Oletteko te koskaan lyöneet ketään?
Minä löin ex-mieheltäni silmän mustaksi kun hän petti minua. Tosin noihin aikoihin myös ex oli väkivaltainen. Kumpikin meistä hajotimme paljon tavaroita. En ole ylpeä tästä. en usko että kukaan uskoisi minusta tällaista.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloisen mustasukkainen vaimo löi, potki, raapi, puri ja heitteli esineillä, ja perusteluna oli että nainen on heikompi eikä siinä siksi ole mitään väärää, ja tosimiehen pitää se kestää. Vuosia sitä touhua tyhmänä katsoin (lyömättä kertaakaan takaisin), kunnes viimein päätin lyödä eropaperit tiskiin.
Olisin voinut koska tahansa sammuttaa siltä ämmältä valot yhdellä heijarilla, mutta minä en naista lyö. Jatkossa akka lentää saman tien pihalle, jos kerrankin katsoo olevansa oikeutettu minua lyömään. Jos siis enää koskaan erehdyn parisuhteeseen.
juupa juu. Olit tuossa tilanteessa koska koit mielihyvää ettö sinusta oltiin mustasukkaisia. Turha yrittää asettaa mitään sädekehää.
Just niin, miehet on just tollaisa, että vain jännänaiset kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Lapsena kiusattiin ja isä sanoi että jos lyö takaisin niin lopettavat. Ei mennyt ihan niin, sen jälkeen sai varoa kaupungilla kunnes lähdin lukioon toiseen kaupunkiin. Toimii ehkä paremmin poikien kesken.
Mulla kyllä toimi ihan yhdestä kertaa. Faija sanoi että seuraavan kerran kun se tyyppi tulee kiusaamaan, et sano sanaakaan, vaan tempaset turpaan niin kovaa kuin lähtee. Seuraavana päivänä tuli sitten koulusta kotiin lappu, että pitäisi jutella tyttären kanssa, kun mulla oli kuulemma " hieman liian poikamaiset otteet"
Löin ala-asteella vahingossa luokkakaveriani naamaan.