Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinusta puhuttaisiin keskustelupalstoilla, jos yllättäen kotoaisit ja susta tehtäisiin katoamisilmoitus?

Vierailija
05.05.2024 |

Mitä ihmiset ajattelisivat sinusta kuvien ja julkisuuteen annettujen tuntomerkkien perusteella? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi syy, miksi nykyään kerron ihan ite asioita "julkisuuteen"... Ettei tarvii vanhojen naamatuttujen suoltaa soopaa. Nettisherlockit kertokoon totuuden.

Vierailija
2/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on yksi mummo kateissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmaan juuri mitään. Tai sitten pohtisivat mitä salattavaa minulla on, kun ei löydy netistä mitään tietoja minusta

Vierailija
4/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään 

Vierailija
5/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät varmaan juuri mitään. Tai sitten pohtisivat mitä salattavaa minulla on, kun ei löydy netistä mitään tietoja minusta

Millainen fiilis katoamisilmoituksen kuvasta tulisi muille?

Vierailija
6/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään 

Sama, kukaan ei edes kaipaisi.

Vierailija
7/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että joku huomaisi että palstalla on hiljasempaa kun yksi palstahullu poissa.

Vierailija
8/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen fiilis katoamisilmoituksen kuvasta tulisi muille?

Minusta taitaa olla viime ajoilta kuvia vain perhejuhlista, joten aika persoonattomia nekin. Eli varmaan tylsänä pidettäisiin.

Vierailija
9/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyinen passikuvani julkaistaisiin katoamisilmoituksen yhteydessä, ihmiset kommentoivat kauhuissaan, koska luulisivat minun olevan vaarallinen rikollinen.

Vierailija
10/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jotain järkevää. Ei mitään harhapolkuja. Että olisi järkeä koko keskustelussa. Ja päästäisi oikeaan osumaan mikä syynä.

Vierailija
11/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. 

Vierailija
12/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vain nolottaisi että kaikille paljastuu kuinka yksinäinen olen. Kuva saisi varmaan sekä haukkuja että vähän kehuja. 

Vierailija
13/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä minkä kuvan omaiset olisivat kaivaneet naftaliinista. Netistä ei sherlokit löytäis mittään kun eivät tiiä käytössäni olevia nimimerkkejä. Someton mamma on olematon.

Vierailija
14/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuisi jokin turma, jossa yleensä tuodaan kynttilöitä ja muita turmapaikalle, niin minun kuollessani yksikään ei toisi mitään. Joku tiedote jossain lukisi: nainen kuollut tapaturmaisesti. 

Vierailija
15/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisivat varmaan kun kuvan näkisivät. Perillisillä kova tappelu jäämistöstä. Näkeehän tuon ihan selvästi, ettei mikään köyhä ole. Timantit kiiltää. 🤭

Vierailija
16/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea maalaismies kateissa. Lehmät ilmoittivat kun aamulypsyä ei kuulunut. 

Vaimo sanoo miehen olevan 190cm ja noin 120kg pukeutuu verkkareihin. 

Lapset kyselevät kuka meidät nyt vie pienotunneille.

Vierailija
17/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä läski, ihmekään kun ei löydy mitään somesta. 

Vierailija
18/18 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kunnollisen oloinen ihminen". "Mitähän sattunut". Varmaan vähän samaan tyyliin kuin siitä kadonneesta nunnasta. Vähän ajankohdasta riippuen joku minut tunteva voisi miettiä kesällä että olisiko eksynyt marjamatkalla, on niin innokas marjastaja mutta on kertonut että ei oikein ole suuntavaistoa. Minusta löytyy yksi lehtijuttu, mikä vain korostaa tuota nunnamaisuutta ja nimi löytyy yhden yhdistyksen tiedoista netistä, muuten tietoja on aika vähän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan