Oletteko te koskaan lyöneet ketään?
Minä löin ex-mieheltäni silmän mustaksi kun hän petti minua. Tosin noihin aikoihin myös ex oli väkivaltainen. Kumpikin meistä hajotimme paljon tavaroita. En ole ylpeä tästä. en usko että kukaan uskoisi minusta tällaista.
Kommentit (43)
Eijaa ala-asteella. Meni hermo, kun se ei osannut pitää yhtään salaisuutta. Meitä oli siis semmoinen 5-8 tytön porukka ja kaikkien jutut se kerto lörppöyttään. Eikä meillä mitään vaarallisia salaisuuksia ollut. semmoisia pikkutyttöjen, kuka tykkää kenestäkin jne.
Eija oli hömelö, joka ajatteli ääneen. Kuljettiin koulussa, jos meni vanhempia poikia ohi, niin Eijalta pääsi ääneen, Tiina onko toi se Juha josta sä tykkäät? Sitten Tiina tarvitsi terapiaa puolitoista viikkoa ja me muut lohdutettiin.
Eija taas koko luokan kuullen sanoi: "silloin pyjamabileissä kun Sanna pissas housuunsa?" Eikä edes mua nolattu, mutta mulle riitti. Kaikki kääntyi kattomaan Sannaan ja osoittivat, pissahousu, pissahousu.. Eija meni yhtä hämilleen kuin Sannakin.
Siinä vaiheessa mä päätin, kun puheet ei ole auttanut, ehkä tämä. Täräytin Eijaa nenän päähän ja saakeli, että se sattu. Niin sattu Eijaakin. Nenä mutkalla se huusi kuin syötävä ja verta tuli solkenaan. Se sotki paikat hyppelemällä pitkin poikin ja opettaja yritti pitää paikallaan. Sami lähti hakemaan terkkaria, opettaja mulkoili mua. Eijä huusi.
Eijan isä tuli hakemaan eijan ja lähtivät lääkäriin. Myöhemmin illalla tulivat meille juttelemaan. En suostunut pyytämään anteeksi. Mä en ollut tehnyt mitään väärin, Eija kyllä jatkuvasti. Sain tuntuvasti arestia. (kunnes suostun anteeksi pyytämään) Arestista joskus pääsin, mutta anteeksi mä en ole itse pyytänyt. Se piti.
Eija alkoi erkaantumaan porukasta yhden Katjan kanssa. Niistä tuli semmoinen sivuduo.
Ei ollut ylpein hetkeni. Eikä yläasteella, kun kerran juovuspäissäni vielä meni kovistelemaan kylillä, että onko se turpa pysynyt kiinni. Voi tsiisus.
Sama pieni tehdaspaikkakunta silloin ja nyt. Kaikki ovat tuttuja. Sen takia ei meitä alettu mitenkään erottamaankaan kavereista, kun jotain kautta me löydettäis takas kuitenkin. Vanhemmat olivat kavereita keskenään. Äiti seurustelee nykyään Eijan isän kanssa. Yhtä suurta perhettä. :D
Testasin väkivaltaa nuorena. Se sattui. Rystyset olivat kipeenä pitkään. En ole toistanut tuommoista typeryyttäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyönyt laudalta useita
Mitä se tarkoittaa?
Onhan tuota lyöntejä torjuessa joskus aina vahingossa tullu annettua takas kunnolla.
T. hoitsu jota ei lyödä
Vaimoa ja koiraa mutta sitä ei lasketa
Vierailija kirjoitti:
Olemme.
Olette?
Kyllä ja joskus jopa luvan kanssa.
Useinkin tappelin ysärillä uusnassejen kanssa. Hakeutumalla hakeuduin tilanteisiin. En kadu.
Muutama on tullut pudotettua, harvoin ne ekasta putoo, toisesta usein ja kolmannesta viimeistään.
Mutulta voisi ynnätä että ehkä vajaa 50 kertaa on tarvinnut yhteensä ketään lyödä.
Kun katu ja taikajuoma jäivät menneisyyteen olen pärjäillyt ihan hyvin lyömättä ketään.
Kerran 90-luvulla Ilosaari-rockissa paikallinen skini tuli uhitteleen ja jouduin lyömään sitä ja se alkoi itkemään. Kaverinsa suuttu siitä sille niin että hakkasivat sen siihen kunnolla ja itse pääsin pakoon,
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta en pitkään aikaan. Nyt tekisi mieli lyödä alakerran naapuria, joka tarkoituksella poraa, kolistelee ja hakkaa kattoa vain minua kiusatakseni. N37
Tuossa tapauksessa saa lyödä.
Kyllä olen. Olen hakannut useasti hakannut tattiin.
Joo. Lapsena kiusattiin ja isä sanoi että jos lyö takaisin niin lopettavat. Ei mennyt ihan niin, sen jälkeen sai varoa kaupungilla kunnes lähdin lukioon toiseen kaupunkiin. Toimii ehkä paremmin poikien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta en pitkään aikaan. Nyt tekisi mieli lyödä alakerran naapuria, joka tarkoituksella poraa, kolistelee ja hakkaa kattoa vain minua kiusatakseni. N37
Tuossa tapauksessa saa lyödä.
Ja itseasiassa jopa pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoa ja koiraa mutta sitä ei lasketa
Koiraa ei saa lyödä, sinussa vika on ei koirassa, et vaan osaa.
Pari kertaa koulussa kun kiusattiin.
Kerran hakkasin nyrkillä kiusaajani ja kerran oli kädessä haarukka -näkyi satuttavan aika tehokkaasti.
Molemmilla kerroilla väkivalta lopetti kiusaamisen siihen ja sain olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuota lyöntejä torjuessa joskus aina vahingossa tullu annettua takas kunnolla.
T. hoitsu jota ei lyödä
Ai kauheeta. Tästä tuli mieleen kun heräsin nukutuksesta niin meinasin huitaista lääkäriä joka minua herätti, ei todellakaan ollut tarkoitus ja onneksi hän nappasikin kädestäni kiinni. Kun tokenin niin kyllä hävetti ja pyysin kyllä anteeksi.
Lapsena sisarusten kanssa, se oli siihen aikaan hyvin yleistä, muissakin perheissä