Kertokaa mihin ostokseen olette olleet erittäin tyytyväisiä ja voitte suositella kaikille
Minä ostin robotti-imurin tänä vuonna ja se oli aivan huippu ostos. Imuroinnin lisäksi robotti moppaa lattiat puhtaiksi. Muutamaa eteisen nurkkaa lukuunottamatta lattiat ovat olleet puhtaat ja imuri helpottaa todella paljon arkea.
Kommentit (49)
Tempur-tyyny. En silti voi suositella ihan kaikille: jos ruumiinlämpösi tai makuuhuoneesi lämpötila on tavallista alhaisempi, tyyny voi tuntua liian kovalta.
Kirkasvalolamppu. Valon määrä vaikuttaa paljon vointiini ja talvet on aina ollut vaikeita. Nyt uskon jopa selviäväni talven yli.
Robotti-imuri on laiskureille. Jos ei sen vertaa saa persettä ylös sohvasta, että imuroi kämpän (varsi-imureissakin on moppaustoiminto) niin huh-huh!
Äänikirjapalvelu. Siivoaminen muuttui hauskaksi.
Pahimman teiniangstin aikana ostin lapsille nyrkkeilysäkin mätkittäväksi. Olisin voinut hankkia sen jo aiemmin, tajusin.
Vierailija kirjoitti:
Ei muutu. Vessanpesu on ihan yhtä perseestä äänikirjan kanssakin.
Olutta voin suositella ihan kaikille.
Candyn pyykinpesukone. On kestänyt jo n. 13 vuotta. Kun taas juuri mitään uunia en suosittele. Niitä on hajonnut 4 samassa ajassa.
Roboimuri, pöhötin ja riisikeitin.
Vierailija kirjoitti:
Candyn pyykinpesukone. On kestänyt jo n. 13 vuotta. Kun taas juuri mitään uunia en suosittele. Niitä on hajonnut 4 samassa ajassa.
Mulla on vanha Upon pyykkikone, joka on palvellut kohta 25 vuotta. Saman merkin uuni ollut käytössä 80-luvulta saakka.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuuntelen soittolistaani. Tanssiessa menee imurointi ja sama soittolista jumputtaa täysillä autossa kun töihin ajan.
Vierailija kirjoitti:
Et vahingossakaan kerro merkkiä?
Samalla tavalla ne toimii merkistä riippumatta.
Prostituoitu. Ei ole pettänyt koskaan
Vierailija kirjoitti:
Et vahingossakaan kerro merkkiä?
Robotti-imurin, Ap?
Viimeksi olin tyytyväinen ostettuani Temusta farkkuhaalarit. Yleensä en osta sieltä vaatteita, kun ajattelin että ovat huonolaatuisia. Ovat olleet todella hyvälaatuiset.