Lyhyitä miehiä ei muka hyväksytä ja pitkiä halutaan. Minusta miehen paras mitta on n 170-182(185-7?) cm. Liika pituuskin voi tökkiä!
Lyhyitä miehiä ei muka hyväksytä ja pitkiä halutaan. Minusta miehen paras mitta on n 170-182(185-7?) cm. Liika pituuskin voi tökkiä!
Kommentit (89)
Olen 177 cm nainen ja exä oli omasta mielestään 173 cm mutta todellisuudessa 170 cm nippanappa. Tunsin itseni isoksi, vaikka olen hoikka ja mies taas yritti varvistella ja röyhistellä, että olisi jotenkin isompi. Seuraavaksi pitkä mies.
Kun tulin kaupasta, edellä kulki ärsyttävä pari käsikkäin tehden hengityshuuruja pakkasessa. Mies lyhyt ja ruivahtaneen oloinen käppyrä. Nainen samaa pituutta, eli mies lyhyt. Mikä viehättää pikkumiehissä? Ja saa kummatkin roikkumaan toisen käsipuolessa kuin hengenhädässä. Liian pitkä on myös pitkä.
Yli 185-senttiset miehet ovat liian pitkiä ja alkavat näyttää oudoilta, etenkin jos ei ole mitään lihasmassaa, niin näyttää hongankolistajalta. Sitten kun mennään jo lähelle kahta metriä, niin näytetään jo friikkialienilta.
Vierailija kirjoitti:
Itseä viehättää jostain syystä oman pituiset miehet, olen 170 cm. Pitkät miehet ovat helposti jotenkin honkkeleita, tai ikään kuin varovat liikkeitään. En oikein osaa sanoa miksen heistä viehäty.
Tämä on kuin minun näppikseltäni. Rakkaani kanssa ollaan molemmat n. 168cm.
Alle 175 cm mielellään. Olen itse 157 cm. Liian pitkä mies on uhkaava ja jotenkin eri paria kanssani
Mulle taas ei ole yhtään mitään väliä. Oon ollu ihastunu niin 164 cm mieheen kuin 188 cm mieheenkin. Oon ite 161.
Arvostan miehissä aivan muita ominaisuuksia kuin fyysistä kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 177 cm nainen ja exä oli omasta mielestään 173 cm mutta todellisuudessa 170 cm nippanappa. Tunsin itseni isoksi, vaikka olen hoikka ja mies taas yritti varvistella ja röyhistellä, että olisi jotenkin isompi. Seuraavaksi pitkä mies.
Kaipa se on molempien itsetunnosta kiinni. Lyhytkin mies voi olla todella miehekäs ja itsevarma, ja parhaimmillaan siinä vierellä pitkä nainen tuntee olonsa huippumalliksi.
Lyhyt mies ei kelpaa ja pitkä mies on kirveellä veistetyn ruma? Naisilla on kyllä outo pää.