikasvuisen linnun vaarallinen uimaretki aallokon keskellä.
Sua vasten aina lainautuisin
Uuden vasemmistolaisen laululiikkeen agit-prop henkinen vaatimus riistäjäporvareille huolehtia paremmin valtiontalouden maksukyvystä.
Kun kuuntelen Timppaa
Perussuomalainen muistelulaulu ajoista jolloin Soini oli vielä puolueensa puheenjohtaja.
Jussista saan miehen harmaan
Hopeaketun morsian suunnittelee häitä.
Vippaa mulle Siitonen
Fredin singlen alkuperäinen nimi, joka tarinan mukaan juontui siitä kun Fredin naapurin eläkeläisrouva oli pyytänyt Fredin vaimolta remonttiapua.
Tartu tiukasti hinuriin
Tiepalvelumiehen kuivakkaita ohjeistuksia tien päälle autonsa kanssa jääneille kanssaihmisille hinausköyden oikeaoppisesta käyttämisestä.
Sinua minua rakastan: Laulu suuresta itserakkaudesta
Tahdon rakastella minua: Laulu sairaalloillisesta itserakkaudesta
Kenen loukoissa seisot
Etsintäpartio on liikkeellä ja huhuilee kadonneita. Vappumarssi päättyi ikävästi, kun ihmiset eksyivät ja jäivät jumiin sokkeloisella reitillä.
Ja niin koulu joutui jo taas pohjolaan
Tositapahtumiin perustuva koululaitoksen kehityslaulu kiertokoulusta nykypäivän peruskouluun
Tehdään jotain kaurista - lihaa olisi pakastin täynnä, joten sitä pitäisi syödä
Lavikset - tarina vanhoista lava-autoista.
Itä-Suomessa kuulee - Kuulonhuoltoliitto suosittelee muuttoa
Originaalit Happoradion kappaleita.
Enkeli taivaan paisui näin
Mitä tapahtuikaan joulun hämärässä ja kenen kanssa???
Sain kauniin vaan
Television suosikkiohjelmassa koettiin dramaattisia hetkiä, kun maajussi valitsi morsianehdokkaista kaunokaisen, joka laiskotteli farmilla eikä osannut mitään maatalon töitä.
Mä joka päivä teitä teen
Asfalltityölaisen kesäralli odotellessa pitkiä lämpimiä Malagan talvikuukausia.
Erakon laulu
Metsään kätkeytynyt yksineläjä virittelee ilmoille haikeita mollisointuja.