Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset luulevat että pitkät suorat hiukset pukevat heitä?

Vierailija
04.05.2024 |

Ette ole mitään latinokaunottaria joiden runsaat tummat hiukset laskeutuvat kauniisti. Teillä on lättänä maantienvärinen kuontalo, joka vielä rasvoittuvan päivässä!

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina se paremmalta näyttää, kuin jonkun latinonaisen kellertäväksi "blondattu" kuontalo. Jessus.

tämä keskustelu koskee hiusten mallia!   

mikä keskustelupoliisi sinä luulet olevasi?

Vierailija
22/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla Suomalaisilla naisilla pitäisi olla tanttapolkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus paranee onneksi ihan itsekseen, ja sen jälkeen viis veisailee muiden mielipiteistä. Tsemppiä 

Ja sen todella huomaa kun katsoo suominaisia ulkomailla 😖

Katsoppa siellä ulkomailla muiden maiden tavallisia naisia.

On lyhyitä ja pulleita, hoikkia, pieniä, hiukset nutturalla, hiukset auki, leggingsejä, tunikoita, trikoovaatteita, silmälaseja, muovisandaaleja, meikittömiä ja paljon meikkiä, hampaattomia ja hikisiä.

Vierailija
24/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Miehiltä tulee kyllä sitä enemmän huomiota, mitä pidemmät hiukset minulla on. Vaikka ne ovat aikalailla juuri tuollaiset kuvailemasi. Tosin pesen ne huolella joka päivä, niin eivät ne juuri koskaan rasvaiset ole.

Vierailija
25/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää pitkistä vaaleista hiuksistani. Ei tykännyt kun oli lyhyet.

Vierailija
26/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut, luonnostaan kirkkaanblondit upeat pitkät hiukset, kiitos vain :) Hieman taipuisuutta niissä, joten menevät usein vieläpä luonnostaan kauniille laineille.

Vierailija
27/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. No mulla on mustat hiukset ja vielä paksutkin. Ulottuvat vyötärölle. 

Vierailija
28/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että suomalaisena minulla on väistämättä "lättänä maantienvärinen kuontalo" kun ei se siltä näytä. Mutta näin se kai sitten on.

Vierailija
29/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina se paremmalta näyttää, kuin jonkun latinonaisen kellertäväksi "blondattu" kuontalo. Jessus.

tämä keskustelu koskee hiusten mallia!   

Värikin oli mainittu.

Vierailija
30/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa hetkessä joku taas haukkuu suominaiset pystyyn kun eivät pidä sitä pitkää tukkaa.

Vierailija
31/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele siis vain edelleen niitä pitkätukkaisia miehiä.

Vierailija
32/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset eivät kasvaneet kuin hartioille saakka eli ne ei kasvaneet koskaan kovin pitkiksi. Otin muutama vuosi sitten hiusten pidennykset ja nyt tukkani on upea! Aidot hiuspidennykset tuntuvat ja näyttävät hyvältä. Hiuksia on myös helppo laittaa, vaikka kihartaa. Saan paljon enemmän kehuja pitkän tukan kanssa kuin lyhyen ja ohuen tukan kanssa.

Vierailija
33/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule mutta valitettavasti ei mua pue lyhyetkään eikä polkkamittaiset eikä kiharat. Kokeiltu on kaikkea ja tämä on mulle se helpoin kun ei tarvitse edes maksaa latvojen siistimisestä vaan sen saa tehtyä itse kerran kuukaudessa.

Vierailija
34/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hiukset eivät kasvaneet kuin hartioille saakka eli ne ei kasvaneet koskaan kovin pitkiksi. Otin muutama vuosi sitten hiusten pidennykset ja nyt tukkani on upea! Aidot hiuspidennykset tuntuvat ja näyttävät hyvältä. Hiuksia on myös helppo laittaa, vaikka kihartaa. Saan paljon enemmän kehuja pitkän tukan kanssa kuin lyhyen ja ohuen tukan kanssa.

Feikki! Nolo!

Vierailija
35/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset hiukset sinulla ap on? Kiinnostaa 😘 T. Hartsa

Vierailija
36/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuo morkattu maantie eli dirtyblonde on nyt se kaikista halutuin ja muodikkain hiustenväri. Ja vaikkei olisikaan niin mulle se on just kaikista paras ja mieluisin. Näin kesällä siihen tulee kivasti raitaa ihan luonnostaan ja samalla kun vielä kasvoihin tarttuu kevyt rusketus niin varsin bueno on meikitön peilikuva.

Vierailija
37/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne lättänät hiukset vanhentaa varsinkin jos on pitkähkö naama. Ja keskellä jakaus.

Just katselin yhtä tuttua ja oli nyt leikannut hiuksiaan lyhyemmiksi. Mutta kun on pitkät kasvot eikä otsatukkaa niin ei hyvältä näytä.

Vierailija
38/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on joskus ollut, mutta ne on sen verran hintavat ettei niitä viitsi aina pitää.

Vierailija
39/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne lättänät hiukset vanhentaa varsinkin jos on pitkähkö naama. Ja keskellä jakaus.

Just katselin yhtä tuttua ja oli nyt leikannut hiuksiaan lyhyemmiksi. Mutta kun on pitkät kasvot eikä otsatukkaa niin ei hyvältä näytä.

Mitä jos ei vaan miettis niin paljon muiden mielipiteitä tai jotain yleistä linjaa? Mulla on pyöreät kasvot, lainehtiva maantienvärinen ohut tukka ja vielä kaiken karmeuden lisäksi otsatukka (mitä ei suositella pyöreäkasvoisille). Kivasti kerään katseita. 

Vierailija
40/71 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on keskijakaus, tekoripset, lyhyt takki ja treenihousut. Eihän niitä edes erota toisistaan. Laumasieluja suurin osa. Tossa basta oulun balkeassa katselin kun oli 5 neitosta, enkä erottanu yhtään. Kaikki kopioi kardashianeja, kaikilla pitää olla jättibeba, joka ei edes sovi suomikroppaan. Kyllä sen sitte huomaavat kun se treenaus loppuu ja läski valahtaa 😁. Missä on oman tiensä kulkijat, me jotka uskaltaa olla omia itsejään? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi