Mitä sinusta puhuttaisiin keskustelupalstoilla, jos yllättäen kotoaisit ja susta tehtäisiin katoamisilmoitus?
Mitä ihmiset ajattelisivat sinusta kuvien ja julkisuuteen annettujen tuntomerkkien perusteella?
Kommentit (45)
Että oli aina tosi outo. Ilkeimmät kertovat, että ajattelivat, että olen juuri se tyyppi jonka voisi kuvitellakin katoavan.
Kuvaus olisi varmaan: lyhyt ja pyöreä epäsiististi pukeutunut nainen kadonnut. Voi liikkua missä tahansa päin suomea. Myös naisen vanha farmariauto on kadonnut. Kotona kaipaa lapset ja äitini on vihainen, kun olen käyttäytynyt typerästi ja eksynyt jonnekin metsään.
Epäiltäisi jotain random pappamiestä tai nuorukaista. Ja puhuttaisi lenkkireitistä. Myös kaupunkisudesta. Joku sanoisi miehet mustissa. Salaliittoja syntyisi. "Kiltti nainen" sanoisi jotkut.
"Erakko katosi jo 15 vuotta sitten - katoaminen huomattiin vasta nyt."
Ei mitään. En ole kiinnostava. Enkä haluakaan olla.
Kuvista voisi päätellä, että normi tyyppi.
Mistä minä tiedän mitä julkisuuteen kerrottaisiin.
Pitäisi käydä alueen "vanhojen" miesten kellarit läpi. Sanoisi joku.
Lähetä terveisiä kaipaamallesi henkilölle täyttyisi hetkessä kaipaavista viesteistä.
Nostaisin tilini käteiseksi, muuttaisin lappiin. Katoaisin.
Taas yks pahan näköinen kääkkä pahoittanut mielensä ja mennyt jonnekin murjottamaan. Kyllä se routa porsaan kotiin ajaa.
Ulosottovelat kun löytäisivät, niin sehän tarkoittaisi ilmanmuuta roistoa, jonka sietikin kadota 😳
Vierailija kirjoitti:
Sitä että olen mielenterveysongelmainen.
Mulla on paniikkihäiriö, ahdistuneisuushäiriö, masennus, ptsd ja dissosiaatiota, eli yksin saatan olla jopa vaarallinen itselleni.
Ei näitä silti kukaan mainitsisi 🤣 ne varmaan luulen, että feikkaan ja höpötän omiani ihan huomion hakua varten.
Mutsi sanois "ihan normaali tyttö se on" 😂😂😂
Varmaan ammattiini ja perhesuhteisiini liittyvät asiat olisivat kiinnostuksen kohteena. Ammattini on monista merkityksellinen, ja yksi lapsistani on ammattinsa vuoksi julkisuudessa.
"Oli omasta mielestään hauska ja fiksu"?
Kyllä kaikista löydetään sanomista keskustelupalstoilla. Ensin epäiltäisiin, että on joko maa ha n muu ttaja tai ho mo, ja jos joku omainen sanoisi jotakin, niin se olisi oudon näköinen jne. Lopulta toivoisitkin, ettei sinua ikinä löydettäisi.
Huonokuntoinen eläkeläisnainen kadonnut Teneriffan vaelluksella, lähellä Mascan kylää.
Ohessa kuva.🤓
Kaikki havainnot Policia localille tai Suomi-Teneriffakerholle.
-----------
Kolme tuntia myöhemmin... Eläkeläisnainen löytynyt hyväkuntoisena syömässä paellaa Mascan lounasravintolassa.
Sitä että olen mielenterveysongelmainen.