Lyhyitä miehiä ei muka hyväksytä ja pitkiä halutaan. Minusta miehen paras mitta on n 170-182(185-7?) cm. Liika pituuskin voi tökkiä!
Lyhyitä miehiä ei muka hyväksytä ja pitkiä halutaan. Minusta miehen paras mitta on n 170-182(185-7?) cm. Liika pituuskin voi tökkiä!
Kommentit (82)
Olen täysin samaa mieltä, mutta jos saisin valita, niin olisin 190 cm.
t. M 170cm
180cm nainen. Tunnen itseni liian miehekkääksi, jos mies on liian lyhyt minuun nähden.
170cm ja mies on 191, just hyvä pituusero mun mielestä.
Tää on yksi syy miksi haluan aasiasta vaimon.
Ei tarvi miettiä, onko 190cm, jotta prinsessa voi viihtyä korkkareissa ja kalliissa ravintoloissa. Riittää, että on tavallinen ihminen ja ei ole 30 vaatimusta. Jos yksi vaatimus menee nurin, niin 30 kiimaista miestä valmiina tinderissä. Suomiakat on syövästä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on 190cm, itse olen 160cm eikä kyllä töki millään lailla.
Näyttää hassulta
Varmaan seksissä jo haittaa tuo ero, esim. seisten takaapäin ja lähetyssaarnaajassa hautaudut miehen alle näkymättömiin😁
Vierailija kirjoitti:
170cm ja mies on 191, just hyvä pituusero mun mielestä.
Enemmän olisi liikaa. Alkaa olla jo rajoilla
Vierailija kirjoitti:
Minulle ainakin kelpaa 170 cm mies, t.: nainen 155cm, 43 kg
Tietysti kun olet lyhyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170 cm mies on paras.
Makunsa kullakin. Minä olen 171cm ja mieheni 196cm, meille juuri sopiva pituusero. Joten 170cm olisi minun makuuni liian lyhyt.
Yli 20 cm ero on liikaa ja alle 10 cm ei kiva
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pituusero 35cm, itse olen 163. En kyllä ymmärrä miten tuon pitäisi häiritä tai hankaloittaa mitään. Sängyssä ei mitään ongelmia, päinvastoin. Onnistuu lähäri ja takaapäin ym. Mies saa helposti nostettua minut yhdelläkin kädellä. Molemmat ollaan hoikkia, miehellä kyllä myös lihasta ja itsellä taas sitten muotojakin. Just kiva kun halatessa olen reilusti lyhyempi. Ne pussailut hoidetaan muutenkin sängyssä tai sohvalla. Tai sitten mies nostaa syliinsä jos oikein himot nousee.
Jokainen toki tykkää eri asioista, mutta minua nuo perustelut jotenkin huvittaa, kun itse en ole huomannut niitä. Mutta ehkä jotkut sitten huomaa ja niistä häiriintyy. Aiemmin olen ollut lähes oman mittaisten miesten kanssa ja ei siinä mitään. Mutta pakko myöntää että tykkään pitkästä nyt kun siihen on tottunut.
Haluaisin nähdä miten seisten takaapäin onnistuu, onko mies lyhytjalkainen vai miten onnistuu😁 On sen verran suuri pituusero että...
En tiedä tuosta, mutta sen olen huomannut, että usea pitkä mies (n. 190cm) on todella kolho kasvoiltaan.
Jotenkin sellanen kirveellä veistetty tulee mieleen, rumana voisi myös niitä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on 190cm, itse olen 160cm eikä kyllä töki millään lailla.
Näyttää hassulta
Varmaan seksissä jo haittaa tuo ero, esim. seisten takaapäin ja lähetyssaarnaajassa hautaudut miehen alle näkymättömiin😁
Kukaan ei halua seisten takaapäin.
Vain normaalipainoiset, komeat ja pitkät miehet kelpaavat rakkauteen, seksiin ja parisuhteeseen.
Kehopositiivisia tai anorektisia naisia ei hyväksytä. Minusta naisten paras mitta on 90-60-90.
...Etkö usko, että se kuulostaa samalta? Täytätkö nämä standardit?
M 183 cm
Lyhyet on kivoja
-Aki 165cm pitkä
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet on kivoja
-Aki 165cm pitkä
Sulka päässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet on kivoja
-Aki 165cm pitkä
Sulka päässä
Pitää olla kotkan sulka
Vierailija kirjoitti:
Itseä viehättää jostain syystä oman pituiset miehet, olen 170 cm. Pitkät miehet ovat helposti jotenkin honkkeleita, tai ikään kuin varovat liikkeitään. En oikein osaa sanoa miksen heistä viehäty.
Sama. Olen 174 cm nainen. Aina miehet olleet 171-180 cm. Sitten taas lyhyemmät naiset tykkää 190+ miehistä. Jännää, mistä lie johtuu. Tässäkin ketjussa ilmiö esiintyy.
Koen 190 miehet jotenkin pelottavina (!?). Muutoin en ole mikään säikky. Mutta ei missään nimessä mulle vaan oman pituinen kiitos.
Nyksä on 177. Voidaan käyttää tarpeen vaatiessa toisten jotain vaatteita :) esim teepparit, farkut.
Vierailija kirjoitti:
180cm nainen. Tunnen itseni liian miehekkääksi, jos mies on liian lyhyt minuun nähden.
Miksi? Olisiko vika päässä vai jossain muussa olemuksessa.
Mieheni on 175 ja ite olen 160 senttinen. Enkä pidempää haluaisi kun en ole mikään kainalokeppi. Naurettavan näköistä jos äijä on 40 senttiä pidempi.