Lyhyitä miehiä ei muka hyväksytä ja pitkiä halutaan. Minusta miehen paras mitta on n 170-182(185-7?) cm. Liika pituuskin voi tökkiä!
Lyhyitä miehiä ei muka hyväksytä ja pitkiä halutaan. Minusta miehen paras mitta on n 170-182(185-7?) cm. Liika pituuskin voi tökkiä!
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Miksei koskaan puhuta pitkien naisten deittailuongelmista? Olen yli 180 cm ja olen huomannut, että minua pidemmät miehet tykkäävät kuitenkin pikkuruisista taskuvenuksista. Tapailin yhtä yli 190-senttistä miestä, tapailu loppui ja enkös sitten törmäänyt mieheen, kun kainalossa oli joku 150-senttinen hukkapätkä. Tai jos mies on minua lyhyempi, niin sitten on amatsooni-kuittailua koko ajan. Ja se lyhyempikin mies ennen pitkää haluaa sen taskuvenuksen.
Kai se on niin. että edusti kumpaa tahansa ääripäätä, niin saa kohdata ennakkoluuloja ja kummeksuntaa. - Jos minä nyt noin 166cm miehenä sanosin, että olen valmis ja halukas kanssasi suhteeseen pituuerosta huolimatta, niin varmasti saisin kuulla kuittailua ja nävintää, että mitä sitä tonttu houriii tai kuinka mittaiseni ei ole edes oikea mies (tms),
https://www.vauva.fi/keskustelu/5571748/omituinen-vaaristyma-patkat-tyh…
Omituinen vääristymä: pätkät = tyhmiä, pitkät = viisaita? Ennen ihmiset olivat lyhyitä ja paljon meitä viisaampia. Sama laihat vs lihavat. Siis onko minkäälaista tieteellistä taustaa tämmöselle hömpälle? Enemmän on kyse siitä minkälaista ruokaa on ollut saatavilla yhteiskunnassa ja minkälaiset geenit. Jotkut suvut ovat sellaisia että siellä sekä pieniä että pitkiä ja sitten luonnonolosuhteet määrittelevät kumpi alkaa dominoida. Maailma voi olla menossa siihen suuntaan, että pienet ihmiset ovat silloin taas vahvoilla.
Sitten on tämäkin juttu / ilmiö: kun ihmisiä kerääntyy yhteen tilaan niin suurikokoiset ihmiset ottavat 'tilaa' ihan konkreettisesti ja syrjäyttävät noita pienempiä vaikka olisivat tyhmempiä. Ilmiö se tämäkin! On pieniä ihmisiä jotka ovat sellaisia että kun tulevat johonkin tilaan niin ottavatkin valtavan 'henkisen tilan'. Jos heillä olisi isot kropat niin olisivat varsinaisia hirviöitä yhteiskunnassa. On olemassa joku sanontakin: 'pieni suuri ihminen'. Jostakin semmonenkin sanonta on syntynyt?
Minulle ainakin kelpaa 170 cm mies, t.: nainen 155cm, 43 kg
Vierailija kirjoitti:
Miksei koskaan puhuta pitkien naisten deittailuongelmista? Olen yli 180 cm ja olen huomannut, että minua pidemmät miehet tykkäävät kuitenkin pikkuruisista taskuvenuksista. Tapailin yhtä yli 190-senttistä miestä, tapailu loppui ja enkös sitten törmäänyt mieheen, kun kainalossa oli joku 150-senttinen hukkapätkä. Tai jos mies on minua lyhyempi, niin sitten on amatsooni-kuittailua koko ajan. Ja se lyhyempikin mies ennen pitkää haluaa sen taskuvenuksen.
Amatsoonikuittailu harmittaa, ja samalla itse kutsut lyhyttä naista hukkapätkäksi?
Vierailija kirjoitti:
Minulle ainakin kelpaa 170 cm mies, t.: nainen 155cm, 43 kg
Pitäsikö jonkun olla yllättynyt? - Sehän se tapaa olla, että riippumatta mikä on naisen pituus hänen uskotaan haluavan itseään enemmän tai vähemmän pidemmän kumppanin kun taas meidän miesten otaksutaan haluavan aina itseämme lyhyemmön kumppanin. - Jos tai kun minä noin 166 cm miehenä kerron, ettei minua haittaisi se, että kumppanini olsi 180cm+ niin minua saatetaan pitää kajahtaneena tai miehenä, joka ei ymmrrä ns. realiteetteja.... Tai kuinka ainakin joku muistuttaa niin mutta kun tällaine nei ole ollut kulttuurissamme tapana ja suotavaa.
Pituus ei ole minulle tärkeintä mutten toisaalta koe että lyhyys on erityisen viehättävääkään. Pohjois-Euroopassahan naisetkin alkavat olla aika pitkiä. Olen 173 cm, kyllä minulle mieheni on tosi sopivan pituinen, 187 senttiä.
Kysykää pituudesta joltakin lyhyeltä, jolla on napoleon-kompleksi, vaikka esim Akilta
Meillä on pituusero 35cm, itse olen 163. En kyllä ymmärrä miten tuon pitäisi häiritä tai hankaloittaa mitään. Sängyssä ei mitään ongelmia, päinvastoin. Onnistuu lähäri ja takaapäin ym. Mies saa helposti nostettua minut yhdelläkin kädellä. Molemmat ollaan hoikkia, miehellä kyllä myös lihasta ja itsellä taas sitten muotojakin. Just kiva kun halatessa olen reilusti lyhyempi. Ne pussailut hoidetaan muutenkin sängyssä tai sohvalla. Tai sitten mies nostaa syliinsä jos oikein himot nousee.
Jokainen toki tykkää eri asioista, mutta minua nuo perustelut jotenkin huvittaa, kun itse en ole huomannut niitä. Mutta ehkä jotkut sitten huomaa ja niistä häiriintyy. Aiemmin olen ollut lähes oman mittaisten miesten kanssa ja ei siinä mitään. Mutta pakko myöntää että tykkään pitkästä nyt kun siihen on tottunut.
Jostain syystä omaan silmään komeimmat ja karismaattisimmat näyttelijät ovat muuten "lyhyempiä" eli alle 170cm tai juuri sen mittaisia. Olen itse seurustellut sekä yhden 193cm pitkän kanssa että myös yhden 164cm pitkän miehen kanssa, itse olen 163cm, ja vaikka molemmat miehet olivat mukavia, pidin enemmän samalla tasolla olemisesta fyysisesti, ei tarvinnut katsoa aina lähellä ylöspäin, niskat kiittivät. Kai tuo miesten toivottu pituusjuttu naisille on sitten jokin itsetuntokysymys, kertoo enemmän siitä kuin oikeasta fyysisestä tarpeesta. Tosin jos haluaa jonkun puolustavan itseään tai kokee pitkän miehen kanssa enemmän turvaa, isompi on varmempi vaikkei oikeasti olisikaan muuten kuin vain silmämääräisesti, mutta siinä samalla rajaillessa voi menettää oikean kultakimpaleen miesten joukossa. Lyhyeksi nähty mies kun joutuu usein kehittämään niitä henkisiä apujaan paremmiksi tajutessaan, että vaikka sentit ei rangassa riitä, on niitä naisia, jotka eivät niitä mittaile vaan aivan muita ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten tärkein ominaisuus miehelle on pituus? Luoja auta jos sanoisin miehenä että lyhyttä naista ketuttaa suudella, menee niskat nurin. Pitkät miehet haluaa lyhyitä naisia?
Lyhyet miehet haluavat pääsääntöisesti superlyhyitä naisia. Uskon että siksi pitkät miehet ovat niin suosittuja, naisen ei tarvitse miettiä että mies vaihtaa heti taskurakettiin kun tilaisuus tulee. Tästä syystä en itsekään enää haluaisi lyhyttä miestä. Ja joo, jokainen lyhyt mies on myös yksilö, mutta ei kiinnosta ottaa riskiä, se on liian suuri.
Siis olet lyhyt mies ja nykyisin haluat pitkän miehen? Ja "Uskon että siksi pitkät miehet ovat niin suosittuja, naisen ei tarvitse miettiä että mies vaihtaa heti taskurakettiin kun tilaisuus tulee", HÄH JA MITÄ?
Vierailija kirjoitti:
Kysykää pituudesta joltakin lyhyeltä, jolla on napoleon-kompleksi, vaikka esim Akilta
Kysykää joltain joka on fiksu? Napoleon oli aikaansa nähden normaalin pituinen ja jo silloin armeijaan oli pituus vaatimus. Aikaansa nähden Napoleon ei ollut lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja olet varma että kyseinen ongelma on sinun pituus, ei sinun luonne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten tärkein ominaisuus miehelle on pituus? Luoja auta jos sanoisin miehenä että lyhyttä naista ketuttaa suudella, menee niskat nurin. Pitkät miehet haluaa lyhyitä naisia?
Lyhyet miehet haluavat pääsääntöisesti superlyhyitä naisia. Uskon että siksi pitkät miehet ovat niin suosittuja, naisen ei tarvitse miettiä että mies vaihtaa heti taskurakettiin kun tilaisuus tulee. Tästä syystä en itsekään enää haluaisi lyhyttä miestä. Ja joo, jokainen lyhyt mies on myös yksilö, mutta ei kiinnosta ottaa riskiä, se on liian suuri.
Kiitos nyt kuitenkin, että muistat, että jokainen lyhyemmistäkin miehistä on yksilö.... Se mikä toisinaan harmittaa on se, että sanotaan, että kyllä, kyllä moninan ien en ottaisi lyhyemmän miehenm mutta ei lyhyen miehen itsetunto ekstäsi häntä pidempää kump
Älä välitä, Orpokin on vain 168 cm pituinen.
En tiedä muiden kokemuksista tai haluista. Pitkänä miehenä on todella outoa olla päällä ja toisen kasvot ovat oman leuan alapuolella. Siis todealla outoa jos toista ei voi katsoa silmiin kun rakastelee.
Onks tänne palstalle joku outo ryysis? Onks toi miesten mielipide abortista vai mikä vetää? Muutakin 'miehestä'?
Exä oli 178 (eli aika lailla keskipituinen), nykyinen on 174. Parempi nyt, ei tartte kurkotella pussailemaan.
-161cm
Lyhyt mies onkyllä 150-170 välimaastosta, 170-190 on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysykää joltain joka on fiksu? Napoleon oli aikaansa nähden normaalin pituinen ja jo silloin armeijaan oli pituus vaatimus. Aikaansa nähden Napoleon ei ollut lyhyt.
Oli lyhyt upseereihin nähden, tarve syntyi
Liian pitkä tosiaan tökkii, yli 15cm omaavan ei kannata työnnellä pohjaan asti.