Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään olisin halunnut...

Vierailija
05.05.2024 |

.... olla suhteessa. Mies olisi huomannut aamulla alakuloisen mieleni, halannut kovaa, tehnyt minulle hyvän aterian, ottanut sohvalle kainaloon, laittanut lempisarjani telkkariin pyörimään, käärinyt minut peiton alle ja silitellyt siinä samalla kun katson lempisarjani jaksoa. Kun sitten olisin alkanut syttymään, mies olisi ehdottanut seksiä, minä olisin valittanut kipeää alaselkää ja mies olisi hieronut ensin selkäni ja pikkuhiljaa edennyt kohti sisäreisiä... Kun jalkani olisivat auenneet ja minä olisin  jo alkanut hengittämään raskaasti ja syvään, mies olisi pannut minua hartaasti ja hellästi, mutta pano olisi päättynyt nopeatemoiseen ja kiihkeään rytmiin. Olisin lauennut voimakkaasti ja nukahtanut kaiken päätteeksi raukeaan uneen miehen kainaloon. Kun olisin herännyt, mies olisi edelleen ollut siinä vieressä ja olisin saanut nauttia näin pitkän päivän miehen kanssa... aamulla saatu alakuloinen mieli olisi jo kirkastunut.

entäs sinä. Mitä olisit tänään halunnut.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tyypillinen nainen, jälleen mies tekee kaiken.

mieheni ovat aina saaneet myös vastapalveluksia. Joskus minä olen ollut saajana ja saanut nauttia vain vastaanottamisesta, joskus mies. Ennen välttelin saajana olemista, koska mieluummin olisin antanut, mutta eräs mieheni sitten vaati minua muuttumaan tuossa suhteessa ja antauduin vain nauttimaan ja huomasin miten ihanaa se oli. Vaati minulta paljon antaa toisen vain antaa, mutta se sitten avasi minua enemmän.

Näitä hetkiä on kiva muistella näin sinkkuaikana. Pitää mielen oikeassa tavoitteessa: suhteen hakemisessa, kun muistaa miten erilaista on seksuaalinen nautinto silloin, kun toinen on mukana antamassa versus oma käsi.

Jännää muuten miten ihmiset lisäävät omia tulkintojaan toisesta ihmisestä yhden pienen tekstin perusteella. Vastauksista voi nähdä hyvin, että käykö i

Jännää on, että sinä ihnmettelet ihmisten tulkintoja ja teet sen perään omat tulkintasi pienen tekstin perusteella. 

Vierailija
22/22 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tyypillinen nainen, jälleen mies tekee kaiken.

mieheni ovat aina saaneet myös vastapalveluksia. Joskus minä olen ollut saajana ja saanut nauttia vain vastaanottamisesta, joskus mies. Ennen välttelin saajana olemista, koska mieluummin olisin antanut, mutta eräs mieheni sitten vaati minua muuttumaan tuossa suhteessa ja antauduin vain nauttimaan ja huomasin miten ihanaa se oli. Vaati minulta paljon antaa toisen vain antaa, mutta se sitten avasi minua enemmän.

Näitä hetkiä on kiva muistella näin sinkkuaikana. Pitää mielen oikeassa tavoitteessa: suhteen hakemisessa, kun muistaa miten erilaista on seksuaalinen nautinto silloin, kun toinen on mukana antamassa versus oma käsi.

Jännää muuten miten ihmiset lisäävät omia tulkintojaan toisesta ihmisestä yhden pienen tekstin perustee

Anteeksi, että puutun, mutta ihan täyttä negatiivisuutta on noissa kirjoittajissa:

1. tyypillinen nainen, jälleen mies tekee kaiken.

2. Pakko todeta näin naisena samaa. :D Melko raskaan kuuloista. Toinen vaan vikisee hiljaa, toinen joutuu näkemään kamalasti vaivaa arvuutellakseen mikä sillä taas on, hierotaan ja katsotaan jotain typerää sarjaa ja silitellään, seksiäkin saa vasta kun on ansainnut sen. Ja aamulla sitten on pahamieli pikkusen poistunut. Kunhan mies ei taas pilaa kaikkea... 

3. Suurella todennäköisyydellä pilaa kaiken, kun jokin menee kuitenkin väärin ajatuksenluvussa.

Aivan selvää naisvihaa.

eri.

Tätä tämä palsta on. Hyökätään kirjoittajaa kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi