Mitä sinusta puhuttaisiin keskustelupalstoilla, jos yllättäen kotoaisit ja susta tehtäisiin katoamisilmoitus?
Mitä ihmiset ajattelisivat sinusta kuvien ja julkisuuteen annettujen tuntomerkkien perusteella?
Kommentit (18)
Eivät varmaan juuri mitään. Tai sitten pohtisivat mitä salattavaa minulla on, kun ei löydy netistä mitään tietoja minusta
Vierailija kirjoitti:
Eivät varmaan juuri mitään. Tai sitten pohtisivat mitä salattavaa minulla on, kun ei löydy netistä mitään tietoja minusta
Millainen fiilis katoamisilmoituksen kuvasta tulisi muille?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään
Sama, kukaan ei edes kaipaisi.
Voi olla että joku huomaisi että palstalla on hiljasempaa kun yksi palstahullu poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen fiilis katoamisilmoituksen kuvasta tulisi muille?
Minusta taitaa olla viime ajoilta kuvia vain perhejuhlista, joten aika persoonattomia nekin. Eli varmaan tylsänä pidettäisiin.
Jos nykyinen passikuvani julkaistaisiin katoamisilmoituksen yhteydessä, ihmiset kommentoivat kauhuissaan, koska luulisivat minun olevan vaarallinen rikollinen.
Toivottavasti jotain järkevää. Ei mitään harhapolkuja. Että olisi järkeä koko keskustelussa. Ja päästäisi oikeaan osumaan mikä syynä.
Minua vain nolottaisi että kaikille paljastuu kuinka yksinäinen olen. Kuva saisi varmaan sekä haukkuja että vähän kehuja.
Riippuu ihan siitä minkä kuvan omaiset olisivat kaivaneet naftaliinista. Netistä ei sherlokit löytäis mittään kun eivät tiiä käytössäni olevia nimimerkkejä. Someton mamma on olematon.
Jos sattuisi jokin turma, jossa yleensä tuodaan kynttilöitä ja muita turmapaikalle, niin minun kuollessani yksikään ei toisi mitään. Joku tiedote jossain lukisi: nainen kuollut tapaturmaisesti.
Sanoisivat varmaan kun kuvan näkisivät. Perillisillä kova tappelu jäämistöstä. Näkeehän tuon ihan selvästi, ettei mikään köyhä ole. Timantit kiiltää. 🤭
Komea maalaismies kateissa. Lehmät ilmoittivat kun aamulypsyä ei kuulunut.
Vaimo sanoo miehen olevan 190cm ja noin 120kg pukeutuu verkkareihin.
Lapset kyselevät kuka meidät nyt vie pienotunneille.
Hitto mikä läski, ihmekään kun ei löydy mitään somesta.
"Kunnollisen oloinen ihminen". "Mitähän sattunut". Varmaan vähän samaan tyyliin kuin siitä kadonneesta nunnasta. Vähän ajankohdasta riippuen joku minut tunteva voisi miettiä kesällä että olisiko eksynyt marjamatkalla, on niin innokas marjastaja mutta on kertonut että ei oikein ole suuntavaistoa. Minusta löytyy yksi lehtijuttu, mikä vain korostaa tuota nunnamaisuutta ja nimi löytyy yhden yhdistyksen tiedoista netistä, muuten tietoja on aika vähän.
Tässä yksi syy, miksi nykyään kerron ihan ite asioita "julkisuuteen"... Ettei tarvii vanhojen naamatuttujen suoltaa soopaa. Nettisherlockit kertokoon totuuden.