Nainen, koetko olevasi seksikkäämpi/kauniimpi posliinina vai häpykarvojen kanssa?
Kumpi malli sinulle luo enemmän seksikkään naisellisen olon?
Kommentit (48)
Olen viime aikoina nuollut kolmea keski-ikäisen naisen pillua, ja ne kaikki olivat posliineja. Itse tykkään enemmän, jos on vaikka kiitorata.
M49
Kolme vuotta olen ollut posliinina ja koen sen seksikkäänä. Joillekin miehille tullut yllätyksenä ja se on kiihoittanut mua....
Mitä ihmeen eroa häpykarvoilla pitäisi olla kainalo- sääri- nenä- ka korvakarvoihin verrattuna puhumattakaan keski-ikäisten naisten alkavista amisviiksistä.
Karvoja joko pitää ällöttävän näköisinä ja hajuisina ja siistii ne kaikkialta posliiniksi tai sitten antaa kaikkien rehottaa luomuna.
Karvoituksen paikka ei asiaa muuta varsinkaan sen haisevimman paikan kohdalla jossa karvoihin imeytyy hien lisäksi paljon likaisempiakin eritteitä.
Seksikkäimpänä pidän pientä kolmiota tai kiitoratas. Ajelen kuitenkin kokonaan posliiniksi, kun se on helpompaa ja nopeampaa kuin rajailla ja mallata siisti kolmio tai kiitorata.
Kesäisin olen posliini, koska mieheni pitää sitä seksikkäänä, kiihottavana. Mutta itse pitäisin yllä sitä pientä kiitorataa, se on minusta seksyä, se voi siis olla sellainen minkä yksi sormi peittää
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä posliini pimpin eli vauvamaisen pimpin suosiota. Kyllä pimppiin kuuluu karvoitua, mutta mielellään trimmattuna kuitenkin. Sellaista on kiva nuolla kun on vähän karheutta mukana ja sitten voi kielellä tuntea liukkaan klitoriksen pehmeyden mukana.
Minä taas nuolen posliinia paljon mielummin. Kiitorata, kolio, jne on on, kunhan lyhyt. Miehenä ajan pallit, peniksen ja takapuolen. Edusta 5-10 mm. Leikkaan, kun kasvaa pidemmäksi. En halua karvoja suuhuni, tuskin seksikumpanikikaan haluavat.
Posliini on paras. Tuntuu ihanalta tuntea lempeä kesätuuli kesämekon alla ilman pikkareita.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä posliini pimpin eli vauvamaisen pimpin suosiota. Kyllä pimppiin kuuluu karvoitua, mutta mielellään trimmattuna kuitenkin. Sellaista on kiva nuolla kun on vähän karheutta mukana ja sitten voi kielellä tuntea liukkaan klitoriksen pehmeyden mukana.
Miksi teillä joillain tulee aina lapset mieleen jos nainen ei tykkää pitää pimppiään karvaisena?
Ehdottomasti posliini. Pidän sitomis- ja pienistä alistusleikeistä, joten meinaan jo saada orgasmin, kun mies käskee ajamaan posliiniksi (varmistamaan ettei ole sänkeä) ja pukeutumaan seksihepeneisiin, jotta hän voi sitten käskyttää minua eri tehtäviin ja lopulta sitten sitoa minut avuttomaksi seksilelukseen.
Kaunis trimmattu kolmio siitä ylempänä
Koska en halua näyttää lapselta enkä halua miestä joka kiihottuu siitä että nainen näyttää lapselta tuolta alhaalta!!!!!!!!
Lisäksi kolmio saa lantion näyttämään naiselliselta alasti. Jos olisi kaikki ajeltuna niin näyttää pikkuporsaalta.
Kaikki tuo miesten takia :/ tuohan on mus ^limien keksintö että morsian ajaa kaikki karvat poissa.
Hiukset jätetään. Siellähän voidaan naittaa jo 12v. Vaikka 60v. Miehelle. Hyi hitto:(
Vierailija kirjoitti:
Koska en halua näyttää lapselta enkä halua miestä joka kiihottuu siitä että nainen näyttää lapselta tuolta alhaalta!!!!!!!!
Lisäksi kolmio saa lantion näyttämään naiselliselta alasti. Jos olisi kaikki ajeltuna niin näyttää pikkuporsaalta.
Miksi sinulla tulee lapset mieleen ajellusta pimpistä? Etkö muuten erota naista pikkutytöstä, kuin karvaisesta pimpistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla tulee lapset mieleen ajellusta pimpistä? Etkö muuten erota naista pikkutytöstä, kuin karvaisesta pimpistä?
Vielä huvittavampaa on se että samat karvapillun perään vinkuvat Irmat ja Jormat olisivat aivan kauhusta jäykkänä jos naisella olisi karvaiset, hiestä märät haisevat kainalot ja sääret. Eli ne aikuisen naisen luonnolliset tunnusmerkit.
Jostain syystä näiden ajelu puhtaan sileäksi ja hajuttomaksi posliiniksi ei tuokaan Jorman mieleen pikkutyttöä vaan on päinvastoin "naisellista"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiennyt, että tällä palstalla on pelkkää pahuutta pitää huolta itsestään? Tiedätkö vaikka käydä lenkillä, ajella pimppi karvattomaksi yms. sallittua on vain maata sohvalla ja katsoa salkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Kesäisin olen posliini, koska mieheni pitää sitä seksikkäänä, kiihottavana. Mutta itse pitäisin yllä sitä pientä kiitorataa, se on minusta seksyä, se voi siis olla sellainen minkä yksi sormi peittää
No tuollainen teennäinen viiva nyt on ihan white trash mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen viime aikoina nuollut kolmea keski-ikäisen naisen pillua, ja ne kaikki olivat posliineja. Itse tykkään enemmän, jos on vaikka kiitorata.
M49
Se tuntuukin olevan seksuaalisesti aktiivisten naisten juttu. Jos jotakuta ei seksi lainkaan kiinnosta, antaa varmaan pehkon rehottaa.
15 vuotiaasta on sheinannu posliiniks. Nii tekee kaikki kaveritkin On paljon siistimpi ja sexympi olo
N19
Vierailija kirjoitti:
15 vuotiaasta on sheinannu posliiniks. Nii tekee kaikki kaveritkin On paljon siistimpi ja sexympi olo
N19
No se on kypsymättömillä näin. Kun häpeillään muutoksia aikuisuuteen ja hävetään ajatusta, että nainenkin on lihallinen verta ja karvaa omaava ihminen jonka keho muuttuu jne. Ja muuttuu tietystä syystä. Lisäksi jenkkimaailman kaupallisuus sekä naiseuden aliarvionti, ikäänkuin nainen olisi epäkelpo kun se muuttuu 11v tytöstä isommaksi, lihallisemmaksi, pulleammaksi ja naiselle kasvaa karvat. Yäk"! Naisen kuuluu olla pieni ja karvaton, ei saa olla luonnollinen!
Luca?