Asiat, joiden kulta-aika on ohi?
Suomen hyvinvointi (toivottavasti väliaikaisesti)
Turismi (ainakin turistikohteissa)
Iittala (astiat)
Kommentit (111)
Lentomatkailu, turkistarhaus, pikamuoti.
Missit.
Olympialaiset .
Euroviisut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkean luottamuksen yhteiskunta, lukutaito, keskittymiskyky, yhteisöllisyys, korkea älykkyysosamäärä, parisuhteet ja avioliitto, perheen perustaminen, käteinen raha, yksityisyys, yksityisomistus, keskiluokkainen elintaso.
Kiitos tästä uudelle maailmanjärjestykselle, monikulttuurille ja toimivien yhteiskuntien tarkoituksenmukaiselle romuttamiselle.
Luotan yhteiskuntaan enemmän kuin silloin, kun kaikki riippui kunnan ja sen kelan hyväntahtoisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Lihasvasara, palju, airfryer, kapselikahvinkeittimet, SodaStream, pampaheinät... Mitä näitä nyt on ollut keskiluokkaisissa taajamissa.
Itse olen varmaan vähän jälkeenjäänyt, mutta vasta ostin oman kapselikeittimen. Kätevä se on, kun herätään eri aikaan, eikä kahvia tule koskaan keitettyä kuin yksi kuppi kerrallaan. SodaStreamkin meillä on jokapäiväisessä käytössä. Muut noista taas on vähän turhaa huttua. Mutta ehkä taika onkin siinä, että ostetaan tarpeeseen eikä sen vuoksi, että muutkin.
Itse aiheeseen. Sanoisin, että Koronan myötä opittu kontaktien välttely, kun on sairaana, on kyllä mennyt ohi. Niin paljon tuolla julkisissa kulkuvälineissä ja toimistolla niistää ja köhii porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Lentomatkailu, turkistarhaus, pikamuoti.
Pikamuodin tilalle on tullut ultrapikamuoti. Sen kulta-aika on nyt, jos kuuntelee yhtään ihmisiä ja seuraa somea.
Lasten kiusaaminen kouluissa opettajien toimesta.
Persoonallisuushäiriöisten ihannointi.
Patologisten valehtelijoiden kulta-aika.
Liftaaminen, pajatsot, tupakan polttaminen sisätiloissa. Ennen oli junissa oma vaunu tupruttelijoille.
Enää ei yritetä ymmärtää toisenlaisia ihmisiä vaan yritetään vain vahvistaa me / te asettelua.
Vierailija kirjoitti:
Enää ei yritetä ymmärtää toisenlaisia ihmisiä vaan yritetään vain vahvistaa me / te asettelua.
Ei olla ymmärretty aikapäiviin. Hirvittävän paljon valehtelua muista ihmisistä. Oletko huomannu?
Hö. Kaikki mukava ja vanhanliiton asiat on nyt out?