Lyhyitä miehiä ei muka hyväksytä ja pitkiä halutaan. Minusta miehen paras mitta on n 170-182(185-7?) cm. Liika pituuskin voi tökkiä!
Lyhyitä miehiä ei muka hyväksytä ja pitkiä halutaan. Minusta miehen paras mitta on n 170-182(185-7?) cm. Liika pituuskin voi tökkiä!
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Naisten tärkein ominaisuus miehelle on pituus? Luoja auta jos sanoisin miehenä että lyhyttä naista ketuttaa suudella, menee niskat nurin. Pitkät miehet haluaa lyhyitä naisia?
Lyhyet miehet haluavat pääsääntöisesti superlyhyitä naisia. Uskon että siksi pitkät miehet ovat niin suosittuja, naisen ei tarvitse miettiä että mies vaihtaa heti taskurakettiin kun tilaisuus tulee. Tästä syystä en itsekään enää haluaisi lyhyttä miestä. Ja joo, jokainen lyhyt mies on myös yksilö, mutta ei kiinnosta ottaa riskiä, se on liian suuri.
Oon 164cm, miesystävä 183cm. Ex oli 175cm.
Molemmat oli hyviä pituuksia mutta käsi kädessä kävely muuttuu toiselle aina vähän hankalammaksi mitä enemmän pituuseroa.
Tykkään kyllä olla lyhyempi kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Onko 170-182cm pitkä mies lyhyt?
Minusta alle 170cm on lyhyehkö ja 175cm keskiverto. Nyksä on 182cm.
T.N166cm
Kukapas pituutensa pääsee valitsemaan. Eikä kuppanin pituuttakaan tule valineeksi. Kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten tärkein ominaisuus miehelle on pituus? Luoja auta jos sanoisin miehenä että lyhyttä naista ketuttaa suudella, menee niskat nurin. Pitkät miehet haluaa lyhyitä naisia?
Lyhyet miehet haluavat pääsääntöisesti superlyhyitä naisia. Uskon että siksi pitkät miehet ovat niin suosittuja, naisen ei tarvitse miettiä että mies vaihtaa heti taskurakettiin kun tilaisuus tulee. Tästä syystä en itsekään enää haluaisi lyhyttä miestä. Ja joo, jokainen lyhyt mies on myös yksilö, mutta ei kiinnosta ottaa riskiä, se on liian suuri.
Kiitos nyt kuitenkin, että muistat, että jokainen lyhyemmistäkin miehistä on yksilö.... Se mikä toisinaan harmittaa on se, että sanotaan, että kyllä, kyllä moninan ien en ottaisi lyhyemmän miehenm mutta ei lyhyen miehen itsetunto ekstäsi häntä pidempää kumppania, niin on pakko ottaa se pidempi. - Totta on, että kun lyhyt (, kuten vaikka minä itse noin 166cm) niin itsetntoa on joitain kertoja koeteltu kun pituudesta on saanut kuulla nälviintää, niin naisten kuine miesten osalta. Mutta misk hirttäytyisi asiaan, jolle en itse voi oikein mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä ihmetellään miksi syntyvyys laskee.
M38, 175 cm.
Ei laske pituuden takia. Miehet ovat viime vuosina tulleet linjoille varsin napakasti omine ehtoineen. Miehille kelpaa järjestään ainoastaan edustusrouvat tai sokerideitit.
Jokaiselle jotakin, onneksi. Itse en enää koskaan ota lyhyttä (itseäni lyhyempää) miestä. Pituus vaan sytyttävää, mitä pidempi, sen parempi.
Nykyinen on 185 cm, tosin itsekin olen pitkä (178 cm).
Itse myös pidän siitä, että mies on hieman itseäni pidempi. Mutta ei haittaa, vaikka olisi saman pituinen kanssani. Olen 165cm. Tärkeää sitten taas mulle on, että hänellä on urheilullinen kroppa. Se sytyttää.
Tosi pitkä mies tuntuu vaan jotenkin epäsopivalta itselle. Mutta tuskin se olisi deal braker, jos sellaiseen rakastuisi.
En kyllä ymmärrä miksi lyhyelle naiselle ei lyhyt mies kelpaisi? Itsekin pidän monia lyhyitä miehiä viehättävinä ja todellakin olisin voinut olla kiinnostunut ellen itse olisi 181. Oman kumppanini täytyy olla kuitenkin vähintään jotain 180
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi lyhyelle naiselle ei lyhyt mies kelpaisi? Itsekin pidän monia lyhyitä miehiä viehättävinä ja todellakin olisin voinut olla kiinnostunut ellen itse olisi 181. Oman kumppanini täytyy olla kuitenkin vähintään jotain 180
Et ymmärrä mutta kuitenkin vaadit oman kumppanisi olevan korkeintaan centin sinua lyhyempi. Ja anna kun arvaan tämä vain siksi, että pidät järjestäen lyhyempiä miehiä huonoitsetuntosiina kiukutteloijoina, jotka eivät kestäsi sitä, että hjeidän kumppaninsa olisi heitä pidempi.- Etkä suinkaan kuten ei kukaam muukaan pidemoi omaa itse yhtään mitään ennakkoluuloja tai halua halveksia ketään itseään lyhyempiä miehiä kohtaan, josta esimerkkinä seuraavaksi pidät tätä kommenttiani.
Ex oli selvästi pidempi ja pitkään luulinkin, että niin täytyy olla ja minulle "sopii" +185cm mies. Nyx on +5cm pidempi minua ja hämmästyksekseni huomaan, että monet touhut sujuvat jotenkin luontevammin, että loksahdamme yhteen paremmin asennon puolesta. Käsi kädessä kävely, seisten halailu, pussailu, seksi, kaikki vaakatason makoilut. Kummankaan ei tarvitse vääntää ja kääntää päätä ja kaulaa eikä käsiä epämukaviin asentoihin vaan toinen on just siinä luontevalla korkeudella. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä ihmetellään miksi syntyvyys laskee.
M38, 175 cm.
Ei laske pituuden takia. Miehet ovat viime vuosina tulleet linjoille varsin napakasti omine ehtoineen. Miehille kelpaa järjestään ainoastaan edustusrouvat tai sokerideitit.
Onko sinulla päässä vai lähteissä vikaa? Minulle kelpaisi maanläheinen ja luonnosta pitävä nainen. Minä en vain taida miehenä kelvata sinulle, en asu helsigissä ja en tienaa tarpeeksi.
Sopiva pituus on 180-185 cm. Kun mennään yli 185 sentin, niin monella miehellä on vaikeuksia saada ideaali miesvartalo eli suht alhainen rasvaprosentti ja sopivasti erottuvat lihakset. Kun mennään yli 185 sentin, niin vartalo on usein liian lihava tai laiha kuikelu. Yli 190 senttiä on jo yksinkertaisesti liian ruman näköistä, yli kaksimetriset friikkejä.
Vierailija kirjoitti:
170 cm mies on paras.
Makunsa kullakin. Minä olen 171cm ja mieheni 196cm, meille juuri sopiva pituusero. Joten 170cm olisi minun makuuni liian lyhyt.
Ennen pituus merkkasi enemmän. Nykyään mies joka on mun mittainen ja eipä se mitään haittaa. Oikeastaan ainoat miinukset lyhyemmässä miehissä on se jos hän jatkuvasti jauhaa siitä pituudesta ja se jos tuntee itsensä amazoniksi:DMuuten ei sillä ole paljoakaan väliä jos on sinut itsensä kanssa.Pitkät miehet on toki siitä kivoja että näin pidempänä naisena on mahdollisuus tuntea itsensä pieneksi siinä rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Sopiva pituus on 180-185 cm. Kun mennään yli 185 sentin, niin monella miehellä on vaikeuksia saada ideaali miesvartalo eli suht alhainen rasvaprosentti ja sopivasti erottuvat lihakset. Kun mennään yli 185 sentin, niin vartalo on usein liian lihava tai laiha kuikelu. Yli 190 senttiä on jo yksinkertaisesti liian ruman näköistä, yli kaksimetriset friikkejä.
Ne laihat kuikelot on just ihania!
Puolisoni on 25 cm minua pidempi. Tilanne on mielestäni optimaalinen: tulee alkukantaisiin vietteihin vetoavaa kokoeroa, mutta ei liiallisuuksiin. Eräs lyhyt ystävättäreni puolestaan ninenomaan pitää lyhyemmistä miehistä, tykkää ettei tarvitse kurkotella.
En nyt väitä etteikö pidemmät miehet olisi keskimäärin suositumpia, mutta se on niinkuin hoikkuus naisilla: usein toivottua, mutta aina joku kuitenkin kaipaa kurvikasta.
Olen samaa mieltä! Semmonen 15 cm pituuseroa on ideaali, tämä on ihan käytännössä todettu nykyisen miehen kanssa. Joskus aiemmin olen seurustellut itseäni 30 cm pitemmän miehen kanssa ja ei kyllä pitemmän päälle sytytä.
Onko 170-182cm pitkä mies lyhyt?