Ärsyttää nuo instan rahavaikuttajat!
Kaikilla on isot tulot, joista on helppo säästää ja sijoittaa. Lisäksi on tietysti isotuloinen puoliso, joka ilmeisesti maksaa kaiken elämisen.
Sitten on se yksi, joka käyttää vain käteistä. Kenen aika riittää seteleiden ja kolikoiden kanssa hääräämiseen? Niitä sitten jaetaan muovitaskuihin ja kirjekuoriin, plus vielä väritellään kaikenlaisia kuvakortteja. Mä harrastin tuollaista joskus lapsena säästörahoilla, mutta että aikuiset viitsivät leikkiä Roope-Ankkaa, ei voi ymmärtää.
Kommentit (10)
Miksi ihmeessä seuraat sellaisia tilejä, jotka ärsyttävät sinua? Kai tajuat, että Instagram työntää algoritmien perusteella sinulle sellaista sisältöä, mitä kulutat siellä. Ihan nää on omia valintoja.
Kuka on Jaakko Saariluoman näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä seuraat sellaisia tilejä, jotka ärsyttävät sinua? Kai tajuat, että Instagram työntää algoritmien perusteella sinulle sellaista sisältöä, mitä kulutat siellä. Ihan nää on omia valintoja.
Minulle algoritmi tuo ihan erilaisia rahatilejä. Säästäväinen kaupanmyyjä ja ulosotossa oleva budjetoija esimerkiksi.
Nuo on niitä joilta unohtuu usein kertoa miten kaikki omaisuus on perittyä, tai sitten ollaan jonkun varakkaamman kanssa suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Jaakko Saariluoman näköinen?
No se Jaakko Saariluoman näköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle algoritmi tuo ihan erilaisia rahatilejä. Säästäväinen kaupanmyyjä ja ulosotossa oleva budjetoija esimerkiksi.
ruksilla saa ne pois ja jos tulee kiinnostaa ei kiinnosta laatikot niin just ei kiinnosta
niin joon siellä oikeessa yläkulmassa on kaksi viivaa, kato kumpi se on "ei kiinnosta" siis
ruksaan pois kaik ne jotka ei kiinnosta!
Mitä ihmeen somevaikuttajia? En tiedä yhtään, eikä kiinnosta.
Pakko niitä on joskus lukea, että mitä ne taas leuhkivat, eräänlaista hupia sekin.
Entäs se Jaakko Saariluoman näköinen ankeuttajanainen, joka tekee videoita joissa kerrotaan, kuinka paljon rahaa säästät vuodessa, kun vaihdat Aino-jäätelöt Xtran palmuöljy-vesi-tuutteihin? Menee jo komedian puolelle.
Itse toki olen blokannut kaikki Kolmio kuudelle-Päivit herkkuresepteineen (not) ja ”maalia vähän pintaan niin voidaan korottaa vuokraa 300%”-asuntosijoittajat. Ei jaksa edes vitsillä katsoa noita. Toki järkeviäkin tilejäon, mutta ne ovat todella harvassa.