Voi kunpa minäkin löytäisin vielä ihanan miehen
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hae japanista, japanilaiset miehet on parempia kuin suomiukot
Onko siellä paljon sinkkuja?
montako tarvitset?
Sen verran että on valinnan varaa.
eiköhän sieltä löydy ainakin 1 rikas, 1 jännä ja 1 laatikkoleukainen
Vierailija kirjoitti:
Oletkos yrittänyt iskeä ketään ihanaa miestä. Paras mies kaveri on yleensä se oikea mies naiselle. Niin minä tein ja iskin parhaan mies kaverini ja yhdessä ollaan oltu 16 vuottsa.
Mun paras mieskaveri eli rakas ja pitkäaikaisin ystäväni on kyllä umpihomo. Muut miesystävät on varattuja ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vähä tuli pilattua koko maa. Hyökättyä rakenteita vastaan. Ryhdyttyä lapsen teko lakkoon. Laitettua mediat kirkumaan vaaleanpunaisia otsikoita valkoisen miehen kauheudesta. Tuli pikkasen ängettyä jotain menkkasia pillun kuvia lentokentille. Haettiin suostumusperusteinen seksuaalilaki.
Unohtamatta näit kaikkia joka päiväsiä paasauksia täällä, kirjaimellisesti miesvihaa. Kollektiivista sellaista.
Nyt sit tekis vähä mieli ollakki kivasti? Mitä jos se onki silleen ettei oikeen haluttais?
Mitä jos alkaisit kattelee niitä miehiä, vaikka jostain muista kulttuureista, kun ne on tottakai parempia kuten täälläkin lukee.
Aikamoisen katkera tilitys. Ikävää, että sinullakaan elämä ei ole tainnut mennä ihan kuten toivoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
montako tarvitset?
Sen verran että on valinnan varaa.
eiköhän sieltä löydy ainakin 1 rikas, 1 jännä ja 1 laatikkoleukainen
No mutta siitä on hyvä lähteä ainakin liikkeelle 🙂. Kiva kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olen!
Miksi siinä? Sun pitäisi olla tässä minun kanssa sohvalla makoilemassa sylikkäin.
Ai kun söpöä 💟.
Söpö tarkoittaa ulkonäköä. söpöä tai hellyttävää ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, molempia sukupuolia. Siellä syntyy hyvin vähän lapsia ja väestönkehitys on huolestuttava. Tuttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olen!
Miksi siinä? Sun pitäisi olla tässä minun kanssa sohvalla makoilemassa sylikkäin.
Ai kun söpöä 💟.
Hyvä että tämäkin nyt sitten selvisi. Kiitos kovasti 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii viet sen rahat, petät sitä sen parhaan kaverin kanssa, viet sen lapset ja haukut sitä päälle naisvihaajaksi.
Ooks aatellu et joskus tulis päivä kun ne ei enää katteliskaan sitä. Tai sua. Tai mitään.
Pusi pusi, kiukkupussi. Ehkä pitäisimme sitä miestä ihan vaan hyvänä, hellisimme ja rapsuttelisimme parransänkeä 🙂.
Mutta te ette tee niin, joten tehdään tavallanne.
Sua ei tosiaan tekisi mieli pitää hyvänä eikä helliä. Jotain ihanaa miestä kyllä <3
Nii mä oon kans sitä mieltä, ettei paljoa mieli tee. Semmoset setit tullu kuultua taas täällä, et en mä oikeastaan tiedä kuinka tyhmänä saa itteään pitää, että tekis. Toki niitäkin varmaan löytyy, että onnea toki etsintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olen!
Ai kun söpöä 💟.
Ei se mitään, ei olla niin kaavoihin kangistuttu ja oltiin leidin kanssa samoilla linjoilla, että on söpöä sohvalla sylikkäin makoilla 💟.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii viet sen rahat, petät sitä sen parhaan kaverin kanssa, viet sen lapset ja haukut sitä päälle naisvihaajaksi.
Ooks aatellu et joskus tulis päivä kun ne ei enää katteliskaan sitä. Tai sua. Tai mitään.
Pusi pusi, kiukkupussi. Ehkä pitäisimme sitä miestä ihan vaan hyvänä, hellisimme ja rapsuttelisimme parransänkeä 🙂.
Sua ei tosiaan tekisi mieli pitää hyvänä eikä helliä. Jotain ihanaa miestä kyllä <3
Nii mä oon kans sitä mieltä, ettei paljoa mieli tee. Semmoset setit tullu kuultua taas täällä, et en mä oikeastaan tiedä kuinka tyhmänä saa itteään pitää, että tekis. To
Kiitti! Kannattaisikohan sun tehdä jotain muuta? Tuntuu vähän tyhmältä ajatukselta kiusata itseään täällä, kun muutakin puuhaa löytynee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähä tuli pilattua koko maa. Hyökättyä rakenteita vastaan. Ryhdyttyä lapsen teko lakkoon. Laitettua mediat kirkumaan vaaleanpunaisia otsikoita valkoisen miehen kauheudesta. Tuli pikkasen ängettyä jotain menkkasia pillun kuvia lentokentille. Haettiin suostumusperusteinen seksuaalilaki.
Unohtamatta näit kaikkia joka päiväsiä paasauksia täällä, kirjaimellisesti miesvihaa. Kollektiivista sellaista.
Nyt sit tekis vähä mieli ollakki kivasti? Mitä jos se onki silleen ettei oikeen haluttais?
Mitä jos alkaisit kattelee niitä miehiä, vaikka jostain muista kulttuureista, kun ne on tottakai parempia kuten täälläkin lukee.
Aikamoisen katkera tilitys. Ikävää, että sinullakaan elämä ei ole tainnut mennä ihan kuten toivoit.
Ei tosiaan tuntuu kyllä ihan suoraan sanottuna paskalta tää touhu. Aika pahan maun jätti toi teidän toiminta.
On kyllä oikeasti miesten onni, että niin moni nainen viihtyy haaveissaan, että jossain niitä romanttisista elokuvista tuttuja unelmamiehiä vielä löytyy ja antavat tilaisuuden vähän jokaiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan tuntuu kyllä ihan suoraan sanottuna paskalta tää t
No, turha kai sinun on täällä enempää itseäsi katkeruuteen lietsoa. Käy nukkumaan ja herää huomenna aurinkoiseen kevätpäivään. Tätä palstaa ei kannata ottaa kovin tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii mä oon kans sitä mieltä, ettei paljoa mieli tee. Semmoset setit tullu kuultua taas täällä, et en mä oikeastaan tiedä kui
Ei kyl tää on nyt sitä kuuluisaa naisvihaa, mist on paljon puhuttu. Ihan niiku sellast aitoa just sitä. En näe yhtään mitään syitä lopettaa. Eikä kenenkään muunkaan pitäisi. Ootte te sellasia veijareita mun mielestä, et se taitaa olla teille ihan oikein vaihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä vingu. Jos oot iso bosainen salimimmi, niin kyllä sulle mies löytyy.
Ai se tubecon-voittaja? Sillähän on jo ylkä ja taloremppa!
Ap, ei se noin mene, että vain touvoo löytävänsä jonkun ihanan miehen.
Myös naisesa itsessään täytyy olla sitä jotain, etttä se ihana mies kiinnostuu mies naisesta kiinnostuu.
Korleasti koulutettu fiksu mies, harvemmin kiinnostuu, täysi tyhmästä naisesta, joka ei osaa, eikä kylene keskustelemaan muusta kuin Seiiska-lehden juoruista tai iltapäivälehtien klikkiotsikoista.
Eri asia kokonaan on se, mitä itsekukin ihanalla miehelllä tatkoittaa?
Nytkin Suomi on täynnä yksinäisiä, ujoja, ammattikoulussa tutkinnon suorittaneita, työelämässä olevia kunnollisia miehiä.
Joilla on elämän malli kunnollisesta kodista: ehjä pehe: äiti, isä ja ja yksi tai kaksi sisarrusta. Omakotitalo, tai omistusasunto vanhemmilla. Perushyvä lapsuus, mutta pojalla on ujous tms, taustalla, jolloin hän ei ole mikään jännä mies.
Kivasta ulkonäöstään huolimatta.
Kantsis sekä miesten että miesten että naisten, katella maailmaa, kumppanin etsinässä monipuolisesti. Eikä ainoastaan niin, etyä väärän väriset sukat, kengät tai t-paita, on paskaa jo eka teffeillä.
Huolimatta siitä, millainen kumppani muutoin on ka kuinks teffeillä käyttäytyy ja toimii.
Toivottavasti saat toivomasi mutta elä ota ananastukkaa tai muuta öhlämiä, ne ovat petollisia ja epätoivoisia. Hyvää viikonloppua.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä oikeasti miesten onni, että niin moni nainen viihtyy haaveissaan, että jossain niitä romanttisista elokuvista tuttuja unelmamiehiä vielä löytyy ja antavat tilaisuuden vähän jokaiselle
Ai jaa? Saat kyllä mielellään tilaisuuden, mutta et yhtään mitään enempää, kun jos et ole kiva. Eli mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.
Nimim. kaunis nainen, joka tykkää seksistä...