Voi kunpa minäkin löytäisin vielä ihanan miehen
Kommentit (70)
Ongelmana onkin, että nämä miehet ovat usein alkoholisoituneita ja täysin passiivisia parisuhteessa. Keskustelukin saattaa olla täysin mahdotonta. Ei nainen halua ryhtyä äidiksi tai hoitajaksi miehelleen.
Mutta eiköhän niitä hyviä ja mukaviakin siellä jossain piileksi!
Täällähän minä olen jo 75 vuotta Sinua peräkammarissani odotellut!
Oletko itse ihanan miehen arvoinen?
Mäkin haluan ihanan miehen! Mutta se, mitä ihana mulle tarkoittaa, on niin harvinaista, että haaveeksi taitaa jäädä. En halua kelpuuttaa vaan jotain mukavaa vaan pitää olla tietynlainen (ihana!) myös ulkoisesti. En myöskään kelpuuta komeaa, jos ei ole yhteiset intressit asioihin, koska silloin se ei ole ihana.
Vierailija kirjoitti:
Oletkos yrittänyt iskeä ketään ihanaa miestä. Paras mies kaveri on yleensä se oikea mies naiselle. Niin minä tein ja iskin parhaan mies kaverini ja yhdessä ollaan oltu 16 vuottsa.
Ei mulla ainakaan mitään parasta miespuolista kaveria ole.
Mikä oikeus sinulla on mieheen, jos kerran miespuolisilla inkkeleillä ei ole oikeutta naiseen? Tasapuolisuutta nyt tuohon ajatteluun.
Vierailija kirjoitti:
voi harmi. kaikki jännät laatikkoleukaiset miljonäärimiehet on jo varattu.
Ei irtoa vaikka minulla on kuutiopää ja laatikkoleuka. Rahaakin on.
Sama. Olen deittisovelluksessa, jossa järjestelmä karsii minulle sopivimmat kumppanit esille ja alue rajattu 50km. Tampere. Se ei tuo mulle mitään ehdotuksia. Ne jotka sopii, asuu kaukana eivätkä halua/voi muuttaa ja samoin minä en voi/halua muuttaa.
Varmaan sitten täytyy mennä Tinderin lihatiskille, vaikka etsin vain ja ainoastaan loppuelämäni ihanaa miestä.
Mihin sinä miestä tarviit? Tämä palsta on täynnä kirjoituksia siitä että nainen ei tarvitse miestä mihinkään. Ja miehet on sikoja jotka ajattelee vain ... ja ovat itsekeskeisiä. Joten ole nyt vaan ilman miestä, ja onnellinen siitä sinkkuudestasi.