Muuta biisin nimestä yksi kirjain, mistä laulu nyt kertoo.
Joutsentaulu - Laulussa kerrotaan taiteilijasta, joka on saanut inspiraation maalauksiinsa ylväistä joutsenista.
Kommentit (3539)
Ins kattoo nyt
Insinööriltä palaa käämi totaalisesti ja turhautuneena näyttää kuinka se homma pitää oikeasti tehdä.
Metkajenkka
Suomi lähettää euroviisuihin rytmikkään kappaleen, johon on tehty erittäin omaperäinen koreografia, josta maailmalla hullaannutaan.
Missä mutuseni on
Kalastaja laulelee murheellisena kun ei ole kalaonnea.
Pidä puolta
Laulu rohkaisee sanomaan oman mielipiteensä ja pitämään puolensa
Et voi tulla Kajan taa
Viron pääministerin hienovarainen laulu aviomiehelleen missä kertoo vihjailevasti mielipiteensä doggystylestä.
Anttilan kevättuumaus
Vanha isäntä kulkee aamuvarhain paitasillaan koleassa säässä ja etsii kevään kukkia ojan pientareelta. Ei näy orvokkia, lehdokkia, vuokkoa eikä monimuuta. Apeana hän pohtii, mahtaako kesää tulla tänä vuonna laisinkaan.
Älä tule myötään
Miehensä runsaasta libidosta ja ennenaikaisista siemensyöksyistä kärsivän turhautuneen kotiäipän avautuminen.
Ikuinen nainen mä oon.
98-vuotias Seija suunnittelee itsensä syväjäädyttämistä.
Tästä asti naikaa.
Seurakunnan vanhimpainneuvosto vihkii 20 vuotta naimisiinmenolupaa odottaneen parin.
Älä unohda menua
Hovimestari tarkkuuttaa tarjoilijaharjoittelijaa keskeisimmissä työrutiineissa.
Vapauden kaihi soi
Kun ei enää näe, ei pieni sotkuisuus haittaa ja pakota siivoamaan.
Kilisee kolisee kulkunen
Rekiajelun tunnelma hieman kärsi epävireisestä helkyttimestä.
Älä jätä menua
Ruokatilauksensa ravintolassa juuri tehnyt vaihdevuosia poteva keski-ikäinen asiakas opastaa pöydän ääreltä poistuvaa tarjoilijaharjoittelijaa sapekkaaseen sävyyn
Haamu.
Pepe Willberg herää karmivan olennon läsnäoloon. "Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin..."
Pekka Streng - Isältäni Kortin Löysin
Teini otti MasterCardin parempaan käyttöön
Sorry, muutin 2 kirjainta :)
Potka lentää aurinkoon
Jouluaterialla suku kännipäissään riitaantuu ja siinä rytäkässä kinkku saa kyytiä.