Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset luulevat että pitkät suorat hiukset pukevat heitä?

Vierailija
04.05.2024 |

Ette ole mitään latinokaunottaria joiden runsaat tummat hiukset laskeutuvat kauniisti. Teillä on lättänä maantienvärinen kuontalo, joka vielä rasvoittuvan päivässä!

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan, että älkää turhaan kadehtiko tummaa ja kiharaa hiuslaatua. Itselläni on sellainen, lähes musta hiustenväri luonnostaan ja todella kihara. Pitkäksi kasvatettuna hiukset olivat aina se asia, mikä huomattiin, mikä muistettiin, mistä ivailtiin jne. Helpompaa lyhyillä hiuksilla, katoan vähän tapettiin ja saan olla rauhassa.

Vierailija
62/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vttu taas! Kaikki on saatanasta; kananperse, lyhyt, polkka, mt-värjätty, kouvola ja nyt jumalauta vielä pitkätkin hiukset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ja miksi???

Miksi ap on niin pakkomielteinen niihin suomalaisiin naisiin nähden???

Ei saa silmiään irti, vaan tarkkailee ja kyselee ominaisuuksistaan ja n.k. negailee, kun kuitenkin kokee heidät saavuttamattomiksi eikä todellakaan tietäisi mitä niille juttelisi tai mitä niiden kanssa tekisi.

Vierailija
64/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla aikaa kun puoli maailmaa yrittää suoristaa hiuksiaan ja vaalentaa niitä saaden aikaan kellertävän  kusenvärisen elottoman mopin...

Vierailija
65/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan sulle ap, saat lapsen joka perii teidän piirteet, eli alhainen ÄO, Pitkä nokka ja ohuet huulet, 

kelpaahan,,Ps. Ne sun lisäkkeet ja huulitäytteet ei siis periydy.

Vierailija
66/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää pitkistä hiuksista minulla. Usein laitan, kiharran, joskus käytän vielä pidennyksiä jne. Tykkää kun on naisellisen näköinen. Minua kiinnostaa eniten oma ja mieheni mielipide hiuksistani, ei ulkopuolisten. :) 

Vierailija
67/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä sun ihailemilla latinokaunottarilla on feikkiä kaikki. Myös hiukset.

Jep roskasakin neekerityyli ja sitä myöskin tyhmin aines Suomessakin matkii.

Vierailija
68/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hiukset eivät kasvaneet kuin hartioille saakka eli ne ei kasvaneet koskaan kovin pitkiksi. Otin muutama vuosi sitten hiusten pidennykset ja nyt tukkani on upea! Aidot hiuspidennykset tuntuvat ja näyttävät hyvältä. Hiuksia on myös helppo laittaa, vaikka kihartaa. Saan paljon enemmän kehuja pitkän tukan kanssa kuin lyhyen ja ohuen tukan kanssa.

Feikki! Nolo!

Miksi täällä vihataan niin paljon hiustenpidennyksiä? Mä sain kehuja hiuksistani, niin naisilta kuin miehiltä, kun mulla oli hiustenpidennykset. Laadukkaista ei näe päällepäin, että ovat feikit. Minulla hiukset ovat ohentuneet sairauden takia ja ihan hyvin voin avoimesti myöntää jos pidennyksiä käytän. Mielestäni ulkonäön muokkaamisessa ei ole mitään noloa, jokainen päättää mitä tekee keholleen. 

Vierailija
69/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus paranee onneksi ihan itsekseen, ja sen jälkeen viis veisailee muiden mielipiteistä. Tsemppiä 

Ja sen todella huomaa kun katsoo suominaisia ulkomailla 😖

Koulukiusaajille on ihan turha vastata. Uskallan kuvitella viestijän todellisen oman ulkonäön.

sivusta mukavaa päivää

Tämä kommentoija on myös aloittaja. Yli viisikymppinen palstatrolli, joka haukkuu palstalla jo ties kuinka monetta vuotta suomalaisia naisia. Ei tunnu saavan naista, mutta en ihmettele yhtään.

Vierailija
70/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hiusväri on paras hiusväri. Jopa se maantien värinen on hyvä. Laittakaa sellainen hiusmalli missä viihdytte. Itsevarma nainen on kaunis. 

Vierailija
71/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on kivat kun voi tehdä kampauksia! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän