Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita kiihottaa kamppailulajit?

Vierailija
04.05.2024 |

Kun kaksi miestä vetää lattialla kiihkeää painia ja yrittää ottaa toisiaan hallintaansa? Kunnon alistus meininkiä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei.

Vierailija
2/7 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailin judossa aika hyvällä tasolla vuosia. Kyllä naisilta tuli paljon kiinnostusta ruttukorvaiselle, paksuniskaiselle, lyttynenäiselle(nenä murtui kolme kertaa rajummissa randoreissa. Tulee toki vieläkin, mutta olen yli viisikymppinen ja ollut naimisissa 16 vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa kun kaksi naista tappelee ihan tosissaan alasti pillut paljaina ja sitten lopuksi harrastavat kiihkeää lesboseksiä hikisenä ja verisenä.

M50

Vierailija
4/7 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa. Painiminen kiinnostaa. Toinen ottaa toisen hallintaan ja alistaa.. Sitten seksiä. Sekä miestä että naista vastaan.. Oma vaimo harrastaa jujitsua. Välillä ollut esileikkinä painia. 

Vierailija
5/7 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kunnon karatepotkulla päähän ja vielä kiihottavampaa jos hyppää ilmaan ja kiertarilla ohimoon.

Vierailija
6/7 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään painia poikaystävän kaa. Se ihanin ja kiihottavin juttu tossa on meidän koko- ja voimaero. Saan vääntää tosissaan ja toinen hätinä hievahtaa. Joskus hän antaa selkeästi mun päästä voitolle ja sitten yhtäkkiä selättää. Tiedän, että hän voisi murskata mut mutta toisaalta tiedän, ettei hän koskaan tekisi niin. Toi lähtöasetelma on jo niin tajuttoman kuumaa. Meidän luontaiset sukupuolierot kiihottaa ja ne tulee selvästi esiin ja meidän painit aina päättyy kovaan seksiin, jossa mies ottaa mut ja pysyttelee ihanan kiihkeänä johtoasemassa koko seksin ajan. Saan niin rajuja orgguja alla kun jännitän jalkoja niin leveälle kuin pystyn.

Vierailija
7/7 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painiminen on kiihottavaa, varsinkin ilman vaatteita, ja voittajan joko painaessa pillunsa alla olevan kasvoja vasten, tai kalunsa naisen suuhun. Näin miehenä, voitat tai häviät, niin aina voittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi