Oletteko te koskaan lyöneet ketään?
Minä löin ex-mieheltäni silmän mustaksi kun hän petti minua. Tosin noihin aikoihin myös ex oli väkivaltainen. Kumpikin meistä hajotimme paljon tavaroita. En ole ylpeä tästä. en usko että kukaan uskoisi minusta tällaista.
Kommentit (43)
Kun oli 3 -vuotias löin veljeäni penaalilla. Äiti sanoi että ei saa lyödä. Sen jälkeen en ole lyönyt ketään.
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt niin vammanen ole.
Miksi haukut vammaisia?
Kerran riidan keskellä löin pikkuveljeäni kun olin 6v (veli oli 4v), sain isot torut ja sen jälkeen en ole koskaan lyönyt yhtään ketään.
Jep. Ikää oli ehkä 10 vuotta. Painittiin koulussa. Opettaja laittoi meidät luokan eteen tappelemaan.
Vastapuoli tuli nyrkit pystyssä, niin nakkasin sitä itsepuolustukseksi yhden varovaisen iskun nekkuun. Lopetti siihen.
Älä vaan Ap ikinä kerro kellekään. Naisilla ei ole oikeutta tuollaiseen. Heti saa maineen vähintään mielisairaana. Miehille toki lyöminen ja turpaan vetäminen on ok
Lapsuudessa tapeltiin joskus. Minä olin vanhempi mutta lyhyempi. bd
Olin teininä kaverini kanssa kaupassa, kun joku juoppo takertui meihin kiinni. Löin häntä käsivarteen.
Olen, mutta en pitkään aikaan. Nyt tekisi mieli lyödä alakerran naapuria, joka tarkoituksella poraa, kolistelee ja hakkaa kattoa vain minua kiusatakseni. N37
Useampaan otteeseen itseäni, vahingossa.
Sairaalloisen mustasukkainen vaimo löi, potki, raapi, puri ja heitteli esineillä, ja perusteluna oli että nainen on heikompi eikä siinä siksi ole mitään väärää, ja tosimiehen pitää se kestää. Vuosia sitä touhua tyhmänä katsoin (lyömättä kertaakaan takaisin), kunnes viimein päätin lyödä eropaperit tiskiin.
Olisin voinut koska tahansa sammuttaa siltä ämmältä valot yhdellä heijarilla, mutta minä en naista lyö. Jatkossa akka lentää saman tien pihalle, jos kerrankin katsoo olevansa oikeutettu minua lyömään. Jos siis enää koskaan erehdyn parisuhteeseen.
Aika montaa, nyrkkeilin nuorempana useamman vuoden aktiivisesti. Nykyään hakkaan lähinnä säkkiä.
En ole enkä oikeastaan käsitä yhtään miksi. Minua on nimittäin lyöty (sekä nyrkillä että avokkaalla), potkittu, revitty hiuksista pitkin maata, nostettu kaulasta seinälle, väännetty kädestä niin että rutina vain kuului olkapäästä sekä tönäisty niin, että kaatuessani otin tukea ja ranne murtui kahdesta kohtaa ja takaraivoon tuli silti ammottava haava + sain aivotärähdyksen.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloisen mustasukkainen vaimo löi, potki, raapi, puri ja heitteli esineillä, ja perusteluna oli että nainen on heikompi eikä siinä siksi ole mitään väärää, ja tosimiehen pitää se kestää. Vuosia sitä touhua tyhmänä katsoin (lyömättä kertaakaan takaisin), kunnes viimein päätin lyödä eropaperit tiskiin.
Olisin voinut koska tahansa sammuttaa siltä ämmältä valot yhdellä heijarilla, mutta minä en naista lyö. Jatkossa akka lentää saman tien pihalle, jos kerrankin katsoo olevansa oikeutettu minua lyömään. Jos siis enää koskaan erehdyn parisuhteeseen.
juupa juu. Olit tuossa tilanteessa koska koit mielihyvää ettö sinusta oltiin mustasukkaisia. Turha yrittää asettaa mitään sädekehää.
Olin 46 v ja yksi urakoitsijan 23 v juippi tuli länkyttämään jostain lisätöistä ja uhoamaan ettei suostu tekemään. Iskin pojan ketoon ja oli kunnolla loppupäivän. Tällaista se on täällä raksapuoella tämä meidän työmaavalvonta. Tervetuloa minun työmailleni. t: "project management by perkele"
Mun viimeinen parisuhde oli oikein kunnon tyytymissuhde molemmin puolin ja kummallekin myös maistui soppa ihan liiankin kanssa.
Siinä suhteessa oli molemminpuolista väkivaltaa ja olen varma, että jos en olisi siitä ymmärtänyt lähteä niin lopulta jompikumpi olisi ollut laudoissa ja toinen raudoissa. Ja se olisi voinut mennä ihan kumminpäin vaan.
En mä nyt niin vammanen ole.