Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään olisin halunnut...

Vierailija
05.05.2024 |

.... olla suhteessa. Mies olisi huomannut aamulla alakuloisen mieleni, halannut kovaa, tehnyt minulle hyvän aterian, ottanut sohvalle kainaloon, laittanut lempisarjani telkkariin pyörimään, käärinyt minut peiton alle ja silitellyt siinä samalla kun katson lempisarjani jaksoa. Kun sitten olisin alkanut syttymään, mies olisi ehdottanut seksiä, minä olisin valittanut kipeää alaselkää ja mies olisi hieronut ensin selkäni ja pikkuhiljaa edennyt kohti sisäreisiä... Kun jalkani olisivat auenneet ja minä olisin  jo alkanut hengittämään raskaasti ja syvään, mies olisi pannut minua hartaasti ja hellästi, mutta pano olisi päättynyt nopeatemoiseen ja kiihkeään rytmiin. Olisin lauennut voimakkaasti ja nukahtanut kaiken päätteeksi raukeaan uneen miehen kainaloon. Kun olisin herännyt, mies olisi edelleen ollut siinä vieressä ja olisin saanut nauttia näin pitkän päivän miehen kanssa... aamulla saatu alakuloinen mieli olisi jo kirkastunut.

entäs sinä. Mitä olisit tänään halunnut.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä sääskiä näkynyt. Mutta eiköhän kohta kun ilmat lämpenee.

Vierailija
2/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on traktorissa renkaanvaihto, niin tartte eukkoa rassata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä traktori sinulla on?

Vierailija
4/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma vaimo tuollaista pyytäisi niin mikä ettei. Mutta ei...

Vierailija
5/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olisin halunnut olla tuon tarinan mies.

Vierailija
6/22 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen nainen, jälleen mies tekee kaiken.

Vierailija
7/22 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oma vaimo tuollaista pyytäisi niin mikä ettei. Mutta ei...

Kukaan nainen ei tuollaista pyydä mutta haluaa. Siksi jokaisessa hetkessä miehen pitää tehdä aloitteita tutuille ja tuntemattomille naisille. Sanomistahan siitä tulee nykyään toki.

Vierailija
8/22 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi halunnut olla miehesi.

Tänään halusin lämmintä ilmaa, terassikeliä, lonkeroa, naisia vähissä vaatteissa kävelykadulla.

Mitä sain: lähes pakkasta, kylmää viimaa, terassikelistä ei tietoakaan, lonkeroa ei kehtaa juoda edes kotona, puistossa tulee vastaan korkeintaan vanhoja mammoja toppatakit päällä.

Vierailija
9/22 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tänään halunnut herätä erään tietyn miehen vierestä. Olisin mennyt hänen peittonsa alle, painanut alastoman kehoni hänen kehoaan vasten ja herättänyt hänet hellästi suukottelen kaulalta, käsivarsista, vatsasta, reisistä. Olisin noussut hänen päälleen ja antanut hänen ihanan aamuerektiossa seisovan kalunsa hitaasti, hitaasti upota pilluuni.

Vierailija
10/22 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä traktori sinulla on?

Takaveto Valmetti!

Vierailija
11/22 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis haave. Todellisuus seksistä on usein aika karu. Haaveet auttaa jaksamaan. 

Vierailija
12/22 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun mies ja naisvastaajat haaveissaan aika kaukana toisistaan, kuten tosielämässäkin. Siksi kummatkaan eivät ole oikean seksin suhteen tyytyväisiä ja sinkkuus lisääntyy. 

Vierailija
13/22 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko todeta näin naisena samaa. :D Melko raskaan kuuloista. Toinen vaan vikisee hiljaa, toinen joutuu näkemään kamalasti vaivaa arvuutellakseen mikä sillä taas on, hierotaan ja katsotaan jotain typerää sarjaa ja silitellään, seksiäkin saa vasta kun on ansainnut sen. Ja aamulla sitten on pahamieli pikkusen poistunut. Kunhan mies ei taas pilaa kaikkea... 

Vierailija
14/22 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko todeta näin naisena samaa. :D Melko raskaan kuuloista. Toinen vaan vikisee hiljaa, toinen joutuu näkemään kamalasti vaivaa arvuutellakseen mikä sillä taas on, hierotaan ja katsotaan jotain typerää sarjaa ja silitellään, seksiäkin saa vasta kun on ansainnut sen. Ja aamulla sitten on pahamieli pikkusen poistunut. Kunhan mies ei taas pilaa kaikkea... 

Suurella todennäköisyydellä pilaa kaiken, kun jokin menee kuitenkin väärin ajatuksenluvussa.

Vierailija
15/22 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

19lospacos91    kik

Vierailija
16/22 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaimo alkaa alakuloisena kiukuttelemaan ja nalkuttamaan. eipä tee mieli läheisyyttä.

Vierailija
17/22 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tarina ja paskamyrsky jos sukupuolet olisivat toisinpäin.

Vierailija
18/22 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen nainen, joka ajatteli aivan samoin tuon tekstin luettuaan. Itselläni on korkea libido ja toivoisin puolisoltani ennen kaikkea enemmän seksiä. 

Vierailija
19/22 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mieheni ovat aina saaneet myös vastapalveluksia. Joskus minä olen ollut saajana ja saanut nauttia vain vastaanottamisesta, joskus mies. Ennen välttelin saajana olemista, koska mieluummin olisin antanut, mutta eräs mieheni sitten vaati minua muuttumaan tuossa suhteessa ja antauduin vain nauttimaan ja huomasin miten ihanaa se oli. Vaati minulta paljon antaa toisen vain antaa, mutta se sitten avasi minua enemmän.

Näitä hetkiä on kiva muistella näin sinkkuaikana. Pitää mielen oikeassa tavoitteessa: suhteen hakemisessa, kun muistaa miten erilaista on seksuaalinen nautinto silloin, kun toinen on mukana antamassa versus oma käsi.

Jännää muuten miten ihmiset lisäävät omia tulkintojaan toisesta ihmisestä yhden pienen tekstin perusteella. Vastauksista voi nähdä hyvin, että käykö ihminen positiivisella vai negatiivisella energialla. (kiitos kaikille haukkujille. Hyvä opetus tuokin, tai muistutus, että teitäkin on vielä nykymaailmassakin olemassa :))

Vierailija
20/22 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mieheni ovat aina saaneet myös vastapalveluksia. Joskus minä olen ollut saajana ja saanut nauttia vain vastaanottamisesta, joskus mies. Ennen välttelin saajana olemista, koska mieluummin olisin antanut, mutta eräs mieheni sitten vaati minua muuttumaan tuossa suhteessa ja antauduin vain nauttimaan ja huomasin miten ihanaa se oli. Vaati minulta paljon antaa toisen vain antaa, mutta se sitten avasi minua enemmän.

Näitä hetkiä on kiva muistella näin sinkkuaikana. Pitää mielen oikeassa tavoitteessa: suhteen hakemisessa, kun muistaa miten erilaista on seksuaalinen nautinto silloin, kun toinen on mukana antamassa versus oma käsi.

Jännää muuten miten ihmiset lisäävät omia tulkintojaan toisesta ihmisestä yhden pienen tekstin perusteella. Vastauksista voi nähdä hyvin, että käykö i

"Vastauksista voi nähdä hyvin, että käykö ihminen positiivisella vai negatiivisella energialla." Et sinä sitä voi mitenkään nähdä vastauksista. Jos ihminen ei yhdy tähän sun fantasiaasi tai koe sitä itselleen läheisenä, ei kerro sen ihmisen energiasta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän