Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin olet ollut yhdynnässä viimeksi?

Vierailija
05.05.2024 |

Kuin koulukirjasta että tällaista tapahtuu miehen ja naisen välillä.

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, noin 1,5 tuntia sitten. Katsoimme ensin tapailuparin naisen kuvia ja sen jälkeen rakastelimme. 

Vierailija
82/131 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v sitten... M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään aamulla kun herättiin vaimon kanssa, erektioni oli valmiina ja kummankin taas teki mieli. Aloin hyväillä ja siitä se lähti. Lauantaina aamulla yhdyttiin edellisen kerran, sitä ennen viime torstaina jne. Viikossa 2-3  kertaa rakastellaan ja orgasmi tulee oikeastaan aina molemmille. Ollaan 65-v eläkeläispari

Tässä välilläkin  on oltu monta kertaa yhdynnässä taas.Annoin äitienpäiväaamulla kovan paketin heti herättyämme. Tänään oli tunnin kestävä, aika tuntuva kuntosalitreeni yhdessä ja sitten kotona suihkun jälkeen hyväiltiin, erektiokin alkoi tulla ja mentiin sänkyyn taas, kuten viime kerrallakin salista tultuamme.

Nuolin hänelle heti yhden kun halusi sitä ja sitten yhdynnässä tuli toinen orkku ennen minua. Tämä eläkeaika on hyvää aikaa....

Vierailija
84/131 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina sain viimeksi kieltä ja kullia varatulta vakkaripanolta. Sen jälkeen saunottiin. 

Vierailija
85/131 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhdynnässä tätä kirjoittaessani. Äijä duunaa mua takaapäin, nojailen keittiön pöytään ja kirjoittelen läppärilläää tänne. Se kiihottaaaaaaa

Vierailija
86/131 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna ,ja oikein pidemmän kaavan kautta.

Mieheni kans vappua viettämässä Levillä

Jo tanssiessa sen vieraan miehen kans,tiesin että yöllä saan ja kunnolla.

Siinä tutustuttiin meidän pöydässä,ja siihen tuli hänen kaveri. 

Mieheni katsoi minua ja tiesi mitä haluan.

Pyysi miehiä jatkoille vuokra mökkiimme.

Kaikkihan sen tiesi miks miehet pyydettiin jatkoille.

Pienen soidin menojen jälkeen alkoi läheneminen  ja koskettelu. 

Vedin toiselta housut pois kun siellä näytti olevan ahdasta.

Siinäpä se alkoi. Tutustuin molempiin miehiin lähemmin.

Vierailija
87/131 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yhdynnässä tätä kirjoittaessani. Äijä duunaa mua takaapäin, nojailen keittiön pöytään ja kirjoittelen läppärilläää tänne. Se kiihottaaaaaaa

Täytyyhän niitä kirjallisia töitä jossain välissä ehtiä tekemään.

Vierailija
88/131 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään aamulla kun herättiin vaimon kanssa, erektioni oli valmiina ja kummankin taas teki mieli. Aloin hyväillä ja siitä se lähti. Lauantaina aamulla yhdyttiin edellisen kerran, sitä ennen viime torstaina jne. Viikossa 2-3  kertaa rakastellaan ja orgasmi tulee oikeastaan aina molemmille. Ollaan 65-v eläkeläispari

Tässä välilläkin  on oltu monta kertaa yhdynnässä taas.Annoin äitienpäiväaamulla kovan paketin heti herättyämme. Tänään oli tunnin kestävä, aika tuntuva kuntosalitreeni yhdessä ja sitten kotona suihkun jälkeen hyväiltiin, erektiokin alkoi tulla ja mentiin sänkyyn taas, kuten viime kerrallakin salista tultuamme.

Nuolin hänelle heti yhden kun halusi sitä ja sitten yhdynnässä tuli toinen orkku ennen minua. Tämä eläkeaika on hyvää aikaa....

Naisena kommentoitava että on hyvin epätodennäköistä että juuri orgasmin saanut nainen tulisi tavallisessa emätinyhdynnässä ( ilman leluja) spontaanisti ennen miestä. 

Vierailija
89/131 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena kommentoitava että on hyv

No voihan se olla epätavallista, mutta vaimoni on viimeisen noin 40 vuoden aikana saanut sellaisia rakastelussamme lukemattomia kertoja, kunhan lämmitellään sopivasti ensin ja hän haluaa minun nuolevan ensimmäisen. Se tulee aika nopeasti, kun tiedän tarkkaan miten ja mistä hän kiihottuu. Sen jälkeen alkaa pian yhdyntä lähärissä ja hän laukeaa ehkä 5-10 minuutissa uudelleen. Huomaan kyllä äänestä ym, että sekin on orgasmi :) Minä sitten lopuksi laukean. Emme tee tätä kaikkea läheskään joka kerta kuitenkaan.Yksi orgasmi tulee lähes 100 % muuten kummallekin

Vierailija
90/131 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli muistaakseni 2004... vai 2003

Vierailija
91/131 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ajatellut työpaikkaa hankkia vai kiinnostaako verorahoilla loisiminen enemmän?

Vierailija
92/131 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ajatellut työpaikkaa

Ollaan jääty eläkkeelle normi-iässä nyt talvella ja takana on kummallakin lähes 40 vuotta töitä, velkaa ja maksettuja velkoja ja veroja joka eurosta ja markasta, kuten nyt eläkkeestäkin :) Onneksi ollaan aika terveitä vielä.

Vierailija
93/131 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena kommentoitava että on hyvin epätodennäköistä että juuri orgasmin saanut nainen tulisi tavallisessa emätinyhdynnässä ( ilman leluja) spontaanisti ennen miestä. 

Naisia on monenlaisia. Omalle vaimolle (48v) ihan perusjuttu. Edellisellä kerralla oli pidempi esileikki ja seksin jälkeen hän toivoi, että joskus vain pantaisiin ilman pitkää nuolentaa ja sormetusta. Hän sai silläkin kertaa kyllä orgasmit sekä esileikissä että yhdynnässä, lisäksi squirttasi, kuten aina. Eilen tein kuten hän toivoi, eli otin housut pois häneltä, kokeilin vain sormella onko luistokeli, levitin vähän kosteutta huuliin ja laitoin munan sisään. 20s panemisen jälkeen hän squirttasi ja sai ehkä orgasmin. 40 sekunnin jälkeen ainakin tuli orgasmi. Myöhemmin vielä kolmas. Hän on iän myötä herkistynyt orgasmeille. Ehkä limakalvojen ohentuminen vaikuttaa?

M50

Vierailija
94/131 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantaina fb:n kanssa ajeltiin metsätietä (, jossa käyty nyt keväällä aikaisemminkin) ja pysähdyttiin sitten. Intohimoista suutelemista, paikkojen hieromisesta, koskettelua, vetelyä ym. Mulla mekko, joten pikkarit pois, rintsikat alas. Sain suuseksiä auton takapenkillä, fb imutteluani vähän väliä (, koska rakastan hänen kaluaan ja nautin suuresti sen imemisestä). Lopuksi hän lykki takaapäin, mekkoni helma pyllyn päällä, ja roiski spermat syvälle pilluuni.

Vierailija
95/131 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisodan  aikaan painoin yhtä maatuskaa takaapäin ja samallä räiskin sarjoja konepistoolilla.

Vierailija
96/131 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona olin vaimon kanssa sillain oikein pitkän kaavan mukaan. Vaimo lähti torstaina matkoille. Meillä on sovittu tietyistä vapauksista, joten torstaina sain järjestettyä treffit autooni yhden varatun kanssa perjantaiksi. Sunnuntaina oli treffit vielä toisen varatun naisen kanssa, hänelläkin on kyllä lupa. Taas autossa pantiin. Oli kyllä poikkeusviikko. Vaimo tulee kotiin tiistaina. 

Vierailija
97/131 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaat pari viikkoa sitten, sen jälkeen ollaan olosuhteiden oikusta oltu vajaan 300 km päässä toisistamme.

Vierailija
98/131 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina panin vaimoa suihkussa takaapäin. Ihan ok, parempi kuin ei mitään.

Vierailija
99/131 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siitä jo aikaa vierähtänyt, kesällä 2022 oli edellinen kerta. 

Sinkkumies 49

Vierailija
100/131 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt Kuopiossa aika pitkään, Töissäkin olin vuosikausia mutta Yhdyntään en ole vielä yhtynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi